globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:03 | Nahoru | #1381

assassin píše: fizzer: hmm zajimavy :) me tam celkem udivuje ten spotrebomer... ze kdyz auto stoji a vrci ze je na nule - ja ho mam za rohem... a taky kdy tomu slape ze je mezi 10-25 (nebo cim to konci) - me to konci tusim 30 a je to neustale za rohem, vyleze az na petku:)



Hele pro mě je to jenom dobře, nemusím furt vysvětlovat jak u e36, proč ta ručička zmizela za rohem A u mě je to taky takovej binární ukazatel Ale při delší jízdě konstantní rychlostí je docela nápomocnej ke snížení spotřeby

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:05 | Nahoru | #1382

chiro2 píše: FiZzeR> Ten meziplyn na tom videu..... K čemu je dobrej? Je to auto, né motorka. Nemělo by se vyřadit, pak meziplyn s puštěnou spojkou a pak spojku sešlápnout a podřadit??



Už to napsal assassin, já to vezmu z druhýho konce - pro nás smrtelníky absolutně k ničemu Ale děsně mě to baví a chci to umět "Double clutch" už znám dlouho, bez toho jsem v e36 v točkách nepodřadil ale občas se to hodí i v nájezdu do zatáčky na brzdách (heel-toe).

Jinak aby mě tu zas někdo nenařknul, že ze sebe dělám závodníka, tak nedělám. Jen mne to prostě baví a tak si to chci maximálně užívat

Naposledy editováno 16.05.2014 09:06:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:12 | Nahoru | #1383

FiZzeR píše: To by se do večera samo neopravilo, co říkáš


hodne podobne se mi prave vaha vzduchu chovala (Ford Windstar, 3.0V6). Kdyz je uplne v prdeli, tak to ridici jednotka pozna, odstavi ji a vyhodi chybu. Kdyz je castecne v prdeli (muj pripad), tak to pri urcitych teplotach, vlhkostech a podobne jede dobre a pri jinych na hovno (cukalo to, na volnobeh to kulhalo). U mne se to postupne zhorsovalo, pak se stavalo, ze to neslo nastartovat - tocilo to, ale nechytlo a za chvili v pohode, pak to zacalo cerne hulit a chcipalo to na semaforech. Tak jsem po kratkem laborovani odpojil vahu vzduchu a jelo to relativne v pohode - spotreba sla dolu o 2l/100km . Poptal jsme se v servise na novou vahu vzduchu - 10000Kc. Tak jsme ji zkusil vycistit - to pomohlo (asi spis subjektivne) tak na tyden. Objednal jsme novou z USA - cena $140 + $30 postovne + neco za clo a dph. dohromady asi 3000Kc.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:22 | Nahoru | #1384

assassin píše: chiro: kdyz podrazujes rychle ale bez meziplynu tak ti brzdnej ucinek motoru rozhodi zadni kola...



No nebudem si tu lhat do oci, ze by brambora byla tak moc nachylna k zablokovani zadnich kol.
Nebo jo, na snehu uplne bezne, ale to je sofer radeji pomalejsi na spojku...

Ten "meziplyn" tam vsichni serem pro "plynulou navaznost", aby spojka s prevodovkou nebyla tolik namahana. Pri mrdani se krajinou neresim, ale kdyz chce clovek pri 80 podrazovat na dvojku, uz je dobry to protlapnout.
Nejvic je stejne zvukova kulisa.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:22 | Nahoru | #1385
Medved> Hmm. Porovnám live data ráno a večer (hmotnost nasávaného vzduchu). Chybu to nehlásí, dlouhodobá spotřeba je kolem devíti město, což je myslím celkem gut. Občas (jednou, dvakrát?) to při nastartování nehorázně zahulilo, ale šedivě až bíle, vzhledem k spotřebě oleje cca 1 l/1000 si myslím že to byl olej. Jinak není to, že by ráno to auto ztrácelo výkon, akorát musím víc prošlápnout plyn, aby to zatáhlo.

Edit: diagnostika teda hlásí lambdu, což by mohlo souviset, ale hlásí to

5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative

což je teda prej normální (neb teplotní čidlo má jen Mko a BMW scanner tohle hlásí vždycky)... ale proč to nehlásí i chybu post kat sondy v druhým banku nevim

Edit 2: a navíc ty chyby jsou beztak v shadow memory (neaktivní a nesmazatelný)

Edit 3: a emisema to prošlo.... asi

Naposledy editováno 16.05.2014 09:28:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:31 | Nahoru | #1386

Deadman píše: Mě to jede vždy normálně, žádná ranní lenost se nekoná ani po 2 týdnech stání. Stojí mi to teda vždy v garáži, ale chovalo se to normálně i když to jednou stálo přes noc v mrazu venku.

S E39 jsem natolik spokojen, že bych si k tomu přikoupil ještě nějaký malý BMW na ježdění do práce, nejspíš E46. Ale jak tady furt čtu Fizzera, nějak jsem si to rozmyslel.



mam e46 330dT FL, za 30tis. km (240-270.000) mi odešel jen termostat, jsem spokojenej ale třeba by mi Fizzer sepsal A4 závad

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:35 | Nahoru | #1387

fallen píše: mam e46 330dT FL, za 30tis. km (240-270.000) mi odešel jen termostat, jsem spokojenej ale třeba by mi Fizzer sepsal A4 závad



Občas mne až překvapuje, s čím vším jsou lidi schopný jezdit a ignorovat to Ale chápu, nevědomost je sladká

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:53 | Nahoru | #1388
Sleeper: no pri najezdu do zatacky na brzdach to podrazenim zablokuju... musi bejt ten zadek odlehcenej prudkym brzdenim...

(jo ale nikdy sem tam nemel zadny zvlastni pneu a utrhnu to pri stylu jizdy za kterej by mi tu dalo pulka lidi do huby :) )

Naposledy editováno 16.05.2014 09:56:49

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:58 | Nahoru | #1389
fizzer: chvili jezdeni ve fabii s ele plynem a nakym turbo motorem co ma vterinu turbo lag (1,4tdi) a bude ti elektronickej plyn v bmw pripadat jak balzam na ridicskou dusi

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 10:02 | Nahoru | #1390

assassin píše: fizzer: chvili jezdeni ve fabii s ele plynem a nakym turbo motorem co ma vterinu turbo lag (1,4tdi) a bude ti elektronickej plyn v bmw pripadat jak balzam na ridicskou dusi




www.motorkari.cz/forum-detail/

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 10:15 | Nahoru | #1391

assassin píše: Sleeper: no pri najezdu do zatacky na brzdach to podrazenim zablokuju... musi bejt ten zadek odlehcenej prudkym brzdenim...



jasne..., ale podrazujes spis na rovnice, takze to lehci "pribrzdeni" kol te nemuzu rozhodit. To na motorce, to dela mnohem vetsi bordel

ale ja jsem zrovna clovek, co mrska meziplyn i ve meste, pri dojizdeni ke krizovatce...

(jak uz jsem tu psal, nez brzdit na posledni chvili, radeji seru co nejdriv plyn, aby byla se zadokolkou nejaka sranda)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 10:17 | Nahoru | #1392
Já bych teda řekl že meziplyn se nedává kvůli mechanickýmu odlehčení motoru. Prostě jedeš rychle, brzdíš, a potřebuješ tam mít na výjezd správnou rychlost. Když to tam zarveš, tak to cukne a trochu to rozhodí auto, na pomalý pouštění spojky není čas a taky by to dlouho nepřežila. Tak zbejvá rychlej meziplyn.

Nedělám si iluze že to moc lidí využije, ale tak to potom můžem všichni jezdit ve fábiích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 10:19 | Nahoru | #1393
Stev> jo ty spojce meziplyn odlehci..., teda pokud radis ve vyssi rychlosti nizky kvalty..., ale to je sumak, hlavni je ten motor roztocit a poslouchat, jak krasne zpiva

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 10:21 | Nahoru | #1394
SLEEPER> já to nerozporuju, ale myslím že hlavní důvod je že to pomáhá rychlý jízdě. Teda asi jenom Jandovi z autofora a možná pár dalším

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 11:43 | Nahoru | #1395
sleeper> když jsem měl starýho megana, tak jsem měl na zadní nápravě zareznutý ten rozdělovač účinku nebo co to je a při brzdění se mi blokovala zadní kola dřív než přední - a to teda můžu říct, že i když jelo auto rovně, tak ta prdel okamžitě šla mimo. Takže to smysl má.
Já teda tohle neřeším - uctívám kult DSC )

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 11:50 | Nahoru | #1396

fallen píše: sleeper> když jsem měl starýho megana, tak jsem měl na zadní nápravě zareznutý ten rozdělovač účinku nebo co to je a při brzdění se mi blokovala zadní kola dřív než přední - a to teda můžu říct, že i když jelo auto rovně, tak ta prdel okamžitě šla mimo. Takže to smysl má.
Já teda tohle neřeším - uctívám kult DSC )



Já mám jen ASC... posledně jsem na něj trošku spoléhal, když jsem lámal ten sjezd z pátýho květence na chodov, bylo naslizlo, tak mě nenapadlo nic lepšího, než tomu v oblouku na dvojáka (30km/h) šlápnout... ascčko to vždycky nechá ujet jen o kousek, tentokrát ale poněkud zaspalo a já byl okamžitě vykříženej a v plným rejdu Zato rovně mě to nenechá pomalu ani rozjet, okamžitě mi to bere pedál. Budu si muset vypěstovat návyk ho okamžitě po nastartování vypnout, neb mne to začíná trošku srát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 12:06 | Nahoru | #1397

assassin píše: chiro: kdyz podrazujes rychle ale bez meziplynu tak ti brzdnej ucinek motoru rozhodi zadni kola, podobne jako bys pri najezdu do zatacky zatahl za rucku... uplne stejnej duvod proc se to dela na moto...



Tak to pak jo. To i Šáde to na sněhu vyžadovala. Měl jsem za to, že to dělá kvůli převodovce.

Edit: Teď mi to připomělo první podřazení na mokru bez vrknutí, na SV 1000. Najednou jsem měl pocit, že mám vyhřívané sedlo

Naposledy editováno 16.05.2014 12:11:06

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 12:07 | Nahoru | #1398

chiro2 píše: Tak to pak jo. To i Šáde to na sněhu vyžadovala. Měl jsem za to, že to dělá kvůli převodovce.

95% lidí to dělá kvůli debilitě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 12:30 | Nahoru | #1399

fallen píše: sleeper> když jsem měl starýho megana, tak jsem měl na zadní nápravě zareznutý ten rozdělovač účinku nebo co to je a při brzdění se mi blokovala zadní kola dřív než přední - a to teda můžu říct, že i když jelo auto rovně, tak ta prdel okamžitě šla mimo. Takže to smysl má.



argument jak stehno, hned jsem zmenil nazor

btw ja nikdy netvrdil, ze to smysl nema... Hlavni duvod ovsem je, ze chlapi jsou hracicky a tak proc si nehrat.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 18:13 | Nahoru | #1400
Moje rec, proste jen tak pro zabavu :) ono kdyz na to prijde tak stejne bramboru po okreskach spraska dvoulitrovy clio nebo fokus :)
Dneska kolem me v praze popojizdela e60 m5 s "ladakem" a ten zvuk je porno, s tim bych jezdil jen abych poslouchal ten motor... Ono staci i obyc golf 32..... Tam jsem furt pridaval a brzdil jen abych slysel tu VR s dsg jak to tam sype nahoru a dolu s meziplynama .... To byli ve vw asi zhuleny kdyz jim dovolili dat tak hlasitej vyfuk na seriovku :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 18:19 | Nahoru | #1401
SLEEPER> to já jen k tomu že na rovince tě to nemůže rozhodit, jak jsi psal

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 20:06 | Nahoru | #1402
assassin> Nj, kdyz ty M5 jsou hroznej prusvih. Co mi rikaj odbornik na BMW, kterej mi delal prevodovku. Menili motory po 70 000km, na zaruku. Jinak by oprava stala dve kila...

To uz radsi ten Lexus ISF kterym jsem jel, kdyz jsem to v Pardubicich na krizovatce proslapl a pak se otevrely ty klapky ve vyfuku, tak se vsichni otaceli co se to deje. A ty mezi plyny tam sype taky, navic na dalce to ukazoval i pod 10L.

Naposledy editováno 16.05.2014 20:06:59

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 20:32 | Nahoru | #1403
tohle téma by mělo vyjit knižně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.5.2014 v 07:31 | Nahoru | #1404

peteRR9 píše: tohle téma by mělo vyjit knižně



Třeba už Fizzer shání nakladatele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.5.2014 v 18:59 | Nahoru | #1405
chiro2> Nikolivěk, milý příteli. Fizzer shání bitumenovej tmel, neb má v autě bazének (další kritický místo e46, parozábrany ve dveřích)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #1406
FiZzeR> Ja pouzil dle rad na E46 klubu tohle . Na oboje predni dvere, bohuzel, kdyz tam toho das vic, tak uz si priste muzes objednat jinou parozabranu . Takze to chce stridme, drzi to jak cert, z rukou mi to opadavalo 5 dni.

Podle mne na to profici musej mit nejakou pasku na rolicce, nebo neco, ale nikdy jsem to nesehnal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.5.2014 v 19:55 | Nahoru | #1407
SVSkritek> Jmenuje se to butylová šňůra... Já dávám klasickej střešní tmel

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.5.2014 v 09:58 | Nahoru | #1408
FiZzeR> Ty jo, koukam na to. Jsem si mohl dost prace usetrit, no tak to pak pouziju az se poserou stahovacky i vzadu

Naposledy editováno 18.05.2014 09:59:48

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.5.2014 v 11:05 | Nahoru | #1409


Tak mám po těch chcancích v autě bazének, i s žabincem, leknínama a kačenkama

Od auta s pořizovací cenou přes 1M bych čekal teda něco jinýho
Blbý parozábrany

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.5.2014 v 11:20 | Nahoru | #1410
FiZzeR> Tvl tohle je vcelku tragedie, bud byl byvaly majitel hovado anebo je fakt BMW takova sracka ?

Zacinam si vazit octavky na ktere jsem za 13 let vymenil akorat spojku, homokinetak a ted kotouce.

e : to to posledni 4 roky jezdi na ethanol

Mel jsi videt me co jsem rekl kokotum v BMW kdyz se po 41 000 km rozsypal motor

Prijel jsem do cartecu Favoritem od tatika a vsem jsem doporucil aby se sli podivat na auto ktere bez poruchy jezdi 27 let Ze by se mohli neco priucit

Naposledy editováno 19.05.2014 11:30:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist