paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Seklé kolo při 120Km/h
13.5.2014 v 14:15
Zdravím všechny motorkáře,

Stal se mi tedka takovej problém: Jedu po rovince asi 120Km/h a v tu ranu se mě sekne zadní kolo brzdu jsem vyloučil a nejde mě do hlavy jak se to mohlo stát nevíte prosím radu? nesednu na to do té doby dokud nebudu vědět proč se to stalo abych tomu příště předešel. Díky za odpovědi
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 20:40 | Nahoru | #61

PEPAFJR píše: 100m. je sakra dost na to aby jsi stačil vymáčknout spojku a normálně zastavit.


Ono to zas není tak jednoduchý....mně se kdysi takhle kousla Jawa 250 při 90-ce a taky jsem nemohl zmačknout spojku, protože kryž to nečekáš a ono to začne tancovat zestrany nastranu a přitom to brzdí, zapřeš se rukama a podchytáváš smyky a jseš rád, že se držíš, tak moc prsty natáhnout nejdou.
Taky jsem si to odkrokoval a cca 90 dlouhých kroků byla čára.

edit: A taky jsem věděl, že musím zmačknout spojku, to napadne okamžitě, povedlo se mi to až po hodně velkým zpomalení.
Ten pocit, když lítáš sem a tam, proti jezděj auta a snažíš se jet rovně.....no nic moc.

Naposledy editováno 13.05.2014 20:50:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 21:30 | Nahoru | #62
Astráček>

mam ruku na spojce a jak je krizovka tak prave reflex zamackne spojku a zapru se do riditek..jezdim jen po praze a radim zhruba kazdejch5 secund...takze ruka na spojce je pohodlnejsi..ale asi musi mit clovek velkou dlan...toz aspon onanisti maji v necem vyhodu

Naposledy editováno 13.05.2014 21:33:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 22:00 | Nahoru | #63
bramboroking> Po městě určitě s rukou na spojce,ale mimo¨město???

Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 22:23 | Nahoru | #64
já už 2x zadřel..jednou byl protivítr a já to rval s mladou do kopce asi 110, tak se mi hold rafla (nikdy jsem nebrzdil motorem a olej jsem lil do benálu hned) ..koupil jsem ojnici, kalenej píst wiseco a ložiska za 7500,- dal to dohromady...zajížděl jsem už asi 400km a přívěra se vyběhala z pouzdra a nůž přívěry mi to máznul znova..2T je dobrej pro výkon ale horší spotřeba, poruchovost, vibrace ..výhoda ještě možná je, že si na tom může cokoliv člověk spravit doma sám (krom nikasilu)..u 4T bych byl nejspíš v kelu.

Takže hodně štěstí, nervů ..jo áá Vitej v Klubu!

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

13.5.2014 v 23:38 | Nahoru | #65

Astráček píše: bramboroking> Po městě určitě s rukou na spojce,ale mimo¨město???



jak to jednou mas v krvi tak je to automat i mimo mesto...ja jeste pred mesicem si nedovedl predstavit jezdit s dvouma prstama na predni brzde...kdyz je tam dnes nahodou nedam(rozjezd na krizovatce na dlazebkach a kolejich do zatacky)abych mel jemnejsi plyn,tak se citim nesvuj..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

14.5.2014 v 00:35 | Nahoru | #66
J.M.K.> Proč by měli s oilmastrem zadřít ? Když ho párkrát za sezonu odvzdušníš, zkontroluješ vůli lanka, promažeš ho a hlavně do toho liješ olej, který je pro oilmaster vhodný, tak nevidím důvod proč zadřít Na mitu mám najeto 15 tisíc od generálky předchozím majitelem a nic sem na něm neměnil a pořád krásně jede, nikde nic neklepe ani necvaká Všechno je to jen o tom se o to mazání starat

Seklé kolo při 120Km/h

14.5.2014 v 06:52 | Nahoru | #67
Tak skus jistly de protocit motor jistli ne tak je zadrenej a urcite to udelal ten oilmaster kdyz procitam recenze 2t tak vetsina pise ze oilmaster prestal domichavat.

Seklé kolo při 120Km/h

14.5.2014 v 07:26 | Nahoru | #68
jsem chtěl ušetřit stovku tak místo origo gufera na kliku jsem koupil český o 1 mm širší. Dával jsem ho na kliku u Yamaha YZ 85. Tím pádem mezi ložiskem a guferem nebyla dostatečná mezera na mazání mazacím kanálkem, syn s tím odjezdil deset nádrží a pak jsem se na tom svezl já, kalím to kilo po asfaltě do hospody a raflo se kolo. ale v momentě jsem zmačknul spojku takže čára za mnou byla sotva 5 metrů. Jinak si myslím že si pěkná herečka, tu tvojí 100 metrovou čáru nechápu (ve skutečnosti neměla ani 30m)
edit: jo jasně že se kouslo ložisko na klice

Naposledy editováno 14.05.2014 07:28:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

14.5.2014 v 07:31 | Nahoru | #69

Fogi píše: J.M.K.> Proč by měli s oilmastrem zadřít ? Když ho párkrát za sezonu odvzdušníš, zkontroluješ vůli lanka, promažeš ho a hlavně do toho liješ olej, který je pro oilmaster vhodný, tak nevidím důvod proč zadřít Na mitu mám najeto 15 tisíc od generálky předchozím majitelem a nic sem na něm neměnil a pořád krásně jede, nikde nic neklepe ani necvaká Všechno je to jen o tom se o to mazání starat



tak ještě 5-10 tis km a taky budeš dělat GO

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

14.5.2014 v 13:33 | Nahoru | #70
Fogi> nechci ti nic přivolávat, ale...nevěř tomu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

14.5.2014 v 21:31 | Nahoru | #71
JardelT> jestli ma po go 15000 a jede to v pohode, tak je to krásný. Hodně záleží jak tomu kdo nakládá. Já měl po go 10000 a nevydrželo vrchní ojniční ložisko, ale nikdy jsem sním nejezdíl jak s fichtlem, párkrát pořádnej záhul po sosnovským okruhu atd. Dvoutakt je hlavně o vytáčení a o zábavě.

Seklé kolo při 120Km/h

15.5.2014 v 06:23 | Nahoru | #72
Já mám nsr který nemělo nikdy GO, furt originál. Oilmaster funguje správně, nebrzdím motorem. Všechno se spojkou a spojka taky pořád funguje ok asi štestí na kus

(reakce na) Seklé kolo při 120Km/h

15.5.2014 v 07:00 | Nahoru | #73

the_duck píše: JardelT> jestli ma po go 15000 a jede to v pohode, tak je to krásný. Hodně záleží jak tomu kdo nakládá. Já měl po go 10000 a nevydrželo vrchní ojniční ložisko, ale nikdy jsem sním nejezdíl jak s fichtlem, párkrát pořádnej záhul po sosnovským okruhu atd. Dvoutakt je hlavně o vytáčení a o zábavě.



tak já to beru podle zkušeností, kdy jsem měl Jawu 350, ale dva spolužáci měli jako ty Mito a druhý NSR, oba dělali GO mezi 20-25 tis, ale nejezdili po okruhu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2903 14.10.2024 v 22:11 Ariete
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA

TOPlist