globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čína,ano - ne
1.5.2014 v 22:49
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať aký máte názor na čínske motorky?? , konkrétne X-moto XB 33 125 L.Ďakujem za odpoveď.

(reakce na) Čína,ano - ne

3.5.2014 v 13:41 | Nahoru | #31

Peřina píše: SuperSic58> Jenže ty máš komplet přeskládanou motorku pokud si dobře pamatuju.


To spíš bráchovo dirtbajk. Já mam měněnej jen motor za silnější, ne že by se ten původní vysypal, je uplně v pohodě a je na prodej, ale chtěl sem zkrátka víc koní Pak jsem vyměnil už jen řidítka, rychlopal a páčky(také opět původní bez problému, jen jsem chtěl vylepšit vzhled. A po 4 letech jsem nechal nově potáhnout sedlo, které už bylo popraskané. Jinak je prakticky vše původní, rám, kyvka, vidle, brejle, kola, brzdy, nádrž i plasty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne

3.5.2014 v 14:00 | Nahoru | #32

dave-lister píše: SuperSic58> Tenhle model je třeba spolehlivý a kvalitní. Ale například motorky pod značkou Yuki jsou většinou pěknej šmelc.


Yuki ale neni výrobce, jen dovozce do ČR. Ty motorky jsou z různých fabrik, některé si majitelé chválí, třeba ty TR, ale některé jsou už horší..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne

3.5.2014 v 15:12 | Nahoru | #33
SuperSic58> tak babeta je klasika..ale vetsina cinskejch vech je srot,ma zena jezdi parkrat do roka do Ciny a vzdy vypravi o te jejich super kvalite u ktere se kazdy drzi za hlavu..je to samozrejme kazdeho vec neodsuzuji to ale mam rad v garazi stroje zvucnych jmen,motorky jsou prome velky konicek a tak mi zalezi na cem jezdim..vratit se do dob srotu jako zamlada se mi fakt nechce..

Čína,ano - ne

3.5.2014 v 17:28 | Nahoru | #34
oprava cinskejch veci

(reakce na) Čína,ano - ne

3.5.2014 v 18:45 | Nahoru | #35
GeorgePanek> Tak když kupuješ novou moto za 24 tis, tk nemůžeš čekat zvučnou značku. Ale na to já sem kašlal, chtěl sem za pár korun blbnout po lesích, projet různý stezky, vejletovat po neasfaltových cestách atd. A tenhle rákosník mi vozí prdel po lesích, jak sem řikal, už 7. sezónu. Věř, že si za tu dobu prošel různejma situacema, i jeden těžkej pád, kdy šel panna orel a já putoval žlutou dodávkou do špitálu přímo z lesa A vypadá furt prakticky jak když sem ho kupoval na krámě Dokonce mi občas někdo napíše, za kolik bych mu ho prodal, ale kdepak, ten zůstane doma Za tu dobu mě nikdy nikde nenechal, takže já nemůžu říct, že čína je šrot. Jasně, že se mezi čínskou produkcí najde zřejmě většina vyloženýho odpadu, ale to soudnej člověk pozná už na krámě. Mam ještě Hondu a brzo přibyde ještě jeden japončík, ale na svýho divokýho rákosníčka(20 koní s 84kg motorkou hejbe docela divoce ) zkrátka nedám dopustit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 09:12 | Nahoru | #36
bramboroking> Tak se tam odstěhuj to bude nejlepší

2 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne

4.5.2014 v 10:03 | Nahoru | #37
Asie a především čína NEPUSTÍ příležitost, aby kamkoli na zeměkouli vyvážela svoje výrobky.
Proto jsou tak produktivní a rostoucí, proto se tam raketově zvyšuje počet bohatých...

Asiati mají dvě úžasné vlastnosti, kterýma nás převálcujou. Tou první je vytrvalost, tou druhou je opravdová chuť učit se (od jiných)...

Kdo by před desetilety řekl, že budou hrát ligu v elektronice? A dnes? Jsou tady a těžko se jim vzdoruje... V dnešní době už umí udělat kvalitní auta díky nakoupeným mozkům z EU a USA, a jak dlouho totéž bude trvat v motorkách? Stačí, aby se nákladově rozkolísala některá z věhlasných značek a čínský kapitál ji pohltí. Tehdy začíná proces, kdy se naučí o kvalitě, nápadech a technologiích... A tehdy taky začnou produkovat motorky za úplně jiné (výrazně nižší) náklady v čím dál (postupně) lepší kvalitě...

Problém není v číně, problém je tady v EU, dokud budeme ochotni platit značkám statisíce za motorky, bude čína vždy levnější... To, že u nás je jedna jediná vlaštovka v podobě MT 07 za 130 tis (v DE 5.500,- EUR), je moc pěkný, ale je to hrooozně málo. Takových pionýrů bude muset být víc...

Už to tu někde někdo psal... Problém s asijskýma motorkama u nás není v čínské kvalitě. Je to především obrázek toho, co evropský prodejce chce za svoje prachy v číně koupit a tady u nás prodat...

Když si objednáte v číně kvalitní výrobek, zaplatíte o kapku víc a dostanete ho...
Když chcete to nejlevnější, dostanete to nejlevnější, ale v nejlevnější kvalitě, tedy i bez servisu, podpory atd.

Takže pomlouvání čínských motorek či jejich zdejších majitelů je hloupost autora pomluv...

Když se vám čína nelíbí, tak ji nekupujte a nechte to na jiných, je to jejich svobodná volba...

A blbé plky? Je to hlavně vizitka omezenosti autora blboplků...

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 10:04 | Nahoru | #38

SuperSic58 píše: Yuki ale neni výrobce, jen dovozce do ČR. Ty motorky jsou z různých fabrik, některé si majitelé chválí, třeba ty TR, ale některé jsou už horší..


Já vím, právě proto jsem psal motorky pod značkou Yuki.

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 10:10 | Nahoru | #39
BorekS> Kdo by před desetilety řekl, že budou hrát ligu v elektronice?
No já myslim že to věděl snad každej. Už snad 30-let jsou všechny HW součástky počítače vyrobený v Malaisii, na Tchai Wanu a v Číně. A nejen součástky do počítačů....

1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne

4.5.2014 v 10:13 | Nahoru | #40
No hádal bych se, protože v kontinentální číně začal boom až tak před deseti lety... Ale ty píšeš o součástkách, které si tam někdo objednal, dnes je to o jejich kompletních výrobcích...

Nikdo je nezastaví!!!

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 10:24 | Nahoru | #41
BorekS> To ano, dříve bylo na součástkách hlavně Tchaj Wan a Malajsie. Ale ty počítače tam vyrobili celé, na objednávku od západních výrobců. Boom v Číně mají velký, právě proto mají růst ekonomiky 7% ročně(před krizí myslím měli i více).

Čína,ano - ne

4.5.2014 v 10:25 | Nahoru | #42
Když byla u nás krize, tak se v Asii ptali, kdeže je ta krize? My o ní nevíme

Čína,ano - ne

4.5.2014 v 12:09 | Nahoru | #43
Co se týče těch motorek, tk číňani jedou hlavně maximálně jednoduché laciné malorážkové motorky, které už dnes skoro nikdo jinej nedělá, zatim se necpou do nějakých hi tech nakoňovanejch strojů, ale uvidíme, kam to povede...

1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne

4.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #44
No já se o to příliš nezajímám, ale 250 a 450 jednohrnky už dělají vcelku slušně...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 13:36 | Nahoru | #45
BorekS> proč teda čínská auta už neprorazila v EU a naopak evropské vozy u nich mají takové úspěchy?
U motorek jde navíc ještě o image, takže tady bez šance.

2 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne

4.5.2014 v 15:25 | Nahoru | #46
Mám mopeda Kentoyu už 12 let, motor super - obšlehnutá Honda. Nejhorší byly gumy, originál po dvou letech zpuchřely, nedalo se na tom jezdit, duše se rozdrolily. Nyní po výměně za Michelin to jezdí uspokojivě. Ostatní gumové části postupně měním, zpuchři to - dělají to asi z mouru. Plasty taky katastrofa, jsou křehké a praskají. Chromy udržuji jen za cenu častého čištění a konzervace, jinak už by dávno prorezly. Jinak, chromované součástky před chromováním neočištěné, poprskané od svařování. Stejně je to pod lakem, který je neuvěřitelně tenký. Někdo se tu zmiňoval o šroubech, ma pravdu, jsou to sračky.Na rozetě se mi po cca 2000 km umlely. Babeta je proti tomu Mercedes, ale ten 4T motor od Hondy je super, proto jsem to kupoval( zánovní z druhé ruky za půl ceny). Do většího bych asi nešel, ale ta cena ...... Jinak koupí čínského výrobku pomáháme rozvoji Číny a posílané nás ke dnu.....Ale tak asi nikdo nepřemýšlí.

Naposledy editováno 04.05.2014 15:29:49

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 17:59 | Nahoru | #47

RUDA píše: bramboroking> Tak se tam odstěhuj to bude nejlepší



blahopreji k tak dokonale a inteligentni reakci

1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne

4.5.2014 v 18:52 | Nahoru | #48
Čím více budeme kupovat čínské věci, tím bude u nás v Evropě méně práce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 20:05 | Nahoru | #49

mirekm píše: Mám mopeda Kentoyu už 12 let, motor super - obšlehnutá Honda. Nejhorší byly gumy, originál po dvou letech zpuchřely, nedalo se na tom jezdit, duše se rozdrolily. Nyní po výměně za Michelin to jezdí uspokojivě. Ostatní gumové části postupně měním, zpuchři to - dělají to asi z mouru. Plasty taky katastrofa, jsou křehké a praskají. Chromy udržuji jen za cenu častého čištění a konzervace, jinak už by dávno prorezly. Jinak, chromované součástky před chromováním neočištěné, poprskané od svařování. Stejně je to pod lakem, který je neuvěřitelně tenký. Někdo se tu zmiňoval o šroubech, ma pravdu, jsou to sračky.Na rozetě se mi po cca 2000 km umlely. Babeta je proti tomu Mercedes, ale ten 4T motor od Hondy je super, proto jsem to kupoval( zánovní z druhé ruky za půl ceny). Do většího bych asi nešel, ale ta cena ...... Jinak koupí čínského výrobku pomáháme rozvoji Číny a posílané nás ke dnu.....Ale tak asi nikdo nepřemýšlí.

to te jeden z duvodu proc nechci cinu doma..nechci je podporovat rakosniky a jak jsem psal ani me nenapadne navstivit ty nase hodne vetnamce..kdyby to tak udelal kazdy tak tady ten plevel nebudem mit..a fertig

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #50
Co se týče čínských moto, mám na Kymcu 23 000km a měnil jsem ložisko na vačce za pár korun. Záleží na tom jakou čínu koupíš. Stejně jako jakákoliv jiná země dokáže dělat kvalitní i nekvalitní produkci.

Co se týče zde probírané filozofie, může si za to Evropa sama. Každý by jen kšeftařil s ohromnýma maržema a dělat je mu zdechlo. Čech vytírá obchod půl hodiny před zavíračkou v 17hod a Vietnamec frčí do noci. Jsem velký patriot, ale raději si koupím rohlík ve vietnamských potravinách, kde se na mne usmějí a snaží se, než u otráveného čecha, který je naštvaný, že ho obtěžuji a ještě si stěžuje, že všichni chodí k větnamcům.

1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne

4.5.2014 v 21:23 | Nahoru | #51
drive byly auta a motorky drahe protoze nebyla robotika a i kdyz ford vynalezl pasovou vyrobu tak se svarovacim bodovym robotem se to neda srovnat...naklady na mzdy klesly..jenze korporace se rozhodla..jen at ti smejdi lidi platej..udelame jim servis ze se prohnou...a plnili si sva konta a jeste aby meli pro sebe vic penez tak presunuli vyrobu k sikmoockum nebo do indie...asiati uz s podstaty nejsou hloupi a ucili se..a najednou prisli s vlastni vyrobou a udelali pravej opak co korporace..tlacili cenu co nejniz aby se prodalo co nejvice..a korporace dostala strach...strach o sva konta,strach o moc, delat z lidi idoty..volna soutez dovede vse vyresit..i kdyz na sikmoocka se snazej diky lobby,korporace hazet klacky pod nohy...nanestesti si politici uvedomili ze se bez ciny neobejdou tak jim neznylo nez krivit pater..zapadni svet uz davno zdegeneroval a nepustit na trh vychod...tak kupejem chleba za petikilo..jen aby nenazranci meli vic...matka tereza rekla:neni problem nasytit chude,je problem nasytit ty bohate..

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 21:56 | Nahoru | #52

bledemon píše: BorekS> proč teda čínská auta už neprorazila v EU a naopak evropské vozy u nich mají takové úspěchy?
U motorek jde navíc ještě o image, takže tady bez šance.



Nechci být poslem takových zpráv, ale je to evidentně JEN otázka času...

Pro příklad: vzpomeň si na vozidlo Kia sephia kolem roku 2000... Hrozně vypadající křáp, a mrkni na prodejnost KIA dnes... totéž Hyundai...

Těch příkladů je více. Netvrdím, že jim fandím, ale oni pro svůj růst dělají o moc víc než západní svět... A ať chcem nebo nechcem, budou tady už brzy...

Naposledy editováno 04.05.2014 22:03:51

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 21:58 | Nahoru | #53

dave-lister píše: Čím více budeme kupovat čínské věci, tím bude u nás v Evropě méně práce.



Naopak pane kolego, musíme více a lépe pracovat a vyrábět výrazně levněji, aby nás asiati nezaplnili svým zbožím... Mají ale pekelný náskok...

Plní se stará pravda, že opratě byznysu drží ten, kdo vyrábí... Kšeftmonů je všude dost...
(pomíjím tuzemské producenty, kteří se samovolně nechají dusit od řetězců za výrazné nápomoci rádobyzákonů a nařízení EU).

Naposledy editováno 04.05.2014 22:14:02

(reakce na) Čína,ano - ne

4.5.2014 v 22:34 | Nahoru | #54
[quote=fidlimydli]Co se týče zde probírané filozofie, může si za to Evropa sama. Každý by jen kšeftařil s ohromnýma maržema a dělat je mu zdechlo. Čech vytírá obchod půl hodiny před zavíračkou v 17hod a Vietnamec frčí do noci.

!!! Přesně !!! tohle vystihuje podstatu věci u nás...

V týdnu jsem byl v nejmenované velké firmě co prodává železo, obsluha a výdej zboží má fungovat do 15.00 a paní v kanclu mě v 13.50 upozornila, že kdyby mi to už nevydali mám jí určitě donést výdejku zpět... Starají se hlavně o papíry, ale jestli zákazník dostane zboží, to je vedlejší... (jo a nebylo to poprvé)

Naposledy editováno 04.05.2014 22:36:09

Čína,ano - ne

4.5.2014 v 22:39 | Nahoru | #55
Kdo z vás kteří tu píší o práci skutečně dělá rukama?

Čína,ano - ne

4.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #56
Já...

Čína,ano - ne

4.5.2014 v 23:44 | Nahoru | #57

(reakce na) Čína,ano - ne

5.5.2014 v 00:09 | Nahoru | #58

bledemon píše: BorekS> proč teda čínská auta už neprorazila v EU a naopak evropské vozy u nich mají takové úspěchy?
U motorek jde navíc ještě o image, takže tady bez šance.



Zatím neprorazila! A to proto, že Evropani k nim nemají důvěru. Je to mladá záležitost a i ta kvalita bude určitě kulhat. Dávám ale Číňanovi 8, maximálně 15 let a bude to jako s Kiou. Opovrhovaný Korejec stojí na každém rohu. Evropské auto je u nich zatím znakem prestiže, proto se zatím prodávají. Čína nás zahltila levným zbožím a teď nás zahltí i kvalitním zbožím. Prostě z řetězce vynechá evropské překupníky s jejich maržemi a může nabídnout kvalitní zboží za bezkonkurenční ceny.

Ne, nemám z toho radost, ale jak jsem psal výše, můžeme si za to sami. (myšleno Evropa)

Čína,ano - ne

5.5.2014 v 10:00 | Nahoru | #59
ještě zapomínáte, že čína zvyšováním kvality zdražuje a japonec výrobou v číně zlevňuje, takže se to k sobě přibližuje a nebude důvod jít do neznačky.
Hádejte čeho se bude prodávat mnohonásobně víc, jestli nové hondy cb650, nebo stejně drahé čínsko-italské benelli600.
Novodobé korejské vozy byly navrhnuty v německu a výroba v cz-sk. Ty už mají s azií pramálo společného. Čína bude umět brzy stejnou kvalitu vozů jako eu, ale pohnojila si to svojí pověstí o masové nekvalitě. Musí leda čekat, až budou moci koupit některé pokulhávající evropany.

Čína,ano - ne

5.5.2014 v 10:32 | Nahoru | #60
No Číňani nám ještě pěkně zavaří. Ve všech oborech k sobě přetahují světové kapacity, investují obrovské peníze do vývoje a dřívější kopírování už ustupuje. Navíc jsou popředu i ve státním zřízení, protože kapitalizmus jde do kytek. Už Churchil řekl,: Demokratické státní zřízení je jedna z nejhorších variant, ale zatím nikdo nic jiného nevymyslel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist