Naposledy editováno 22.12.2013 09:26:56
2 reakcí na tento příspěvek Iridiová svíčka
Jednu sezonu jete iridia NGK start pri 10 stupnich nad nulou na prvni protoceni se syticem, po 10 vterinach sytic vypnut a volnobeh drzel pravidelnych 1400 ot/min.
Druhy den, teplota stejna, nove obycejne svicky NGK. Start tak na druhe, treti otoceni motoru se syticem, po 10 vterinach sytic vypnut a zdechl i motor. Znovu zapnut sytic, start. Musel jsem to nechat bezet na sytic cca 2 minuty, pak se dal vypnout sytic, aniz by zdechl motor. Otacky volnobehu byly o dost nizsi, jen 1000 Ot/min. Musel jsem pridat na volnobehu.
Tohle je moje osobni zkusenost s iridiovkama. Mam je tam od 4.1.2012 a slapou.
Jinak deset vterin.
http://www.motoretez...-29-rok-c2-b406.html
Naposledy editováno 22.12.2013 14:57:18
1 reakcí na tento příspěvek Iridiová svíčka
Jde mě o to, abych něco nedokurvil, když jsou tak blbý.
titus píše: Už na druhé moto mám od výrobce iridiovky, mám je vyhodit a koupit nějaký za 60kč, nebo se mám na to vysrat.
Jde mě o to, abych něco nedokurvil, když jsou tak blbý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
KLASEKml píše: Nemyslim si, ze je to placebo efekt. Vyzkouseno na podobnem motoru. Je to opravdu znat. Jak pri startu, tak pri volnobehu, tak pri delce zapnuteho sytice. Vykon to neprida a spotrebu znatelne nesnizi.
Jednu sezonu jete iridia NGK start pri 10 stupnich nad nulou na prvni protoceni se syticem, po 10 vterinach sytic vypnut a volnobeh drzel pravidelnych 1400 ot/min.
Druhy den, teplota stejna, nove obycejne svicky NGK. Start tak na druhe, treti otoceni motoru se syticem, po 10 vterinach sytic vypnut a zdechl i motor. Znovu zapnut sytic, start. Musel jsem to nechat bezet na sytic cca 2 minuty, pak se dal vypnout sytic, aniz by zdechl motor. Otacky volnobehu byly o dost nizsi, jen 1000 Ot/min. Musel jsem pridat na volnobehu.
Tohle je moje osobni zkusenost s iridiovkama. Mam je tam od 4.1.2012 a slapou.
Jinak deset vterin.
http://www.motoretez...c2-b406.html [/quote]
Takze iridiova svicka nejakym zahadnym zpusobem prida otacky a dokonce snizi spotrebu protoze nepotrebujes prakticky sytic. WOW
A ted tu o sipkove ruzence
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
Mam to tak vyzkousene. Nebo chces rict, ze si vymyslim? Proc bych to delal.
Iridiova svicka ma lepsi vydatnejsi jiskru, lepsi zazehnuti smesy, lepsi horeni. To vse ma vliv na spotrebu a beh motoru. Ale to by si ty vseznalek mel vedet.
EDIT: Jsem si uvědomil, že jsem nedávno dával nový Denso X24EPR-U9, takže to za 20 tisíc kiláků možná vyzkouším.
Naposledy editováno 22.12.2013 18:30:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
Naposledy editováno 22.12.2013 20:47:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
KLASEKml píše: gugo> Tebe jsem tu cekal. Vsechno vis, vsechno znas, vsude si byl a od vseho mas klice. Mam to tak vyzkousene. Nebo chces rict, ze si vymyslim? Proc bych to delal.
Iridiova svicka ma lepsi vydatnejsi jiskru, lepsi zazehnuti smesy, lepsi horeni. To vse ma vliv na spotrebu a beh motoru. Ale to by si ty vseznalek mel vedet.
Ty vole Gugo,ty máš klíče i vod mýho baráku? To mě poser,dnes mám noční a moja bude sama doma! Kurva Gugo,ať tě to ani nenapadne!!!
1 reakcí na tento příspěvek Iridiová svíčka
shadow_7pade píše: pouzivam vyhradne NGK vyse 20 rokov a bez problemov,priznam sa ze ngk-cka s nadpisom made in china sa mi do ruk este nedostala,iridiovky som vyskusal ale vratil som sa ku klasike,na shadowke takmer ziadn zmena,mozno na bajku to ma opodstatnenie.
Bajku o iridiový svíčce už tu někdo psal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
Tvrdis, nebo si myslis, ze kvalitnejsi svicka nema vliv na chod motoru. Co te v tom ujistuje? Vyzkousel si to nekdy?
Uplne jednoduchy priklad.
Mam motorku s motorem Rotax, je to jednovalec, dvousvicka. Proc tam jsou dve svicky? Proto, aby se smes dokonale zazehla a tim padem co nejlepe vyhorela a predala co nejvic energie.
Kdyz na nastartovane motorce jednu tu svicku odpojim, uz neni tak dokonale zazehnuta smes a motor znatelne snizi otacky. Jestli neveris, tak si to vyzkousej, az potkas nekoho s BMW f 650.
Takze zaverem. Ano iridiovky maji vliv na chovani motoru, tak jak jsem popsal v prispevku 31.
Pokud tomu neveris, tak never. Nikdo te nenuti. To te, ale neopravnuje nikoho zesmesnovat. Sam si to nicim neobhajil.
volnobeh se ale uklidnil...i prez trysky,ladak,KN...
a i zminovane "ulejes znamena vyhodíš"...vydrzely
takze nepatrnej prinos asi mají...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
Dve svicky jsou rozmisteny tak aby zapalovaly rovnomerne smes. To ze slehnes do smesi na dvou koncich ma zcela jiste nejaky vyznam. Na motorce jsem to nikdy moc nesledoval, ale bezne se dela pri zahrvani motoru u UL, kde je vestsinou taky rotax, zkouzka kdy se pousti jenom jedno zapalovani a tam ten rozdil byva taky tak 150 ot/min.
Ohledne toho slavneho iridia. Vodivost jak iridia tak obycejne elektrody je priblizne stejna, a hlavne vzhledem k vodivosti te smesi kde preskakuje jiskra je rozhodne vodivost materialu elaktrody zcela zanedbatelna. Takze kvalitu jiskry ovlivnuje ten material pouze tak, ze elektrody se opaluji pomalu. (Na tvar a kvalitu jiskry ma vliv tvar elektrody, kdyz jsou opalene okraje tak tak jiskra je proste jina).
Jeste se me nestalo, ze bych vyndal z motorky svici (pokud se vyndava v predepsanem intervalu, ale ani pri dvojnasobnem), ktera by mela dokulata ohorelou elektrodu.
Takze ano shrnuto podtrzeno, neverim tomu, ze si zaznamenal nejakej lepsi chod nez na novou standardni svici. POdle meho je to placebo , ale stejne tak jako ti placebo neuskodi, klidne si tam montuj platinovou svici.
KLASEKml tu popsal svoje zkušenosti, ale nikomu ten názor nevnucoval, prostě napsal, že jemu jede volnoběh líp a že se mu motor chová kultivovaněji. Tak tu neřešte hovna o tom, kdo má větší pravdu... Ona býva stejně někde uprostřed.
P.S. Za mě NGK klidně, najeto přes 20 a potvora chytla vždycky na drc. A to že nemám iridiový je jenom proto, že se mě nechtěli za to dávat love navíc,takže přínos hodnotit nemožu
2 reakcí na tento příspěvek Iridiová svíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
gugo píše: SPEEDY21> tvl tebe jsem tu dlouho nevidel. TO skoro vypada ze pracujes.
...ne e ale delší dovolená v Karibiku1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Iridiová svíčka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kterou motorku vybrat [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 Trail, Yamaha XT 660 Z Tenere | Sportback | 65 | 22.3.2021 v 10:52 Slávek-TDM |
Uprava laufu. Aprilia Pegaso 650 Trail | vladaobi | 6 | 18.1.2021 v 15:33 FiZzeR |
Tachometr Aprilia 650 trail Aprilia Pegaso 650 Trail | Fira528 | 1 | 8.3.2020 v 05:45 krokoš |
Divné cukání a chod motoru Aprilia Pegaso 650 Trail, Aprilia Pegaso 650 Strada,... | oskaradam | 8 | 2.9.2019 v 23:11 jenda-pegaso |
SOS nesprávný kod Aprilia pegaso 65... [1, 2] Aprilia Pegaso 650 Trail | vladaobi | 43 | 31.8.2019 v 20:30 -PePe- |