1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Sonicek píše: mára929r> tady je origo, takže si můžeš ověřit že přívěra lze nahradit doladěním http://www.dkracing...-1000-03-04/ [/quote]
já na to koukal, je to jak přes kopírák, jen trochu výš, a že ti to přidá pár koníků a nějakej ten Nm, neber to za ty prachy. jezdíš snad jako hobík na okruhu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Sonicek píše: mára929r> Ono každé ladění není objektivní, protože pokaždy máš jiné podmínky, tlak, teplota, vlhkost takže kdyby jsem šel ladit dnes, určitě by to ukázalo jiné hodnoty. Tak nedá se říct, že bych to při normální jízdě nepoznal, motorka je taková sametovejší a v 8 tis. začíná krásné peklo.
hele, peklo začíná v 8 tis i mě, a to mám motorku v sérii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Sonicek píše: mára929r> Ne nejezdím, ani nikdy nehoním koně, prostě jsem to udělal pro motorku protože laďák a otevřenej filtr není pro moto dobrá věc, jiná bohatost směsi, vetší teplota = vetší opotřebení. Já moto koupil s BMC filtrem, laďák donesl ježíšek, takže jsem to vzal na brzdu a nelituju toho. Ono Ti to taky hodně řekne o celkovém stavu motoru.
však v poho, já jen napsal svůj názor na téma přívěra
jinak předchozí majitel asi neměl moc rád svoje moto, když tam dal BMC (a nebo si myslel jak mu dopřál) a nic jinýho. to udělal to nejhorší co mohl. ještě by šla pouze laděná koncovka, to bych pochopil, ale ten filtr, to je hárdkór
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
mára929r píše: Sonicek> přívěra se otvírá kolem 6 tis otáček, a proto tam je, aby jsi tam nemusel dávat tolik paliva
nevím jak u ostatních strojů ale u ZX6R 08 i u ZX10R 06 se přívěra otevírá už od volnoběžných otáček2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Rebel83 píše: nevím jak u ostatních strojů ale u ZX6R 08 i u ZX10R 06 se přívěra otevírá už od volnoběžných otáček
v tom případě tam přívěra být nemusí, né? logicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
mára929r píše: v tom případě tam přívěra být nemusí, né? logicky
tak zřejmě tam asi funkci má. Jak jsem psal po vyřazení jízda po městě není ucukaná1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra
Rebel83 píše: tak zřejmě tam asi funkci má. Jak jsem psal po vyřazení jízda po městě není ucukaná
hele, smysl přívěry je taková, že v nízkých otáčkách brzdí odvodu výfukových plynů ven, takže pokuď se otvírá tak brzo (čemuž se mi nechce moc věřit) tak to ztrácí smysl. ale novější motorky jsou samá elektronika, tak čert ví, proč to tak je
mára929r píše: Sonicek> přívěra se otvírá kolem 6 tis otáček, a proto tam je, aby jsi tam nemusel dávat tolik paliva
jinak pokuď nemáš srovnání jízdy (v běžnym provoze) s přívěrou a bez ní, tak se ti to pak špatně vysvětluje.
jinak mě odešla v rakouských alpách, kde jsem byl ve dvou plně naložen, a pokuď jsi tam někdy byl, tak dobře víš, že tam využiješ nejvíc spodní a střední pásmo otáček, a tam ta absence přívěry byla kurva znát!
Já mám přímý srovnání s i bez a ten rozdíl je minimální....
mára929r píše: hele, smysl přívěry je taková, že v nízkých otáčkách brzdí odvodu výfukových plynů ven, takže pokuď se otvírá tak brzo (čemuž se mi nechce moc věřit) tak to ztrácí smysl. ale novější motorky jsou samá elektronika, tak čert ví, proč to tak je
Já bych viděl smysl přívěry v emisích a nepatrně nižší spotřebě paliva.Tudíž ji tam prostě potřebuje jen chudej ekolog.