Peřina píše: SuperSic58> Jenže ty máš komplet přeskládanou motorku pokud si dobře pamatuju.
To spíš bráchovo dirtbajk. Já mam měněnej jen motor za silnější, ne že by se ten původní vysypal, je uplně v pohodě a je na prodej, ale chtěl sem zkrátka víc koní Pak jsem vyměnil už jen řidítka, rychlopal a páčky(také opět původní bez problému, jen jsem chtěl vylepšit vzhled. A po 4 letech jsem nechal nově potáhnout sedlo, které už bylo popraskané. Jinak je prakticky vše původní, rám, kyvka, vidle, brejle, kola, brzdy, nádrž i plasty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne
dave-lister píše: SuperSic58> Tenhle model je třeba spolehlivý a kvalitní. Ale například motorky pod značkou Yuki jsou většinou pěknej šmelc.
Yuki ale neni výrobce, jen dovozce do ČR. Ty motorky jsou z různých fabrik, některé si majitelé chválí, třeba ty TR, ale některé jsou už horší..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne
2 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne
Proto jsou tak produktivní a rostoucí, proto se tam raketově zvyšuje počet bohatých...
Asiati mají dvě úžasné vlastnosti, kterýma nás převálcujou. Tou první je vytrvalost, tou druhou je opravdová chuť učit se (od jiných)...
Kdo by před desetilety řekl, že budou hrát ligu v elektronice? A dnes? Jsou tady a těžko se jim vzdoruje... V dnešní době už umí udělat kvalitní auta díky nakoupeným mozkům z EU a USA, a jak dlouho totéž bude trvat v motorkách? Stačí, aby se nákladově rozkolísala některá z věhlasných značek a čínský kapitál ji pohltí. Tehdy začíná proces, kdy se naučí o kvalitě, nápadech a technologiích... A tehdy taky začnou produkovat motorky za úplně jiné (výrazně nižší) náklady v čím dál (postupně) lepší kvalitě...
Problém není v číně, problém je tady v EU, dokud budeme ochotni platit značkám statisíce za motorky, bude čína vždy levnější... To, že u nás je jedna jediná vlaštovka v podobě MT 07 za 130 tis (v DE 5.500,- EUR), je moc pěkný, ale je to hrooozně málo. Takových pionýrů bude muset být víc...
Už to tu někde někdo psal... Problém s asijskýma motorkama u nás není v čínské kvalitě. Je to především obrázek toho, co evropský prodejce chce za svoje prachy v číně koupit a tady u nás prodat...
Když si objednáte v číně kvalitní výrobek, zaplatíte o kapku víc a dostanete ho...
Když chcete to nejlevnější, dostanete to nejlevnější, ale v nejlevnější kvalitě, tedy i bez servisu, podpory atd.
Takže pomlouvání čínských motorek či jejich zdejších majitelů je hloupost autora pomluv...
Když se vám čína nelíbí, tak ji nekupujte a nechte to na jiných, je to jejich svobodná volba...
A blbé plky? Je to hlavně vizitka omezenosti autora blboplků...
1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne
Nikdo je nezastaví!!!
1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne
U motorek jde navíc ještě o image, takže tady bez šance.
2 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne
Naposledy editováno 04.05.2014 15:29:49
1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne
mirekm píše: Mám mopeda Kentoyu už 12 let, motor super - obšlehnutá Honda. Nejhorší byly gumy, originál po dvou letech zpuchřely, nedalo se na tom jezdit, duše se rozdrolily. Nyní po výměně za Michelin to jezdí uspokojivě. Ostatní gumové části postupně měním, zpuchři to - dělají to asi z mouru. Plasty taky katastrofa, jsou křehké a praskají. Chromy udržuji jen za cenu častého čištění a konzervace, jinak už by dávno prorezly. Jinak, chromované součástky před chromováním neočištěné, poprskané od svařování. Stejně je to pod lakem, který je neuvěřitelně tenký. Někdo se tu zmiňoval o šroubech, ma pravdu, jsou to sračky.Na rozetě se mi po cca 2000 km umlely. Babeta je proti tomu Mercedes, ale ten 4T motor od Hondy je super, proto jsem to kupoval( zánovní z druhé ruky za půl ceny). Do většího bych asi nešel, ale ta cena ...... Jinak koupí čínského výrobku pomáháme rozvoji Číny a posílané nás ke dnu.....Ale tak asi nikdo nepřemýšlí.
to te jeden z duvodu proc nechci cinu doma..nechci je podporovat rakosniky a jak jsem psal ani me nenapadne navstivit ty nase hodne vetnamce..kdyby to tak udelal kazdy tak tady ten plevel nebudem mit..a fertig1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čína,ano - ne
Co se týče zde probírané filozofie, může si za to Evropa sama. Každý by jen kšeftařil s ohromnýma maržema a dělat je mu zdechlo. Čech vytírá obchod půl hodiny před zavíračkou v 17hod a Vietnamec frčí do noci. Jsem velký patriot, ale raději si koupím rohlík ve vietnamských potravinách, kde se na mne usmějí a snaží se, než u otráveného čecha, který je naštvaný, že ho obtěžuji a ještě si stěžuje, že všichni chodí k větnamcům.
1 reakcí na tento příspěvek Čína,ano - ne
bledemon píše: BorekS> proč teda čínská auta už neprorazila v EU a naopak evropské vozy u nich mají takové úspěchy?
U motorek jde navíc ještě o image, takže tady bez šance.
Nechci být poslem takových zpráv, ale je to evidentně JEN otázka času...
Pro příklad: vzpomeň si na vozidlo Kia sephia kolem roku 2000... Hrozně vypadající křáp, a mrkni na prodejnost KIA dnes... totéž Hyundai...
Těch příkladů je více. Netvrdím, že jim fandím, ale oni pro svůj růst dělají o moc víc než západní svět... A ať chcem nebo nechcem, budou tady už brzy...
Naposledy editováno 04.05.2014 22:03:51
dave-lister píše: Čím více budeme kupovat čínské věci, tím bude u nás v Evropě méně práce.
Naopak pane kolego, musíme více a lépe pracovat a vyrábět výrazně levněji, aby nás asiati nezaplnili svým zbožím... Mají ale pekelný náskok...
Plní se stará pravda, že opratě byznysu drží ten, kdo vyrábí... Kšeftmonů je všude dost...
(pomíjím tuzemské producenty, kteří se samovolně nechají dusit od řetězců za výrazné nápomoci rádobyzákonů a nařízení EU).
Naposledy editováno 04.05.2014 22:14:02
!!! Přesně !!! tohle vystihuje podstatu věci u nás...
V týdnu jsem byl v nejmenované velké firmě co prodává železo, obsluha a výdej zboží má fungovat do 15.00 a paní v kanclu mě v 13.50 upozornila, že kdyby mi to už nevydali mám jí určitě donést výdejku zpět... Starají se hlavně o papíry, ale jestli zákazník dostane zboží, to je vedlejší... (jo a nebylo to poprvé)
Naposledy editováno 04.05.2014 22:36:09
bledemon píše: BorekS> proč teda čínská auta už neprorazila v EU a naopak evropské vozy u nich mají takové úspěchy?
U motorek jde navíc ještě o image, takže tady bez šance.
Zatím neprorazila! A to proto, že Evropani k nim nemají důvěru. Je to mladá záležitost a i ta kvalita bude určitě kulhat. Dávám ale Číňanovi 8, maximálně 15 let a bude to jako s Kiou. Opovrhovaný Korejec stojí na každém rohu. Evropské auto je u nich zatím znakem prestiže, proto se zatím prodávají. Čína nás zahltila levným zbožím a teď nás zahltí i kvalitním zbožím. Prostě z řetězce vynechá evropské překupníky s jejich maržemi a může nabídnout kvalitní zboží za bezkonkurenční ceny.
Ne, nemám z toho radost, ale jak jsem psal výše, můžeme si za to sami. (myšleno Evropa)
Hádejte čeho se bude prodávat mnohonásobně víc, jestli nové hondy cb650, nebo stejně drahé čínsko-italské benelli600.
Novodobé korejské vozy byly navrhnuty v německu a výroba v cz-sk. Ty už mají s azií pramálo společného. Čína bude umět brzy stejnou kvalitu vozů jako eu, ale pohnojila si to svojí pověstí o masové nekvalitě. Musí leda čekat, až budou moci koupit některé pokulhávající evropany.