5 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit
2 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit
Naposledy editováno 18.05.2014 10:33:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
EnduristaGG píše: Ivan-K> Každý blb nastaví i 2 vačky vždyť je to jedno, časování je furt stejné...
Já jako extra blb ne. A proto do toho nemrdam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
EnduristaGG píše: Ivan-K> Každý blb nastaví i 2 vačky vždyť je to jedno, časování je furt stejné...
Teraz nedávno som robil SV650 a tam je to dosť na nič robota a to som mal motor na stole, jednovalec s jednou vačkou - tam to človek urobí aj ked sa jednou rukou bude špárať v zadkuNaposledy editováno 18.05.2014 14:14:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
Ivan-K píše: Každý blb čo vie ako funguje 4T motor to nastaví aj bez rysiek, stačí na to zdravý rozum, zvlášť ak tam je len jedna vačka, robota na max 10 minút
Tak to jsi opravdu borec. U některých motorů je na to potřeba přípravky,indikátor,atd... a každý blb to podle tebe dokáže i bez rysek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
DucS píše: Tak to jsi opravdu borec. U některých motorů je na to potřeba přípravky,indikátor,atd... a každý blb to podle tebe dokáže i bez rysek
U obyčajného primitívneho jednovalca s jednou vačkou spoločnou aj pre sanie aj pre výfuk na to človek naozaj nepotrebuje nič, stačí si len sledovať moment otvárania / zatvárania ventilov vzhladom na polohu piestu v hornej + dolnej úvrati.Nie je v tom žiadna veda, stačí len aby človek vedel ako to funguje. Ja som nemal ani 18 rokov a doma sme rozoberali motor starej Suzuki GS550E a vtedy zohnať nejaký manuál tak trochu nehrozilo. Neskôr sme riešili VF500F2 a k tej už sa nám podarilo zohnať aj manuál v AJ
2 reakcí na tento příspěvek jak to nastavit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak to nastavit
Ivan-K píše: U obyčajného primitívneho jednovalca s jednou vačkou spoločnou aj pre sanie aj pre výfuk na to človek naozaj nepotrebuje nič, stačí si len sledovať moment otvárania / zatvárania ventilov vzhladom na polohu piestu v hornej + dolnej úvrati.
Nie je v tom žiadna veda, stačí len aby človek vedel ako to funguje. Ja som nemal ani 18 rokov a doma sme rozoberali motor starej Suzuki GS550E a vtedy zohnať nejaký manuál tak trochu nehrozilo. Neskôr sme riešili VF500F2 a k tej už sa nám podarilo zohnať aj manuál v AJ
To co jsi tady napsal,je nastavení plus mínus autobus. Dál to nebudu komentovat.
Naposledy editováno 18.05.2014 20:39:05