Tmec 125 XA
Nedrží volnoběh a musím startovat s trochou plynu, jakmile plyn pustim okamžitě zdechne. Když se rozjedu tak moto jede do 2 tisic otaček a potom nechce jet do otáček. Je tam bohatá směs, ale tu mi nejde vyřešit. Když dotahnu hodně šroubek volnoběhu tak to drží.
-vyčistil jsem karbec, zkontroloval airbox, zkusil jet bez filtru, pohybat s šroubkem volnoběhu, změnit svičku a i sytič funguje spravně.
Nehrabal jsem zatim vubec do karbecu, protože mi nejde do hlavy proč by to mělo byt rozladěny ty směsi když do toho nikdo nehrabal(doufam). Skládal jsem to protože tam bylo špatny ložisko převodové hřidele.
Proto se ptám zkušenějších jestli neví co by s tím mohlo být.
Neni rotor ve špatné horní úvrati? Dal jsem ho tam, při horní úvraťi když jsou obě vahadla na ventilech volná. Neni chyba tady?
Diky moc za rady, přeju hodně ujetých kilometrů!
Naposledy editováno 02.06.2014 15:49:33
jen si nejsem jestli tam číňany dávaly polohovatelnou jehlu
Poradte prosim :)
Naposledy editováno 02.06.2014 17:11:12
....a nemáš to přidřený? takhle to je těžky radit kdyz to nevidim. a pres tech60 km se nedostanes ani z kopce? a co motor děla pri dosazeni te 60....zkus vycistit karbec.
a to zaclo z niceho nic?
Popišu ti to: před tím, když všechno bylo v pohodě, jsem se učil na zadnim. V tom ale prasklo ložisko převodovky, to jsem dal spravit úžasnýmu "opravářovi" po 3 měsícich jsem si pro to byl nucen dojet a spravit a dat dohromady sam, možna jsem něco špatně poskladal. Nevim.
Na přirubu se mrknu, když dam trochu plynu a pomalinku přidávám, tak se dostanu na ten 3 kvalt, ale na 4 už ne protože musim dat tak už 1/2 plynu a v tu chvilu to začně už umírat. Řikam zkoušel jsem jehly všechny polohy ale žadna nejela prostě ideálně.
Karbec jsem čistil, vubec si s tim nevim rady fakt... Třeba když přidam plyn trochu vic tak třeba musim aji počkat stim plynem 2-3 sec než se to pomalinku roztoči. Tipuju to na bohatou směs. Když tu motorku točím na neutral tak do těch 3 tisic dobrej zvuk a jak přidam vic tak začně z vyfuku takovej tlumenej zvuk + někdy aji trochu kouř.
Když jsem si to přivezl tak ventily byli na 2mm s těma ventilama se tojelo sterjně jak ted s menšíma vůlema. Tak jsem je od oka dal na 0. něco + vyfuk trochu vic.
Valec si nemyslim že je přidřeněj to by mi ten "opravař" doufam řekl.
wáca: Nemam na to měrky , dneska jsem se dival do manualu ma tam byt 0.02mm karbec, 0.05mm vyfuk. Furt lepši od oka než 2mm ,kt. tam byli předtim když jsem si to odvezl od toho mechanika Nevim proč byli tak velky ty vule, sam tomu nevěřim
Dneska jsem ještě zkoušel zařezy te jehly daval jsem tam uplně tu první(když je jehla nejvice vystrčená a svička byla takova trochu bílá, pak jsem tam dal ten zařez co tam vždycky byl(3. zářez) a černa
Přiruba je v poho, svička je tam furt stejna
Moto jede "docela" než se zahřeje pak už ne
Už fakt nevim
Když jsme u toho tak mi furt děla strašny potíže utěsnit hlavu, furt z tama stříka olej, coz je nějaky divny daval jsem tam aji navic těsněni a furt třeba malinko proteče nad klolenem vyfuku...
Edit: dneska jsem rozdělal zase celej valec a hlavu, valec je jak novej a pist taky i s kroužkama, je to rok 2010
Naposledy editováno 04.06.2014 18:31:29
Prosakuje mezi hlavou a ventilovym vikem - narval jsem tam kilo těsnění a stejně furt teče...
Zjistil jsem, že když tam nastavim vule předepsany v manualu tak to po zahřatí vůbec nejede. Ale když tam necham vic (hlavně na sání), tak to jede trochu líp.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard 125ccm na začátek Yuki Enduro 125, Shineray XY 125GY, Loncin XM 125, T... | Redys123 | 4 | 29.12.2016 v 22:32 Schlogelw |
16 Let a tmec XA125 Enduro TMEC XA-125 Enduro | LonerCz | 9 | 6.10.2014 v 17:17 callowsick |
tmec XA 125 Enduro TMEC XA-125 Enduro | StillFlyingMust | 8 | 28.7.2014 v 00:19 skiiper |
tmec 125 enduro TMEC MT 125, TMEC XA-125 Enduro | Simple | 17 | 12.7.2014 v 11:09 radek002 |
Odvrtání šroubu TMEC XA-125 Enduro | radek002 | 6 | 28.5.2014 v 12:12 radek002 |