Jaký používáš postup? Co jsem našel tak jsou dva. Jeden je čtení aktuálních závad a druhý z paměti závad.
http://homepages.sli...our%20FI%20Light.pdf
1 reakcí na tento příspěvek co je to za chybu?
mód Dealer 2 - viz video, poté dojde k výmazu chyb, takže štěstí, že jsem si to natáčel
no kápnu božskou:
Ke kontrole chyb mně donutilo, když mně během jízdy motorka prudce ubrala a rozsvítila se kontrolka FI - po cca 0,5s motorka opět přidala a kontrolka zase zhasla.
A takhle na cca 1km 8x.
Koupil jsem novou baterii, ale zatím jsem ji nenamontoval, protože stará jede na první brnk, ale během cesty, když to chcípnu tak to startuje strašně blbě.
Nemusím zdůrazňovat, že motorka má sílu a když náhle utne plyn a zase přidá, tak je to o ústa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?
Tygrous píše: mód Dealer 1 - jen dlouze svítila, takže nic, ale to jsou trvalé chyby
mód Dealer 2 - viz video, poté dojde k výmazu chyb, takže štěstí, že jsem si to natáčel
no kápnu božskou:
Ke kontrole chyb mně donutilo, když mně během jízdy motorka prudce ubrala a rozsvítila se kontrolka FI - po cca 0,5s motorka opět přidala a kontrolka zase zhasla.
A takhle na cca 1km 8x.
Koupil jsem novou baterii, ale zatím jsem ji nenamontoval, protože stará jede na první brnk, ale během cesty, když to chcípnu tak to startuje strašně blbě.
Nemusím zdůrazňovat, že motorka má sílu a když náhle utne plyn a zase přidá, tak je to o ústa
Něco podobného mi dělal Zedík, nakonec po delším bádání to dělal vypálený a zoxidovaný konektor u regulátoru dobíjení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?
Jediný, co tam může být (dle manuálu), že ECU neregistruje chyby (a FI nebliká):
když je pos.... kontrolka FI (to by blbej neřekl )
-||- palivová pumpa, tlakovej regulátor paliva
-||- DFI hlavní relé
-||- sekundární kabeláž zapalovací cívky
-||- kabeláž ECU a uzemnění
Viděl bych to na problém s těma kabelama/baterií a nebo pak problém s tím čerpadlem (pal.filtrem)
No a mně napadlo (asi blbě), jestli nemůže haprovat např. čidlo stojánku, že sepne a rozepne za jízdy a nebo náklonový čidlo - je mi divný, že to tak náhle utne palivo a pak zase sepne.
Za otáčkama to jinak jde v poho - spíše to dělalo při ustáleným a nebo s mírným poklesem plynu při jízdě.
Naposledy editováno 26.05.2014 14:05:59
a jen pro zajimavost... v nedeli kolem poledne se mi stalo skoro to same :D
tak jestli nahodou nebyly nejake erupce na slunci :D
a fakt si nedelam prdel. Predjizdel sem auto na sestku ve stoupani mel sem zhruba 6500otacek a najendou to zaclo kuckat a zdechat. :) Pak uz se to neopakovalo. Ale mam karbec..takze tam je reseni na snade. takze az budu mit cas tak to zkontroluju.
1 reakcí na tento příspěvek co je to za chybu?
Tygrous píše: parezi> shodou okolností jsem se na ty konektory díval (když jsem měl rozebranej ten podsedlák), jen jsem je domáčkl. Díky za radu - rozeberu, zkontroluju a vystříkám kontaktolem.
No nevím, kde máš regulátor umístěnej ty, ale já ho mám dole u zad. kola a lítá na něj poměrně dost bordelu i když mám blatníček na zad. kole.
Bohužel pár km před cílem jsem se nechal unést a rozhulákal to na cca 9-10tisíc otáček a pak prudce ubral a posléze se mi zase rozsvítila FI na cca 0,5s - pak zase zhlasla a až do cíle to bylo OK. Každopádně závada(záhada) trvá dál...
Kdyby měl někdo nápaday a náhodou si to tady přečetl, tak díky za tipy, čím by to mohlo být.
Motorka jde za plynem, ale dělá jí problém prudké ubrání a následná konstantní jízda - např. dojezd za ceduli města - opravdu dodržuju ve městě rychlost (krom občasných vyjímek - předjíždění)
Tento rok v březnu dána moto do servisu na výměnu svíček/oleje/pneu.
Nechal jsem tam dát densa iridiový a již jsem najel cca 400km a bez problémů. Absolutně se motorka sklidnila při minimálním plynu - předtím to houpalo a kruháč se nedal vůbec projet (jak to škubalo).
Jen pro upřesnění: původní NGK dle servisáka (i mně) nevypadaly na odpis, ale evidentně v zátěži už nefungovaly na 100%.
Tím bych tuto závadu považoval za vyřešenou. Aspoň doufám, že nebudu muset toto dále řešit... a jen s klidem jezdit.
sítko a trubka nešly použít z důvodu zástavbových problémů - byly použity věci z původního čerpadla po důkladné očistě. Dám tomu nějakou chvíli, než napíšu, že už to neblbne. Včera jízda pro benzin a domu (cca 8km) - OK, ale to nic neznamená.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?
Tygrous píše: já mám rok 2002, taky karbce
to je stříkačka voe1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?
po 5 měsících fakt rychlost, kdybys raději poradil, co s tím bylo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 34 | 12.5.2024 v 15:27 lenkochal |
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 23 | 12.5.2024 v 15:20 lenkochal |
Alternator/regulator nabijanie Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 5 | 8.10.2023 v 16:31 zdenysrx6 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Knoty na lepení pneu [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja, Kawasaki ZX-10 | riderr3 | 46 | 18.7.2022 v 11:18 kawapavel |