Mircez píše: Pokud nemáš dobře vyvážené kolo na ruční vyvažovačce tak bych tolik penez neinvestoval Až možná poté, co bych to měl právě na té ruční. Ale určitý obdiv k Tobě mám za to kolik si utratil a neměl vyvážené na ruční A snad nakonec přijdeš na ten problém
Na obdiv se vyprdni, zas takovej magor nejsem, abych vrážel prachy do staré vrány kvůli kmitání... Guma byla sjetá (a kmitala), tak jsem ju vyměnil. Vidle špatně chodily, tak jsem vyměnil olej a choděj jak nový. A kotouče měly pod 3,5mm, tak jsem dal nový (a to byla teda kurva darda.. ) A ten litr, co stojí nový ložisko krku, už se v tom nějak ztratil...milanek81 píše: presne tak stavit se k nekomu se stejnou moto a zkusit to prehodit - muzes zkusit svoje kolo na motorce v poradku a obracene to pomuze hodne
Jj kluci, zaplaťpánbů snad aspoň trochu ta naše "motorodina" funguje, protože chodí spousta nabídek pomoci, vč. půjčení celýho kola. Rád využiju...1 reakcí na tento příspěvek sháním jetou nekmitající přední gumu
2 reakcí na tento příspěvek sháním jetou nekmitající přední gumu
1 reakcí na tento příspěvek sháním jetou nekmitající přední gumu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sháním jetou nekmitající přední gumu
RUTAN píše: tak to čumím...
já jsem taky čuměl . Když mi kmitala stará guma, řikal jsem si, že je to tím, že je sjetá. Ale když mi hned po vyjetí z pneuservisu začala kmitat i nová, tak už jsem si byl skoro jistej, že mám něco v háji na mašině. Udělal jsem všechny ty úkony výše a nepomohlo to. Už jsem byl fakt zoufalej. A vona gumka... Hodně napovědělo i vyvažování, protože když sundal tu novou Metzelerku a dal jetou Pirellku, tak byl nedovažek 20g, ale když mi dal Metz. zpět, tak byl nedovažek 120g... U nové Michelinky pak 5g...Namork1 píše: famfulin76> Před 6 léty sjela Pirellka na 848ce z linky v Bologni a najela asi 7000km ale nikdy s ní nebyl problém, žádný kmitání. Jsem rád že ještě posloužila i tobě.
to je zářnej příklad toho, že se dá pomoct i po smrti...Koupil jsem dopředu Michelin Pilot Activ a dost se to zlepšilo, už to nebylo o držku.. Po 3000km se to ale vrátilo. Ted na ni mam tak 7000 a je to snad jeste horší než s tou Metz. Vzadu jsem mezi tím měnil na Dunlop. Nemělo to na to vliv. Zkoušel jsem i měnit olej ve vidlích na hustší. Hlavový složení se ani nehne.
Jedinej postřeh: ve dvouch to nekita. Vubec. A čím dáš tvrdší pružení vzadu, tím je to horší. Ted jezdim na 3 nejtvrdší. Mam 85 kg.
Kolega mel taky XJ600 a kdyz ho prodaval, kupujícího varoval. Ten mu řekl že už měl 3 XJ a všem řidítka kmitaly..
1 reakcí na tento příspěvek sháním jetou nekmitající přední gumu
Jo jasně, já měl na mysli taky kmitání při puštění řidítek. Vibrace od předního kola žádna nejde a když je držím, klidně i dvěma prsty, je vše ok.
Jen když je pustim při těch 50-80 tak to udělá astabilně 2-3 kmity a kdybych je nechyt, tak už bych byl na zemi... řididla se rozkmitaj tak, že mi prásknou pres prsty když je zas chytam. Kufr neměl vliv co jsem zkoušel.
Prostě pořád držet. Taková je XJ
Zkus trochu dotahnout lozisko v krku. Kdyz zvednes predni kolo do luftu, riditkama by nemelo jit otacet uplne lehce, ale mel by byt pri otaceni citit mirny odpor. Ale ne zase moc, abys to lozisko nepretahl a zbytecne netrpelo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |