paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Servis DR 350
Zdravím, pořídil sem si DR 350 a chystám se na první "servis" . Opravovat bych si to chtěl sám ale otevřenej motor u motorky sem ještě nikdy neměl. Prozatím se chystám na výměnu oleje s filtrem což jak doufám zvládnu bez problémů ale co mě trápí je to že motorka v okolí olejového filtru začala hrozně prosakovat. Nějaké rady a tipy něž se do toho vrhnu?




Tam kam ukazuje šipka to je nejvíc špinavý ale táhne se to až pod motor

Servis DR 350

10.4.2014 v 19:30 | Nahoru | #1
No ste fotky toho moc nepoznám ale pokud ti to pídí kolem víčka olejového filtru tak je na něm gumový kroužek který to těsní.

Servis DR 350

10.4.2014 v 19:45 | Nahoru | #2
vypada to ze mas tesneni na vicku filtru v haji...koupis ho za 10 kc novy...pokud ho nepridaji k filtru :) jinak pokud budes chtit poradit obrat se ohledne DR na me :)

Servis DR 350

10.4.2014 v 21:22 | Nahoru | #3
Díky, časem budu dělat spojku tak se určitě obrátím. Ovšem teď mám problém s evidenčkou a technik mě hned vyhodil už jen za to že to nemá budíky a blinkry co už z výroby nemá a jsou nepřesnosti v TP a já si jen myslel, že se jedná o čísla rámu a motoru..

Servis DR 350

10.4.2014 v 22:28 | Nahoru | #4
v tom pripade tenhle technik na to trpel...a kontroloval doslova vsechno...budiky kvuli stavu KM...a blinkry kvuli bezpecnosti...zkus jinou STK...ale pokud byly nepresnosti v TP nedivim se...spis to mu vadilo

Servis DR 350

10.4.2014 v 23:00 | Nahoru | #5
Taky jsem byl loni na evidenče a protože jsem neměl blinkry ani tachometr dovezl jsem to tam na vozíku technik sice frflal taky se ptal kolik to ma najeto tak jsem mu řekl že nevim at si tam napiše co chce ale evidenčku mi dal.Ted u tam blinkry mam ty nejmenši co jsem sehnal homologované a tachometr jsem tam dal s kola.

Servis DR 350

22.4.2014 v 15:08 | Nahoru | #6
Tak sem se konečně vrhl na motorku a hned mám pár problémů a dotazů :D

Vyměnil sem olej s filtrem nalil tam 1.9l ale za boha sem to pak nemohl naměřit na rysce, něco mě vyteklo tak sem tam nalil celý dva litry. Jak se teda u teto motorky měří olej? Za studena je měrka úplně suchá a za tepla je to cca 2 cm nad maximem. Motorka byla opřená o stěnu snad i uplně rovně. Teď ten problém. Začal z ní doslova chcát olej a myslím, že to je od tud




jen nevím, jestli to má společnýho něco s olejem a je jen špatný těsnění.

Další věc, při projížďce už ke konci sem si všimnul, že při ubrání plynu střílí do výfuku a pak po chvíli chcípla, když sem jí nakopával tak sice v motoru zavrčelo ale nechytla, chytla až když sem při nakopnutí přidal plyn.
Díky za každý rady

1 reakcí na tento příspěvek Servis DR 350

23.4.2014 v 09:01 | Nahoru | #7
Olej se měří: nastartuješ, necháš pár minut běžet motor, chcípneš a měříš. Jinak šroub přetěsnit. Modlil bych se, aby šroub nebyl strženej. Střílení může být chudou směsí, možná ucpaná volnoběžná tryska?

Servis DR 350

23.4.2014 v 15:57 | Nahoru | #8
Je možný že to začalo týct díky tomu, že tam toho bylo hodně?

Servis DR 350

23.4.2014 v 17:08 | Nahoru | #9
Těžko říct, při přelití by to asi spíš možná teklo zpod uzávěru.

(reakce na) Servis DR 350

23.4.2014 v 19:41 | Nahoru | #10
sedlons> Tento postup je sice uveden v návodu na obsluhu, ale u mě to tak nefunguje. Po cca 3-5 minutách zahřátí motoru na volnoběh byla měrka vždy suchá jako troud, olej nebylo vidět ani u spodní rysky a já lehce znejistěl, zda mám v motoru vůbec nějaký olej. Kamarád mi poradil měřit olej až po projetí motorky, pak cca 1 minutu počkat, měrku nešroubovat, ale vložit jen po začátek závitu. Pak jsem tam měl oleje vždy dostatek až po horní rysku...

Servis DR 350

26.4.2014 v 22:22 | Nahoru | #11
Kde prosímtě najdu tu volnoběžnou trysku? Jinak dneska sem to chtěl jen zahřát a když už sem to konečně nakopnul tak po pár metrech to stejně začalo bouchat z výfuku a chíplo to. Pak už sem tlačil... :/

Edit: Trysku sem našel, vyčistil ale stejně nic, zítra vyměním svíčku, vyčitím filtr i komplet karburátor tak snad to pomůže

Naposledy editováno 27.04.2014 21:57:34

Servis DR 350

28.4.2014 v 19:59 | Nahoru | #12
Takže dneska nová svíčka, vyčištěnej vzducháč a snaha o vyčištění a seřízení karburátoru ale ani to neškytne.

Servis DR 350

28.4.2014 v 20:41 | Nahoru | #13
jak to tak ctu...bal bych se aby neodeslo zapalovani...pokud strili do vejfuku...a nechce chytit...mozna bych se taky podival na fajfku a kabel jestli to neskace na kostru...jinak co se sroubu tyce tak bych to videl pouze na vymackany medeny tesneni...staci vyndat...vyhrat a zase vesele vratit zpatky nebo pokud bys byl jistejsi tak koupit novy (otazka 2 kc) a taky vyhrat a dat ho tam...jinak si vezmi treba tatu at ti slapne a koukej jestli vubec svicka hazi jiskru...nebo strc prst do fajfky a jestli dostanes ranu...a smes a volnobeh se steluje na karburatoru...taky se podivej jak vysoko mas soupatko...

Servis DR 350

28.4.2014 v 21:29 | Nahoru | #14
Těsnění by už mělo být v pohodě jedna podložka byla špatná. Jiskru to háže o tom se nemile přesvědčil bratránek když to nečekal :D
Co se týče karburátoru tak sem ho měl sice celej rozdělanej ale jinak nevím co a jak řádně nastavit.

Servis DR 350

2.5.2014 v 20:59 | Nahoru | #15
zkus ji natocit na brems jestli chytne...zjisti jestli ti dam jde vubec benzin...

Servis DR 350

3.5.2014 v 18:13 | Nahoru | #16
Benzín tam jde. Co to je ten brems?

Servis DR 350

4.5.2014 v 15:12 | Nahoru | #17
technickej benzin vetsinou se pouziva na cisteni brzd...

Servis DR 350

4.5.2014 v 16:30 | Nahoru | #18
Takže ho lít do karburátoru a startovat? Mám tu tenhle technickej benzín, brems jsem nenašel ani přes google.
http://www.chemolak....07-odmastovac-detail
Můžu ho použít?

Servis DR 350

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2014 v 18:43 | Nahoru | #19
no tohle uplne ne...mel sem na mysli cistic brzd...technickej benzin ve spreji (brems)

http://autokosmetika...-cistic-brzd/...kdyz tam nalejes benzinu moc...tak ten motor ledatak roztrhnes...a nebo to nechytne...

Servis DR 350

4.5.2014 v 18:54 | Nahoru | #20
Tak motorka "opravena" a fakt si připadám jak kus vola... Bylo tam prostě málo benzínu, což mě je ale stejně divný protože při otevřeným kohoutu benzín tekl a karburátor byl plnej. Každopádně po dolití chytla... Sorry za otravování hoši :D

Servis DR 350

5.5.2014 v 19:18 | Nahoru | #21
pohoda :D hlavne ze to vrci :)

Servis DR 350

6.5.2014 v 14:07 | Nahoru | #22
Ještě jedna věc, jaký používáte pneu? V TP mám 110/90 18 ale to najdu jen čistě motokrosový a hádám, že ty nemaj homologaci na silnici.

Servis DR 350

7.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #23
Mitas E-09 zadek / Michelin T63 předek, ale taky nemám ani jednu ve "správném" rozměru podle TP.

Když jsem psal do Suzuki a zjišťoval jesli by šly nějaké alternativní rozměry pneu do TP:

"Bohužel výrobce jakoukoliv změnu rozměru pneumatik u motocyklů Suzuki nepovoluje, a to s ohledem na jízdní vlastnosti motocyklu a s tím související bezpečnost jízdy. Proto Vašemu požadavku není možné vyhovět."

Naposledy editováno 08.05.2014 09:02:42

Servis DR 350

8.5.2014 v 14:50 | Nahoru | #24
Taky sem tam zkoušel psát, připadá mě, že už maj jen zkopírovanou odpověd. Až půjdu na evidenčku tak to snad technik překousne

Servis DR 350

8.5.2014 v 19:45 | Nahoru | #25
Evidenčkou projdeš, STK bys správně neměl.

Servis DR 350

8.5.2014 v 20:04 | Nahoru | #26
Jo to sem si myslel taky že evidenčka nebude problém a guma byla mezi prvníma čeho si všimnul :D Ještě je tu alternativa koupit tu krosovou a doufat, že si nevšimnou že nemá homologaci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist