paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Komaxit rámu
25.1.2014 v 15:39
Čau, chystám se na piskovaní + komaxit rámu. Vrtá mi hlavou jestli to můžu nechat udělat i s vydlicí(zadní) nebo bych ji měl vylisovat. Do rozlisování se mi osobně moc nechce. Vůle v uložení žádná a ani moc neteče. Jde o to jestli vypalovací teplotu přežijí Okroužky a pouzdra.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit rámu

25.1.2014 v 15:50 | Nahoru | #1
Komaxit na veterána? Ještě přidej imbusy místo šroubů......

Komaxit rámu

25.1.2014 v 16:07 | Nahoru | #2
Doporučuju rozebrat. Při vypalování by z toho podle mě začalo vylejzat rozpuštěný mazivo. Pokud to neni nějak zatuhnutý, tak by ten čep měl jít s použitim lehkého násilí vyndat

(reakce na) Komaxit rámu

25.1.2014 v 17:01 | Nahoru | #3
rancher> Nikdo to nepozná pokud je udělanej kvalitně.Na modré zetce mám veškeré černé věci v komaxitu a stačí naleštit tempem a nikdo nepozná že to je komaxit.

Jen je dobré zadělat si díry do rámu a zavity.

Komaxit rámu

25.1.2014 v 18:11 | Nahoru | #4
Mirné násilí, zkoušel jsem to závitovkou a moc se tomu nechtělo spíš se to ani nehlo

Naposledy editováno 25.01.2014 18:13:12

Komaxit rámu

25.1.2014 v 18:31 | Nahoru | #5
delal jsem ram na srada, vsecko jsem vyndaval, veskery loziska, gufera ven, to zavitu nacpat srouby, kde jsou nejaky uchyty a osy je treba to zadeklovat, ten komaxit je se zakladem celkem tlusta vrstva, takze abys to pak nemusel brousitkde to nezadelas a je tam treba nejaka hridelka, uz ji tam nedostanes.. jinak mam cernou matnou a uz 2 roky a ok

Komaxit rámu

25.1.2014 v 18:32 | Nahoru | #6
to musíš vylisovat, ale komaxit bych nedával. vem si že ta původní syntetika vydržela doted.

Komaxit rámu

25.1.2014 v 18:33 | Nahoru | #7
jo a pokud chces mit citelny cislo ramu, tak je potreba jim to rict, jinak ta vrstva to celkem slusne zaleje..

Komaxit rámu

25.1.2014 v 19:47 | Nahoru | #8
Jak to tak čtu, tak mi tedy vychází líp to nepískovat, jen obrousit kde je třeba a střiknout obyč. barvou?

Komaxit rámu

25.1.2014 v 20:46 | Nahoru | #9
já dám do flexy drátěný kotouč a barvu sundám, pak odrezovač, základovku a nakonec syntetickou barvu. týden práce

Komaxit rámu

25.1.2014 v 21:13 | Nahoru | #10
Ani jednu motorku jsem nepískoval jak zde už bylo napsáno rozebrat do šroubku ocelák,odrezovač,plnič a barva.

2 reakcí na tento příspěvek Komaxit rámu

26.1.2014 v 10:40 | Nahoru | #11
mrkni na mou kývačku v profilu. Tu mám v komaxu celou. A nelituju. Pokud budeš chtít nějaké info tak podám a jak píše kolečko10- odmastit! všechno mazivo ti vyleze teplem ven. Nejlépe opískovat je to pak čistý a komax pak dobře drží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit rámu

26.1.2014 v 12:04 | Nahoru | #12
Fenix> Maš ji moc hezkou.Rád vždy vidím takhle krásně zrenovovanou starou školu.Chvala tobě .

2 reakcí na tento příspěvek Komaxit rámu

26.1.2014 v 13:09 | Nahoru | #13
Vzhledově s komaxitem problém nemám, jen se mi nechce rozlisovávat tu kyvku když tam není vůle a komplikovat to. Připadá mi shudnější to obrousit ocelák, smirek, a pak to střiknout barvou.

(reakce na) Komaxit rámu

26.1.2014 v 17:31 | Nahoru | #14
Fany07> Děkuji

(reakce na) Komaxit rámu

26.1.2014 v 17:33 | Nahoru | #15
nsrx> Pokud to budeš brousit a stříkat barvou tak to nerozdělávej, je to zbytečný (jestli je fakt dobrá) Pokud jde na komax tak jednoznačně rozebrat, vyčistit a zaslepit díry kde nemá být komax. Nejlépe nechat opískovat.

Komaxit rámu

26.1.2014 v 18:51 | Nahoru | #16
Te kyvce vážně nic není, naprosto bez vůle takže jsem to přehodnotil a jdu do broušeni a klasické barvy

Komaxit rámu

26.1.2014 v 20:33 | Nahoru | #17
hlavne bacha na VINko na ramu... aby nezmizelo

pac,, kdys to das repam, co jen piskujou, praskujou a pak vypalej v peci, tak budes mit ram jak novej,,, ale bez vinka...a srouby do dir taky nepudou a v krku a kyvce budes mit krasnej hrbolec..

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit rámu

26.1.2014 v 23:24 | Nahoru | #18
Opískovat, do závitů natočit šrouby - nemusíš pak přeřezávat závitníkem, díry ucpat a vinko přelepuji plíškem. Borci už vědí, co a jak. Pískování 300,-, komaxit 500,-, nechávám 200,- navíc.

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit rámu

26.1.2014 v 23:26 | Nahoru | #19
Ještě dodám : kyvku - pokud je ok, nemusíš sundávat. Už jsem to vyzkoušel a je i nadále v pohodě.

(reakce na) Komaxit rámu

27.1.2014 v 00:04 | Nahoru | #20
nsrx> Zrovná teď taky brousím celou čezetu. Začal jsem drátěným kotoučem do brusky,ale šlo to hrozně pomalu. Kupodivu barva i po tolika letech drží fest. Koupil jsem odstraňovač starých nátěrů, jen natřeš, necháš 20 minut působit a pak dráťákem to jde krásně dolů!! To co jsem brůsil 2 hodiny tím odstraňovačem jsem udělal za 20 minut. Osobně bych rám stříknul klasicky jak do komaxitu. Jen můj názor!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit rámu

27.1.2014 v 06:32 | Nahoru | #21
tramp57> To jsi nechal do pece vcelku rám i s kyvkou? Nepraskne komaxit když s tím následně pohneš? Co ten olej uvniř netekl ven?

Komaxit rámu

27.1.2014 v 11:32 | Nahoru | #22
Já mám zkušenost takovou, že když jsem chtěl rozebrat kyvku na 634, tak veškeré pokusy a stahováky selhaly, protože hlavní čep kyvky byl po celé délce zarezlej v pouzdrech, tak to dopadlo rozřezáním kyvky a sháněním nové. Dneska toho nelituju, protože jsem si tohle všechno odbyl před procesem lakování do komaxu, takhle bych to stejně někdy musel řešit a bojim se, že by to ten lak mohl odnést. V té peci je vedro jako kráva, rovných 200°C . Po třech letech provozu mi komax slušně drží na rámu. Až na pár oděrek, který jsem si udělal výletem mimo silnici a když to zatřu štětečkem, nejde to ani poznat na pohled.

Naposledy editováno 27.01.2014 13:14:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit rámu

27.1.2014 v 14:50 | Nahoru | #23
nsrx> Tak,tak,rám i s kyvkou. Komaxit na rámu a na kyvce se nemůže spojit - vyčuhuje tam guma - tím pádem nemá co praskat. Když jsem následně tlačil lisem vazelínu do kyvky, moc ji tam nevlezlo. Udělal jsem takhle 3 Javky a rámy jsou jak z fabriky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit rámu

27.1.2014 v 17:55 | Nahoru | #24
tramp57> to vinko přelepuješ jak? Plíšek přes přilepenej čím?

(reakce na) Komaxit rámu

27.1.2014 v 18:09 | Nahoru | #25

Prusa-#94 píše: tramp57> to vinko přelepuješ jak? Plíšek přes přilepenej čím?


...lepící pásku, třeba lakýrnickou do 80°C, i amerika to přežije, ale ne izolepu

(reakce na) Komaxit rámu

27.1.2014 v 18:35 | Nahoru | #26
tramp57> A vymýval jis to uložení ať z toho nesere rozehřátý olej? nebo jen nějak zašpuntoval. Té gumě ta teplota vypalování nevadí?

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit rámu

27.1.2014 v 20:58 | Nahoru | #27
Vystřihnu si z tenkýho hliníku nůžkami obdélník na zakrytí VINka a přelepím takovou hliníkovou páskou - dal mi ji kamoš co dělá klimatizace, snese prý i 300*C. Kluci, co mi rámy tryskají a stříkají komaxitem už vědí, kde a na co dát pozor. Kdyby vypadla zátka,nebo se páska tryskáním poškodila ...
Kyvku jsem nikdy od vazelíny nevyplachoval, nic z ní neteče. Pak jsem vždy vyměnil maznici, dotlačil mazivo a zašpuntoval krytkou. Finito

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit rámu

28.1.2014 v 08:52 | Nahoru | #28
tramp57> Takže kyvku mažeš vazelínou přes maznicu a ne přes kolínko z motoru? Tak už nevypada tak špatně ta varianta s komaxitem. Zavity projedu závitníkem, kyvka ven taky nemusí...

(reakce na) Komaxit rámu

28.1.2014 v 21:56 | Nahoru | #29
nsrx> Ať se ti daří

Komaxit rámu

28.1.2014 v 22:52 | Nahoru | #30
Tak bych ojediněle přispěl na motorkáře. O tom, že na veterána nepatří komaxit se dá spekulovat, ale je dobré si stanovit jak přesnou renovaci chceš dělat. Motorek jsem již pár zrenovoval, včetně Ogarů, Jawek, Hadráků a jiné havěti. Je několik druhů renovace.

1. zcela přesná. To znamená, že např. u Hadráka se sváry po opravě vyrezlých trubek provádí pouze autogenem, jelikož se ve výrobě toto používalo a musí se dochovat stejné sváry na celé kostře. Opískování je přípustné, jelikož se jinak toho všeho svinstva, barvy a rzi na 100% ničím jiným nezbavíš. Drátěný kartáč je kravina. Potom štětcem naneseš základovku a následně různé hustoty krycí barvy. Taky vše štětcem. To je část origo renovace. Dát rám do komaxitu, tak to 99% kupců nepozná, ale nebude to 100%. O použití pouze origo dílů nemá cenu mluvit.

2. perfektní renovace. Chceš provést pěknou renovaci a tam je komaxit výborné řešení. Pokud je lakýrník šikovný a dá tenkou vrstvu bude výsledek perfektní. Z uživatelského hlediska je komax velice odolná a vhodná barva. Klidně se dají některé díly nastříkat. Výsledek je znamenitý.

3. renovace Toncek Holá prdel co nemá prachy. Koupíš nejlíp Jawu 175, v garáži očešeš co zvládneš, orezlá místa obrousíš dráťákem(máš dokonce i vrtačku) a zatřeš to barvou. Pak každému tvrdíš, jak je to origo a ty co to dávají do komaxitu jsou przniči a paka.

Jinak příprava pod komax a hlavně pískování musí být na 100%. Závity natočit šrouby, ostatní demontovat a nechat nalakovat samostatně.

Naposledy editováno 28.01.2014 22:54:11
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist