Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess727x píše: Tak asi pošlu své FMX do světa,... Prodám své vymazlené FMX. Sere mě to,..vůbec jí prodávat nemusím,...ale dnes jsem jí natočil a projel poprvé po 7 měsících-nemám na ní vlastně vůbec poslední 1-2 roky čas.
Atak to snad ne??!!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Můj vypadá stejně, akorát místo HONDA MOTOR CO., LTD tam mám MONTESA HONDA SA a je to jen to černé pole, to stříbrné dole nemám a taky jsou tam jiné údaje, ale nevím přesně co...bych se musel mrknout, záleží, co konkrétně tě zajímá (těmi údaji samozřejmě nemám na mysli číslo, ale hodnotu decibelů...a snad jsou i při jiných otáčkách)
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Jak jsem napsal výše, tak štítek vypadá stejně jako v uvedeném odkazu, ale je to jen to černé pole bez těch keců o homologaci.
- Místo HONDA MOTOR CO., LTD tam mám MONTESA HONDA S.A. (což souhlasí s techničákem v kategorii vozidlo-výrobce vozidla).
- To číslo podtím mám e9*2002/24*0040 (je to nějaká evropská norma a souhlasí s tím, co je napsáno v techničáku na druhé straně úplně nahoře, akorát v techničáku mám e9*2002/24*0040*00)
- u vinka je předepsán začátek *VTMRD12A, zbytek je vyražen (ale ty to budeš asi celé razit)
- mám tam 86 dB při 2875 otáčkách (souhlasí s údajem v techničáku coby stojící vozidlo)
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Pokud je mas otevrene jen v zadni casti nemeli by nastat zadne problemy.
Na chytre telefony existuje aplikace mereni hluku. Pokud seti podari sehnat nebo nekim zmreit porovnej s nemeckimi zakony. Konkretni cisla neznam.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Neco mi rika ze jsem to taky jen zaslepil.
Zkus procist tady todle forum Rikiho stranky
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Nicméně na vás mám dotaz. Týká se to spotřeby oleje, žere vám FMXo něco, nebo ani kapka? Já teď spozoroval malej úbytek, tak přemejšlím jestli to nějak řešit, nebo ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Mr.PeLi píše: Já teď spozoroval malej úbytek, tak přemejšlím jestli to nějak řešit, nebo ne...
Co je to "malej úbytek?",...kolik oleje na kolik kiláků si dolejval? Jako nějaký olej si bere každej motor,...ale jde o to kolik.
-MK- píše: Pokusím se ti to popsat, protože neumím vložit fotku
Jak jsem napsal výše, tak štítek vypadá stejně jako v uvedeném odkazu, ale je to jen to černé pole bez těch keců o homologaci.
- Místo HONDA MOTOR CO., LTD tam mám MONTESA HONDA S.A. (což souhlasí s techničákem v kategorii vozidlo-výrobce vozidla).
- To číslo podtím mám e9*2002/24*0040 (je to nějaká evropská norma a souhlasí s tím, co je napsáno v techničáku na druhé straně úplně nahoře, akorát v techničáku mám e9*2002/24*0040*00)
- u vinka je předepsán začátek *VTMRD12A, zbytek je vyražen (ale ty to budeš asi celé razit)
- mám tam 86 dB při 2875 otáčkách (souhlasí s údajem v techničáku coby stojící vozidlo)
velký DÍK za info!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |