globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motor 640
9.6.2013 v 08:21
Zdarec pánové .
Mám jawu 350 /640-1 . Rok výroby 1996 .
Motor to má ale 638 . Jde mi ale oto , že hlavní tryska v karburátoru má 92 a mám tam i clonku . Je to v pořádku , nebo tam ta clonka nemá být? Dík .

motor 640

9.6.2013 v 21:10 | Nahoru | #31
Jak uz sem psal..chces-li cestovat nech HT100 a clonku, chces-li blbnout vyhod clonku dej HT92 a tahej za plyn..

(reakce na) motor 640

9.6.2013 v 21:11 | Nahoru | #32

BladeRider píše: Jenže tady jsi na m.cz ne ve škole Hold je to dneska tady samej tydýt lidi se ptaj jak chcípat motorku řeší jestli motorka z inzerce za pár korun náhodou nejni lehlá a podobný koniny místo aby jezdili tak se nediv tomu že si někdo občas rejpne jo tenhle to odnes nevině ale je to třeba brát jako legraci si nemyslim že to tu lidi myslí nějak zle



Jo to já beru, vím, že tu je občas pár rejpálků co to myslí ze srandy, ale jestliže někdo inteligentně odpoví někomu na to na co se ptá a druhej do něj ryje...no každého věc:) holt internet má své pro i proti...v dnešní době ho má každý moula..

motor 640

9.6.2013 v 21:39 | Nahoru | #33
Pokud ti to jezdi, a spotreba neni nijak vysoka, ba naopak normalni bych se do toho neryl. Letita zkusenost me naucila nestourat se do fungujicich zarizeni. Akorat se rozjb.. a pak se to horko tezko dava dohromady aby to fungovalo aspon tak jako nez se v tom nekdo zacal ryt.

motor 640

9.6.2013 v 21:47 | Nahoru | #34
jezdím v obou jawách trysku 92 a s clonkou, bez clonky to je na houby. Koupil jsem i dva nové karbce přímo z jawy a oba byly natryskované na 92. Psal jsem dotaz, jestli s touhle tryskou dávat clonku a odpověď byla, že karbce jsou koncipovány pro jízdu s clonkou a i od výroby dávají 92 a clonu.. Předtím jsme laboroval se třemi typy Jikovu, s clounkou, bez, trysky 90-120 a nakonec jsem dal to úplně původní.. 92 a clonku.. Běžná spotřeba 5l je naprosto normální, na delších trasách nebo po dálnici to je pod 4l..

2 reakcí na tento příspěvek motor 640

10.6.2013 v 06:35 | Nahoru | #35
Kurec chlapi já mám na svojí čtveře spotřebu 7 až 7,5 a taky za to moc netahám. Ale zajíždím tak se to snad pak ustálí kolem těch pěti. Za 700 km mi sežrala už tři svíčky, jen nevím jestli se Brisky N15Y jako šmejdy dělají nebo jsem měl smůlu či je to tím seřízením. No uvidíme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 08:50 | Nahoru | #36

dostal94 píše: Výrobce uvádí u 640 spotřebu 3,8L při 80Km/h.



Ustálenou rychlostí po rovině za bezvětří. Je to dvoutakt, jetli to má jezdit a fungovat. asi to nepojede za dva litry, i když by to každý bral. Japonský dvoutakty, myslím srovnatelného obsahu, dvouválce a tříválce, obvykle nesrovnatelného výkonu ale technologicky prostě lepší motory měly také ještě dost větší spotřebu jak jawa. Tříválec kawa 400 určitě nejezdila za 3.8 ani ze stokilometrového kopce. Problém málo peněz vyřeší jenom hodně peněz, pak člověk si koupí normální motorku, jezdí na servis k někomu, kdo tomu rozumí a neřeší blbosti

(reakce na) motor 640

10.6.2013 v 10:17 | Nahoru | #37
laďa-prášil> však ano,proto říkám,že jestli jezdí kratší trasy svižněji,je 5 litrů OK.

motor 640

10.6.2013 v 10:23 | Nahoru | #38
jinak od 90 nahoru to snad leze co 10km/h rychleji to litr navíc

(reakce na) motor 640

10.6.2013 v 10:52 | Nahoru | #39
stspravce> Během záběhu jsou tři Brisky N15Y za 700 kilometrů ještě docela dobrý, mně odcházely snad každejch 70 kilometrů. Pak jsem si byl jednou koupit v autodílech 12 svíček a prodavač si zálibně prohlížel mýho starýho Renaulta 19, patrně myslel, že tam mám V12-tku Jinak spotřeba před seřízením 9l/100km úplně bez problému, po montáži VAPE a seřízení karbu jsem někdy kochačkou do 80km/h jezdil i za 3,8l/100, ale když jsem přidal, kolem kila už brala i 6,5-7 bestie. Měl jsem HT 92 bez clonky...

1 reakcí na tento příspěvek motor 640

10.6.2013 v 11:26 | Nahoru | #40
Záběh jsem vyřesil asi za tři dny, co jsem motorku koupil.. svíčky žádný. Po výbrusech zajížním normální jízdou, bo z Mechaniky Prostějov je mám i vyhonovaný a nevím, co bych na tom zajížděl... Spotřebu těžko srovnat, protože moc nejezdím a mám dva karburátory. Ve srovnání s jednokarburátorovou, kterou máme taky, skoro nekouří i když žere určitě víc = problém jaw je prostě málo vzduchu, jeden karbec a rozvidlené sání, jako by to snad byl harley...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 14:50 | Nahoru | #41
laďa-prášil> kolik to točí max. otáček s těma dvěma karburátorama?

motor 640

10.6.2013 v 16:05 | Nahoru | #42
n15c, pokud se nepletu tak y jsou prodloužený a ty dělají akorát bordel. po kilometru jsem měl jednu bílou jak sníh a druhé roztavily a zpekly elektrody do sebe!
dal jsem krátký a cajk. ještě že se motoru nic nestalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 17:02 | Nahoru | #43

dostal94 píše: laďa-prášil> kolik to točí max. otáček s těma dvěma karburátorama?



asi tolik, kolik by to mělo točit s jedním No, digitální se s ručkovým trochu neshodoval, a to spíš více, jak méně. Jede to líp, ale spíš okolo té 100-110 tachometrově cestovní mám trochu lepší pocit, jako že to víc optimálně bručí, spaluje to víc vzduchu, je schopný to přidat, do kopců z větších otáček neklesá krouťák tak rychle, dole zase krouťák chybí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 17:06 | Nahoru | #44
laďa-prášil> šlo by nahodit foto toho motoru? Docela by mě to zajímalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 21:20 | Nahoru | #45
stspravce> svíčky typu "Y" nemají v Jawě co pohledávat a žraní svíček má na svědomí příliš bohatá směs z čehož se odvíjí i vysoká spotřeba paliva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 21:23 | Nahoru | #46
dostal94> příležitostně. Jsou to dva původní jikovy na nové dělané přírubě, na válcích jsem nechával srovnat dosedací plochu. Jinak nic. Filtry nemám. Dnes silnice již nejsou prašné.Tu trochu prachu co je za rok na filtrech motor spolkne celkem ochotně, go obvykle dělám z jiného důvodu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

10.6.2013 v 21:26 | Nahoru | #47

Fazer-FZS píše: stspravce> svíčky typu "Y" nemají v Jawě co pohledávat a žraní svíček má na svědomí příliš bohatá směs z čehož se odvíjí i vysoká spotřeba paliva.



souhlas - svíčkám bohatá směs nesvědčí

motor 640

10.6.2013 v 21:29 | Nahoru | #48
Mám typ 638-1 r.v.1990 vývoz do Ruska. Spotřeba běžná okolo 5 litrů,při ježdění po městě není problém 7 litrů na 100 km. Při denním nájezdu 300 km na dálkové jízdě jsem jel za 4,4,rychlost 80-90 km/hod.
Mám origo clonku,HT 100,karb 2855,bez clonky s tryskou 92-95 se mi to nepodařilo naladit ke spokojenosti,bylo to živější na akceleraci,tah motoru stejný a spotřeba vzrostla. Vrátil jsem to zpět na clonku + HT 100,už na volnoběhu je chod motoru pravidelnější a celkový průběh klidnější. Těch 5 litrů na 100 km je takový standart,jak to začneš mordovat na plnej tak to vyletí i na jednou tolik. Nastavení karbu zakladní,jehla na 1 zářezu z hora,šroub bohatosti směsi mírně po 1 ot. od dorazu,palivo BA 95 + oil Repsol syntético 1:50.

(reakce na) motor 640

10.6.2013 v 21:32 | Nahoru | #49
laďa-prášil> možná bychom měli napsat,že Brisky vydrží hodně moc co se týče ulití a bohatosti směsi o proti jiným výrobkům.

(reakce na) motor 640

10.6.2013 v 23:09 | Nahoru | #50

dostal94 píše: laďa-prášil> kolik to točí max. otáček s těma dvěma karburátorama?



Vždyť je to dvoutaktní nízkovýkonný stabilák, kolik by si od toho chtěl, 15000 ot./min.?

Přírubu na dva karby seženeš u Kasalického, tedy pokud ještě vůbec TKmoto funguje...apropo nejlepší úprava motoru z třindy je žádná úprava...Jestli z toho motoru chceš dostat nějaký výkon, tak si rovnou kupo RD 350, bude tě to stát méně času, peněz a nervů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

11.6.2013 v 00:41 | Nahoru | #51

laďa-prášil píše: Filtry nemám. Dnes silnice již nejsou prašné.



Tak to je hláška

(reakce na) motor 640

11.6.2013 v 01:52 | Nahoru | #52
Humusus> , jo, bejvalo hůř

motor 640

12.6.2013 v 13:32 | Nahoru | #53
Jo, moc se nepráší...jen nečistoty se jaksi zvětšily...kus gumy, paleta, hever, včera kompletní podběh...

1 reakcí na tento příspěvek motor 640

27.3.2014 v 17:17 | Nahoru | #54
La pardón.
Co myslíte tou clonkou? Takové to těsnění za karburátorem co má v sobě menší díru, než je průměr karburátoru? (Dávalo se to na záběh)
Díky za info.

(reakce na) motor 640

1.10.2015 v 23:45 | Nahoru | #55
Bufan1> |Zravím je přesně to těsnění mezi motorem a karburátorem .Když není proříznutá je to lepší - není tak vysoká spotřeba .Nedávno jsem dával Jawku do servisu kvůli guferům v motoru -výměna všech ,tekl převodový olej a sál falešný vzduch .Po příjezdu domů ,jsem zjistil ,že moto jede jinak -má větší spotřebu než měla před výměnou gufer.Zjistil jsem proč.Neodborně prořízlá clonka a rozhrabanej karburátor a navíc ukradená hlavní tryska daná 92 místo 95 dle typu karburátoru (2855).Dal jsem zpět původní stav tzn.neprořízlou clonku a správnou trysku ,která tam byla (95).Tedˇ mám spotřebu jakou jsem měl dříve 3,1-2 mimo město ,a město 3,5 což je ideální spotřeba .Motor má najeto skoro 60 000km .jezdím na 100 okt benzín ,proto ta menší spotřeba a mazání 1:50 .Není nutno potom tak motor vytáčet ,po optání ve výzkumáku je tento benzín vhodnější než s nížším číslem a nemá další přísady jako 95 tj .řepkový olej. Kterej nemá motor rád ,zanášejí se svíčky -mastné ,to je tak do naftového než benzínového .Když je smíchanej benzín 95 ještě s motorovým olejem a s řepkovým ,není divu ,že potom tak kouří !!!Zkoušel jsem dávat různé poměry mot.oleje vůči řepkovému který už je obsažen ,výsledky nebyly dobré ,stále kouřilo díky řepkovýmu oleji !!!Pak jsem po optání ve výzkumáku zjistil lepší jízdní vlastnosti motoru na 100 okt.benzín a bez modrého kouře a hlavně menší spotřeba ,jen při studeném ,ale to je jen chvilka pak OK . Motor má vnitřnosti čísté bez karbonu až se v servisu divili jak je to možné.Předtím jsem také jezdil na MT2 ,věčně zakarbonovanej motor a zadělané výfuky ,zalepené tzn .čistění,pak jsem přešel na osvědčený 6AM motorový olej a je to v pohodě bez náznaku poškození motoru .Mám motor 638 v 640 SPORT,je to s tou velkou kapotáží - výborná . Viz na obrázku .Tolik k mé Jawce .Jsem s ní spokojen ,jezdím i delší trasy bez problémů .Jinak přeju jízdě zdar a přísloví praví : Strhni gumy né duši .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

2.10.2015 v 00:11 | Nahoru | #56
martining> Zdravím clonku určitě nechat jinak se rapidně zvýší spotřeba i přes 5 L a záleží na stylu jízdy ,rychlost se dohoní lepším palivem .Sice je dražší to je pravda ,zase se to projeví na menší spotřebě ,to už je na kapse znát při větším km proběhu ,záleží na typu karburátoru ,každý má své číslo a podle toho tam být trysky .Například : typ 2928CE -číslo karburátoru 2855 má hlavní 95 ,volnoběžná 40 a sytičová 72 +neprořízlá clonka ,tuhle sestavu mám dle výrobce a jezdím na 100 okt .benzín a tudíž i menší spotřeba -3,1-2 mimo město ,město 3,5 .Tolik k clonce a spotřebě .

Naposledy editováno 02.10.2015 00:12:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 640

2.10.2015 v 04:28 | Nahoru | #57
letecacro> To s tím řepkovým olejem... to opravdu nemyslíš vážně, že ne? A v kterým výzkumáku ses ptal, že bych se tam optal znova

(reakce na) motor 640

3.10.2015 v 10:21 | Nahoru | #58
laďa-prášil> o radši nedělej,měli by tě za debila

1 reakcí na tento příspěvek motor 640

3.10.2015 v 10:51 | Nahoru | #59
Mě by zajímalo jenom, jestli je to takový ten olej na to domácí mazání nebo nějaký speciál...

(reakce na) motor 640

3.10.2015 v 10:57 | Nahoru | #60
laďa-prášil> je to blábol. nic z řepky se do benzínu nedává. metylester řepkového oleje se přidává do nafty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist