Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Padre. píše: Ozzy> 432 kol? To si děláš prdel.. Netvrdím, že je to jen o gumách, ale na tom co píše Oxygen, je hodně k zamyšlení. Netvrdím ani, že když si tam dáš Pirelli SBK slick nebo Dunlopy KR, tak pojedeš hned o 5 vteřin rychleji. Ale věřím (a z vlastní zkušenosti vím), že by ti to značně mohlo pomoct psychicky.. Aspoň tu jednu-dvě sady zkus. Vrátit se k "cestovním" gumám, na kterých lze objet Evropu, můžeš vždy..
Pockej, ale to zas neni uplne turisticka guma, to je jako Diablo Superbike PRO (endurance smes). Vepredu mam obutej slick K2 .... jediny co tam muzu dat jeste mekciho je K2ka (nebo jednicka) i dozadu ... ale me ta guma (nova) zatim vazne nelimituje, jedu pomalu zatacky, pomalu to preklapim, brzo brzdim ... to jsou moje problemy, ja nemam blok v hlave kvuli gumam.
predek a zadek.
A to ze to vydrzelo tolik je dany spoustou veci. 1. Je to na seriovy sestce, hovno vykon a skvele fungujici podvozek. 2. Jsem obecne neznej na plyn -> setrnej k zadku. 3. Jsem jel loni 2 novy okruhy, takze jsem odjel spoustu kol opatrne. 4. Se Sachsenring jede na levo, takze byla krasne vyuzita z obou stran.
PRES TO VSECHNO mi ten najezd prisel neskutecnej, tak sem se pochlubil. Takhle vypada guma po 432 kolech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tomsouky píše: Ozzy_> Na kolik je foukáš, taky je chci testnout
2.3/1.9 za tepla
Edit: Jinak kdyz si tady vyberes jakoukoli gumu, tak ti to k ni rekne tlak za tepla .... zatim vsechno z tohohle webu opravdu fungovalo ...
Naposledy editováno 04.04.2014 08:21:04
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Delaj presne to, co se tvrdilo o diablech PRO. Jeste vypadaj ze maj na zadku dost masa, a zacnou na vyjezdu klouzat. Citelne v pohode, zadna divocina. Proste zvlast z pomalejch zatacek na dvojku to prestane stihat, a nedrzi. ZKontrolovat tlaky, a pokud je vse v poradku, vymenit. Ale porad nez se do tohodle stavu dostanou, tak najedou neskutecne moc.
Je vidět že pán už gumam začal rozumět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
víš ona důvěra ke gumám je strašně důležitá, mě osobně dovolila porychlit asi nejvíc. ale taky může bejt zrádná - zrovna v Mostě před 4mi lety mi přehnaná důvěra v nejmenované pneu poslala bum bác na 9 dní na JIPku tam a pak další 2 měsíce doma
brrr, ani nechci vzpomínat
... tak koukej nazout KRka, ať se spolu motáme pod 50 jezdil jsem chvíli za tebou a řekl bych, že když nebudeš tak opatrnej na to víc zatlačit, že na to máš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: Ozzy_>
... tak koukej nazout KRka, ať se spolu motáme pod 50 jezdil jsem chvíli za tebou a řekl bych, že když nebudeš tak opatrnej na to víc zatlačit, že na to máš...
Ja tlacim co to jde Pochop ze porad jezdis o hodne lip nez ja. Ale vcera jsem jakysi drobny progres zaznamenal
PS: Vy ty KRka dovazite ne ? Ze je tak propagujete
4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Oxyík má pravdu, dej KR a můžeš za to opravdu vzít, až se budeš smát od ucha k uchu
Koukám na ten web, jak si nadhodil a Michelin udělal nový slicky. Jaký jsou ve srovnání s těma starýma, cca 3 roky zpátky? Mišelín slick Víte někdo? Loni tu byl článek, jak se M.Kalio vyskytnul někde na CEV se superbikem S1000RR a nemohl si vynachválit gumy Michelin - nakonec na nich s velkým náskokem vyhrál všechno.
Ozzy_ píše: Ja tlacim co to jde Pochop ze porad jezdis o hodne lip nez ja. Ale vcera jsem jakysi drobny progres zaznamenal
PS: Vy ty KRka dovazite ne ? Ze je tak propagujete
Perňa_81 píše: Ta guma mi přijde v pr-eli! Když jsem viděl takhle vyhlazenou gumu, už jsem se jí bál ..hladká jak psí kulky = neubejvá a nepodrží na výjezdu. Ikdyž, co já do toho můžu kecat, už je ze mě mrdal v důchodu Jen bych to prostě na tu přeňůtnometrovanou V2 bestii nedal ani, kdyby mi za to zaplatili..
Oxyík má pravdu, dej KR a můžeš za to opravdu vzít, až se budeš smát od ucha k uchu
Koukám na ten web, jak si nadhodil a Michelin udělal nový slicky. Jaký jsou ve srovnání s těma starýma, cca 3 roky zpátky? Mišelín slick Víte někdo? Loni tu byl článek, jak se M.Kalio vyskytnul někde na CEV se superbikem S1000RR a nemohl si vynachválit gumy Michelin - nakonec na nich s velkým náskokem vyhrál všechno.
Ja TO snad jednou zkusim, ale jak neporychlim o 2 vteriny (to uz budu na 50ti ) tak Vam poslu uctenku k proplaceni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: ... i když, co já do toho můžu kecat, už je ze mě mrdal v důchodu Jen bych to prostě na tu svou přeňůtnometrovanou V2 bestii nedal... dej KR a můžeš za to opravdu vzít, až se budeš smát od ucha k uchu : ...
nojo ale Perno vzpomen, kdyz sis tu svou V2 KTM bestii tak draze vytunil a odbrzdil, ze nakonec sla vyladilt z puvodnich 170ti PS az na uzasnejch 170 koni!!!
... se nedivim, ze kdyzs za to pak dycky poradne vzal, ze jsi se smal od ucha k uchu... tak moc az si brecel, vid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tabulka Michelin racing
Naposledy editováno 05.04.2014 20:58:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Díky za tabulku, koukám že Michelin taky dost inovoval na nízkotlaký gumy. Vím, že je ty jezdíš už léta.. Jen jestli ještě někdo jiný nezkoušel, kdo jezdil právě KR nebo Pirelli. Předek jsem si s bratrankem v r.2011 pochvalovali, zadek Michelin 195 byl takovej divnej - trochu to s RC8 vibrovalo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: oxygen> ...jen to BMW do toho závodění tehdy vneslo "neřád" a už přestala být sranda.. Koukám, že si inovoval a pořídil hodně ostrý kružítko R6...
čéče newim esli ostrý, ta R6R je 8 let stará vrána bez úprav... ale znova je to šestka, takže si - oproti báwu a spol. - rychlejší čas na ní musíš opravdu zasloužit
a prima je jeden následek: že když si pak přesednu na to báwo, jen sklopim zrcátka a hned mám v Brně Mostě svůj osobáček
poli: no jen doufám, že se nechystáš zemřít příliš brzy - tahle R1 mrška už letí skoro jak ty báwa, ale TC jsem na ní nenašel
... nicméně motorky jsou o ničem teď o víkendu jsem lítal se čtyřkolkou - to je maso adrenalin, nevyklopit vnučku do Vltavy!
... sice podvozek tvrdej až moc, ale destičky to nežere a nahříváky ani tlaky neřešim
Naposledy editováno 07.04.2014 16:03:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
tak snad někde na dráze
Naposledy editováno 07.04.2014 16:18:29
Takže letos v teple zkusím tu +D na zadek. Prý má oproti A,B,C jinou tužší kostru (fouká se o 0.3 méně) a mělo by to být prý fakt dobrý.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Změní se nějak výrazněji převodový poměr když místo 190/55 (předepsaný rozměr je 190 /50 a přijde mi že s origo převody je ta motorka víc do rychla) obuju 200/55?
Mám vzadu teď o zoubek větší rozetu než má být.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 24.04.2014 18:32:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |