Bral jsem LC4 vážně. Měl jsem ho 2 roky a celou dobu jsem ho pomalu vylepšoval a chtěl jsem si ho nechat co nejdéle.
Vývoj šel ale jiným směrem. Objevil se Freeride a bylo vymalováno!
LC 4 jsem pořídil začátkem prosince a tak jsem měl dost času po večerech přečíst toto téma celé. Utvrdil jsem se v tom, že jsem pořídil dobře. Dost jsem se poučil, často i zasmál a občas i pěkně vyděsil (případ Desmo).
Přečíst toto téma méně zkušeným a nebo potenciálním zájemcům o LC4 jednoznačně doporučuji!
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ok, říkám si. Baterie bude ko až tak, že mi tady zkratuje.
Koupím novou a bude cajk.
Namontoval sem novou a ono se děje uplně to samý!
Tak please help!! nějaký rady! můj mechanik má podeřzení na startér a cosi okolo,ale má strašně moc práce, tak mám strach,aby mi tam Katka nestála kvůli nějakýmu zkratu nebo zničenýmu relátku do podzima!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Časem, v místě dotyku automatického dekompresoru, na vačkové hřídeli. Dojde k minimálnímu opotřebení, to nedovoluje uvolnění komprese a znemožňuje použití startéru!
"Zdá se vám to jako pěkná hovadina?!" Tak to mě také, bohužel. Podobnou věc řešil mechanik ne jen u mé silniční "káti". Kupovat novou vačkovou hřídel+novou baterii se mi vážně nechce. Naštěstí má "káťa" startovací páku, stojí to jen trochu sil.
qetaczech> V Tvém případě typuji na nejaký skrat v el.instalaci, nejspíše prodřená izolace na některém vodiči. Nedodrží-li se, třeba místa pro tažení kabelů, je záhy o nesnáze postaráno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Je to nějak?... když se pomalu šlape na start páku tak to musí na hlavě motoru cvaknout...už jsem zapomněl v kterém okamžiku?
Jinak ZAVADA OPRAVENA! Vyklepanej drat z ty plastovy svorkovnice(coz nechapu), vedl tusim od dobijeciho regulatoru co je pridelanej na baterce..
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny: na to staci sroubovak nebo monterpaka, kterou se budes zapirat o ram....jen to chce ten ram oblepit traba americkou paskou, at si ho neposkrabes. A kdyz ten zavit predtim necim nasplichas, tak to pujde tocit samo(skoro)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny píše: ZbyneKTM> no prave ze ani dva dny rano a vecer nestrikano wdckem a sroubovakem se to nepohlo ani o pid, leda jsem si udelal v te matici peknej zasek
Predpokladam ze mas, ale stejne se zeptam...mas povolenej ten imbus?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Koukám po trošičku vyšších.
Díky
Naposledy editováno 28.05.2014 14:21:18
edit:
zkus tohle
tu jsou nejaky haaaj
Naposledy editováno 28.05.2014 16:23:43
Tak je to tu - Přihlašování spuštěno!
Přihlášky posílejte na mail offroadmototeam@seznam.cz
Startovné jsme stanovili na 500,-, které posílejte na č.ú. 43-2512700237/0100 (nejpozději do 7.7.) - do poznámky pro příjemce uveďte jméno nebo nick
Na místě se bude možné přihlásit také, ale za zvýšené startovné 700,-
Jak už název napovídá, tak trasa bude mít něco okolo 600km a budete mít na objetí 24h čistého času.
Předpokládaný start bude v pátek 11.7. v cca 17h. Místo basecampu je zatím v jednání(střední až severní Čechy).
Noc z pátku na sobotu budete trávit někde na trase, takže si nezapomeňte vzít vybavení na přespání, toto bude čistě ve vaší režii (pokud např. někdo bude chtít přechrápat v hotelu, je to jeho věc, jen se poté musí napojit na trasu soutěže v místě, kde ji opustil).
V sobotu 12.7. večer bude vyhlášení a následná afterparty.
Trasu dostanete do mailu co nejdříve, vzhledem k celkové délce bude rozdělena na šest přibližně stokilometrových částí, takže váš úkol bude jen si trasu zpracovat pro své gps přijímače. Na trase bude několik kontrolních bodů.
Po dojezdu soutěžících bude kontrolována projetá trasa, tolerovaná odchylka od trasy je 200m (překročení bude penalizováno!).
Charakter trasy je koncipován tak, aby bylo v silách průměrného jezdce dokončit závod ve stanoveném časovém limitu.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
neválí se u někoho z Vás přebytečné sedlo z "ADVENTURE"?
Chci na enduru vyměnit 12L nádrž, za starší 30L(sedlovka je u nádrže strmější a nemá zub na nádrži)
Koupím, nebo vyměním za 12L nádrž.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
štemby má model 97 a tam je sedlo úplně jiný, je jiná přední, tak zadní část a celkově bude asi užší.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Nádrž Ktm 640 Lc4 rallye(dakar)"97" + sedlo 640 adventure-R "98" a více
Mělo by pasovat k sobě.
Jste-li někdo přesvědčen, že je tomu jinak, tak mi dejte vědět.
Dík Charlie.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |