Naposledy editováno 31.05.2015 21:08:52
1 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
2 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
Za ty prachy už koupíš novější model za 29,900kč
Radši mrkni tady do bazaru (mimochodem tvá vyvolená je tam taky)Je to fajn mašina,taky jsem jí měl,ale bral bych novější ročník a ta cena je dost přestřelená
PS:Zapracuj na pravopisu
Naposledy editováno 07.03.2014 18:09:13
Konkrétně tenhle typ má stejně motor jako Bandit,je to držák (samozřejmě vyžaduje údržbu stejně,jako každá jiná mašina).Jinak ty najetý km budou skoro určitě stočený o tom bych nepochyboval Doufám,že si ssebou při koupi vezmeš někoho,kdo tomu hoví,aby jsi někomu nenaletěl..
Haesty píše: To je koupje Suzuki GSX 600 F ne GSX650F
Za ty prachy už koupíš nevější model za 29,900kč
Radši mrkni tady do bazaru (mimochodem tvá vyvolená je tam taky)Je to fajn mašina,taky jsem jí měl,ale bral bych novější ročník a ta cena je dost přestřelená
PS:Zapracuj na pravopisu
Přesně tak!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě motorky
Jiří78 píše: Haesty>Když už jsi u toho pravopisu, tak nepiš chyby i ty.
Je rozdíl mezi hrubkou a překlepem
Naposledy editováno 07.03.2014 18:08:30
1 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
Haesty píše: migeloss1986> Asi tak Každopádně,být tebou,radši volím novější ročník.Je u něj leccos vychytanější a vypadá i moderněji a nebude tak zrychtovaná
Tak jak píše Haesty, nezbývá než souhlasit.
Za ty prachy, kup něco novějšího, ať se potom nemusíš hrabat ve staré Máni.
1 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
1. se ti motorka musí líbit, tak si vyber podle vlastního gusta a názory ostatních ber pouze jako poradní a druhotné
2. najeté kilometry až tolik neřeš, jednak to ve většině případů bývá blábol a daleko důležitější je jak se o ni "starali" tví předchůdci
3. nejlepší je koupit moto v originální stavu a barvách. Lakované kapoty, nedej Bože i rám
nevěstí nic dobrého. Havarovaná motorka není tragédie pokud jsou všechny poškozené díly vyměněny. Od "po domácku" rovnaných, svařovaných a tmelených a po sléze lakovaných dílů podvozku ruce pryč !!!
4.Požádej ve tvém okolí člověka, který má s daným strojem osobní zkušenosti a omrkněte a vyzkoušejte motorku oba /spíš odhalí a upozorní na nestandartní chování a projevy jak motoru tak i celé motorky/. Hlavně nechte motor pořádně zahřát, zkušební jízda v délce 400 m
ti toho moc nenapoví. Při jakékoliv pochybnosti se otoč na pětníku a počkej si na další. Motorek je v nabídce fůra a ukvapená rozhodnutí - koupě nebývají z pravidla ty nejlepší.
5. U starších strojů se smiř s faktem, že můžeš být posledním majitelem.
Přeju ti šťastnou ruku při výběru a radost z jízdy i z motorky
Naposledy editováno 08.03.2014 12:19:57
1 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
Každopádně děkuji.
Naposledy editováno 08.03.2014 14:22:06
migeloss1986 píše: Mann- Jasný, stim počítám, že bude potřeba jít do servisu a nechat to skontrolovat. Ještě sem se koukal na dovoz z Německa ale ten převoz neni zrovna levnej. Fakt je že těch motorek je tu spoustu. Chce to trochu štěstí a narazit na férového člověka. Tak uvidíme snad se zadaří.
Každopádně děkuji.
Prodam ti raptora
1 reakcí na tento příspěvek koupě motorky
- kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej