paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie
5.9.2013 v 21:03
Čau chlapi,

neví někdo jak je to konkrétně s odškrcením Z1000 dotáhnutýho z Francie?Výkon obligátních 78kw. Neřešil jste to někdo?Něco málo jsem našel, ale nic konkrétně na Z1000, r.v. 2005.
Jde mi o to, co vyměnit - ECU,immo,spínačka + víčka nebo jde čistě o škrcení typu Suzuki - přestřihnu jeden drát(obrazně řečeno)....

Díky



Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

5.9.2013 v 21:23 | Nahoru | #1
jen aby to nebylo na vačkách, už jsem jedno TL1000R viděl, tam by jsi mohl ustříhat všechny dráty a bylo to k prdu...Snad to bude jen nějaká restrikce v sání a elektrika.....

Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

5.9.2013 v 21:27 | Nahoru | #2
Mám za to, že to bude kombinace ECU + spínačka + imobilizační jednotka

Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

5.9.2013 v 21:29 | Nahoru | #3
Tak vačky by byly v (_:_) ...A ecu a zbytek je asi taky dobrá raketa .

Edit.:Tak na konkrétním modely není, tudíž by měla stačit ECU případně restrikce sání pokud se nepletu

Naposledy editováno 05.09.2013 21:36:32

Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

5.9.2013 v 22:27 | Nahoru | #4
Proč vozite nebo kupujete škrcene nebo otevřene motorky když potom řešite jak je otvřit zavřit? (Zadarmo) každa sranda něco stoji pokud nemaš papíry na určity stroj tak na to nesedej kuvafix
To je ale.......

1 reakcí na tento příspěvek Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

5.9.2013 v 22:40 | Nahoru | #5
Laliku a ty mi řekni kdo tady co koupil?Proč myslíš, že se na to ptám?Abych si koupil motorku, dovezl ji domů a až potom se ptal na foru???

A za druhé: Když už jsi vyplodil co jsi vyplodil, tak jsi mohl udělat pár kliků a podívat se do mojeho profilu na věk, a na motorky který jsem jezdil a ani u jedné z nich jsem neřešil zavírání kvůli řidičáku. Papíry mám a zajímám se o to právě z důvodu koupě.

Za třetí:Když neumíš ani nic kloudnýho poradit, tak se příště raději nevyjadřuj, ušetříš klávesnici a svým prstům pár desítek pohybů, takže prosímtě nedělej haura a vyfič

(reakce na) Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

6.9.2013 v 09:16 | Nahoru | #6

honzaVTR píše: Laliku a ty mi řekni kdo tady co koupil?Proč myslíš, že se na to ptám?Abych si koupil motorku, dovezl ji domů a až potom se ptal na foru???

A za druhé: Když už jsi vyplodil co jsi vyplodil, tak jsi mohl udělat pár kliků a podívat se do mojeho profilu na věk, a na motorky který jsem jezdil a ani u jedné z nich jsem neřešil zavírání kvůli řidičáku. Papíry mám a zajímám se o to právě z důvodu koupě.

Za třetí:Když neumíš ani nic kloudnýho poradit, tak se příště raději nevyjadřuj, ušetříš klávesnici a svým prstům pár desítek pohybů, takže prosímtě nedělej haura a vyfič



Uklidni se ,lidi jsou různý a nestojí to za to aby ti rupla céfka.
A nějak jsi přešel z Faziho na Zeda...

Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

6.9.2013 v 09:37 | Nahoru | #7
já radim nekupovat, jsou to zbytečný starosti a myslím, že je na prodej dost neškrcených. A i ty neškrcený jsou oproti FZS 1000 slabej čaj :)

1 reakcí na tento příspěvek Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

6.9.2013 v 11:35 | Nahoru | #8

(reakce na) Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

6.9.2013 v 13:30 | Nahoru | #9

Lionel píše: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=95632&fid=18

,ale aspon by jsi do toho vlakna to mohl napsat at si to kazdy normalni clovek muze rovnou precist a nemusis to pak psat sto lidem zvlast-teda pokud to neni nic tajneho.dik

PS mel bych dotaz bylo to poznat to odskrceni na motorce? Jake jsou z toho dojmy,pred a po?

Naposledy editováno 06.09.2013 13:31:37

1 reakcí na tento příspěvek Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

6.9.2013 v 16:58 | Nahoru | #10
2kakac: Já jsem cajk, jen nechápu proč dotyčnej blije takový hovadiny aniž by věděl o co jde, prostě absolutně zcestnej příspěvěk...Jinak přešel, tak bych tomu neříkal.Šlo o to, že Zed vypadal pěkně za slušný penízky a něco málo jsme na něm pojezdil a vzheldem k tomu že Fazer co by se mi líbil za tkaový prachy není, tak jsem si řekl že by to mohlo být chápeš

Jinak děkuju lioneli, škoda že tam není napsaný finální rozřešení

(reakce na) Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

24.10.2013 v 09:42 | Nahoru | #11
honzaVTR> Ahoj, řešil sem naprosto stejnej problém. Na jaře sem koupil krásnýho Zeda, dovoz Francie. Neměl sem ponětí, že žabožrouti uškrcujou mašiny na 78kw... Mam r.v. 2004-5 ještě bez imob. Servisák, co mi dělá na mašině věci, na který si netroufnu mě mile překvapil a dal si práci s proštudovánim schématu uškrcený (Fr.) a normální verze. Zjistili sme, že se to liší akorát v jednom odporovym drátku, co je ve štekru na řídící jednotce. Byla docela pakárna ho najít a vydloubnout, ale pohoda. Takže aspoň v mym případě stačilo dát do pryč jeden drátek

Kawaři, jak na škrcený Z1000 z Francie

10.3.2014 v 14:17 | Nahoru | #12
Pardon, vysledek je takovy, ze jsem to prvni nechal odbrzdit v korycanech u Radka Josefika. Pak se patralo kde je problem a cim vsim je to omezene. V prvni rade byla krabicka na konektoru z diagnostiky na ktere byl propojovaci dratek asi s nejakym odporem, ta sla pryc a misto ni sem tam dal ukazatel zarazene rychlosti. Pak jsem pri navsteve dealera kawy zjistil, ze plynova rukojet se neda otocit do plna, nasledne bylo zjisteno, ze na klapkach je doraz, ktery se musel mechanicky odstranit a nakonec se strihal jeden dratk u vstriku a nebo ridici jednotky ted uz presne nevim. Po dalsi zkousce na brzde byl vykon v plnem zneni. Takze asi tak.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist