paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dyna 3000-zapojení
24.6.2013 v 10:25
Zdarec Wild-stáři.Má někdo zkušenost s odpojením TPS(snímač polohy škrtící klapky) na karburátoru? Píšou to tak v montážním návodu sady Dyna 3000 na XV 1600.Díky

1 reakcí na tento příspěvek dyna 3000-zapojení

25.5.2014 v 21:44 | Nahoru | #1
cau vyresil jsi to?mam dyna4000 a klapku jsem neresil ,mozna je to duvod proc me to taky nejde :D

(reakce na) dyna 3000-zapojení

25.5.2014 v 21:54 | Nahoru | #2
BubbaZanetti> čaues,můžu jenom blbej dotaz kolik to vyjde?klidně do PM

1 reakcí na tento příspěvek dyna 3000-zapojení

26.5.2014 v 08:36 | Nahoru | #3
cau bohuzel jen ebay kde musis pocitat 30%+ ale i tak je to v cene ingineku i kdyz ti to poslou jako darek ale vicemene to bylo s postovnym a clem cca 1000 za kabely , 2000 za magneticke snimace (hotovej kit) , 3000 za pouzite dyna4000pro , ted je docela fajn sance ziskat tu dynu4000pro pac vysla nova 4000superPRO a piloti dragster bikes si to vymenuji za ten novejsi a tim padem se da najit na ebay za slusnou cenu do 100 dolaru,jinak 4000superpro tak 15 litru a rozdil je tam jen v remote display vystupu. ale jinak s ignitekem to samozrejme vubec nejde srovnat,je to uplne jina liga highest performance pro lidi co to vyzaduji kdyby ti nahodou nekdo radil at neutracis prachy. to dyna cdi je 3x tak velke a tezke.
ja do toho sel ani ne kvuli vykonu ale dost to snizi vybrace motorku oproti kladivum ) to potrebuju jak sul

(reakce na) dyna 3000-zapojení

26.5.2014 v 17:55 | Nahoru | #4
BubbaZanetti> hm,moc moudrej z toho všeho nejsem ale i tak díky

dyna 3000-zapojení

26.5.2014 v 21:25 | Nahoru | #5
zadej na ebay svuj stroj + dynatek nebo dyna4000 a uvidis co vsechno ti to vyjede nebo to muzes rovnou z fabryky obednat ale tam aby se prase v tom vyznalo co pasuje na co

dyna 3000-zapojení

26.5.2014 v 21:27 | Nahoru | #6
hlavne naco je to dobre ze sa tak blbo pytam :)

dyna 3000-zapojení

27.5.2014 v 09:16 | Nahoru | #7
oproti starymu zapalovani s kladivkama to ma hlavne omezovac otacek a lepsi cold start , nejlepsi mozna jiskra takze nejakej vykon to dava taky, da se tam nejak programovat predstih,digi tachometer,kill pri razeni abys nespalil spojku,celkove je lepsi pruznost motoru ale hlavne to ubere vibrace a to si borci docela pochvaluji,jinak je to urcene pro drag bikes , ma to i spodni omezovac otacek na starty , je to dobra vec jako vsechno stage5

dyna 3000-zapojení

27.5.2014 v 11:31 | Nahoru | #8
hm,tak já myslim že s mojí sériovou výbavou,krom koncovek a KNka v boxu je to nepotřebný.To už by bylo moc hightech ale jinak asi dobrý jestli to funguje jak má

dyna 3000-zapojení

27.5.2014 v 15:45 | Nahoru | #9
nefunguje cubka zatim

1 reakcí na tento příspěvek dyna 3000-zapojení

21.6.2014 v 10:10 | Nahoru | #10
tak uz me to jede , problem byl v kostre , mel jsem to primo od baterky ale musi to jit primo z kostry ,dobre kostry a civky taky kostra jako blazen jinak to nevybudi nic. oproti klasickemu point systemu je to nova motorka , to zarizeni me dovoli beze strachu o svuj zivot vytacet motorku az do konce , vibrace nastupuji az nekde kolem 7 tisic kde me pak nekde prasknou zarovky ale je to bozi vec! chod motoru je do tech peti je fakt uplne jinej , krasne to prede :))) jen nevim na co jsou ty dva potenciometry ,neni to omezovac jak jsem si myslel ale neco to asi dela s predstihem,kdyz si s tim hraju tak se me meni spodni otacky ,proste to bud skube nebo je to takove hezky plynule , musim si s tim pohrat jeste.

(reakce na) dyna 3000-zapojení

21.6.2014 v 10:24 | Nahoru | #11
BubbaZanetti> nemáš nějaký foto nebo video?třeba serie a po zapojení?

dyna 3000-zapojení

1.7.2014 v 02:19 | Nahoru | #12
co potrebujes konkretne? ja ted zas nejezdim kua uz! :D sem zmacknul hazard a shorela me cast elektriky ,nastesti to neslo kolem toho dynateku, jinak ja mam seriovku rok 77 doba kamena takze ted jsem momentalne v tezkym scifi co se zapalovani tyce a potykam se s nedostatkem brzdnyho ucinku,mam jeste karbce poladeny. motor je neuveritelne pruznej a clovek si proste dovoli vic kdyz to neni jak zbijecka v 6ti tisicich.ty uz na svoji motorce elektronicke zapalovani urcite mas takze tahle masinka by ti umoznila pouze menit v urcitem rozsahu predstih tema knoflikama a pak ta dragster funkce vypinani jiskry pri razeni kvaltu kdyz bys pouzival nitro nebo naky stary turbo abys spojku neuvaril nebo tak nejak to funguje,takze pro starsi motorky hodne ++++ , pro ty nove tezko rict jak moc je to lepsi, ale i civka jako takova + ty vysokonapetove kabely se silikon jadrem maj urco neco do sebe oproti seriovce ktera u me zase byla jeste z medi a propojoval to vrut do svicky :D ... jinak odpoved na ten zakladni dotaz tohodle threadu je: TEN SWITCH NA TU KLAPKU SE NEMUSI ZAPOJOVAT , kdyz se nezapoji tak je jakoby furt zaplej takze to na zapalovani nema vliv. kdyz premostite - vypne se zapalovani na tu dobu .

Naposledy editováno 01.07.2014 02:23:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar georges63 4 30.5.2024 v 14:18 georges63
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD


TOPlist