1 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
2 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničil jsem koleno vyfuku
kokoska50 píše: Tak nakonec to koleno na babettu od kalimerra neberu chtěl jsem mu za to něco nabidnout a psal mi že chce vidět toho exota kokoska50 že to stojí škoda no radši si ho koupim než to brat od takových lidí nikdy nevíš na koho natrefíš tak radši neberu ale alespon mi rekl pravdu no
Poslouchej, pravdu ti tady řeklo už mnoho lidí.
2 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
Kalimerro píše: No to je vlákno jak víno, téměř co příspěvek to perla.
Aby se vysvětlilo proč se vůbec to koleno krátí, takže je to z toho důvodu, jelikož babetta musela při výrobvě splňovat určité limity pro moped tak originální koleno výfuku ukončené kousek od první přepážky fungovalo jako omezovač výkonu potažmo rychlosti. Zkrácením kolena babetta dokáže hravě překonat i tachometrových 50Kmh a více za cenu jistého zvýšení spotřeby paliva a to se vyplatí takže proto se to krátí.
Kokoškovi jsem v PM několikrát nabízel nové koleno, jen aby přijel vlakem zhruba taky těch 30 km, nepřijede. Chce abych mu ho poslal, je zkrátka líný jak veš a taky by mě zajímalo, kde jsou ti mladí, jak píše Dolph-cz, kteří by pro díl nebo službičku pro svoji mašinu ušli světa kraj.
no jooo jaaa keby mi niekto daroval predny strmeň na moju čz tak by som si preto išiel aj 50 km peši jak ne vac
Naposledy editováno 11.06.2014 21:48:16
1 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek Zničil jsem koleno vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničil jsem koleno vyfuku
Kalimerro píše: V autech jsem nekovaný, ale u mě stejná závada překročení plnícího tlaku a spadne do nouzáku. Jezdím krátké trasy a nestačím to pořádně profouknout a zanáší se to. Po opakovaných potížích (ani ne 5000km) dodány pod lopatky podložky a zatím cca 23tis bez potíží a se stejným režimem jízdy takže i přesto, že bylo čištěno tak může být opět zanesené. Ideál je to občas na čtyřku, pětku pořádně rozhulákat do nějakého táhlého kopce ať vylítají všechny saze.
Moc rád bych to rozhulákál, ale ono to nejde, prostě nafouká vyšší tlak a je tam hned nouzák. Turbo mám vyčištěné před 3 dny a najeto 100km, problém bude asi ještě jinde. Budu dělat diagnostiku a zkoušet váhu vzduchu, podtlak. ventily, odpojit výfuk a další zhovadilosti. Mám na to měsíc, potom jedu Chorvatsko, třeba i na nouzák, ale snad se to vyřeší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
můžu jezdit na babette jako na kole... Babetta 210 | pitbikeros | 23 | Včera v 20:29 00Inferno00 |
Benzín E10 do Babetty [1, 2] Babetta 210 | Aprilus | 31 | 30.5.2024 v 08:20 cmiral |
Čep kyvné vidlice Babetta 210 | Mira- | 1 | 28.5.2024 v 21:35 Drak1 |
otázky k babette Babetta 210 | pitbikeros | 17 | 22.5.2024 v 07:20 papiboy |
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |