globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátoru - hodnoty a postup
Zdar,
mohl by mi někdo poradit se seřízením karburátoru na DR600R 1989? Hůř chytá zastudena, chce hodně našlapat se sytičem a dekompresorem, pak vypnout sytič a většinou chytne, a jak chytne, tak zase sytič zapnout. Je to chudý?
Mám tam laďák a ikdyž je to ohřátý, tak při brždění motorem dost střílí do vejfuku, z toho usuzuju, že je to chudý.
Svíčky nový, ventily necvakaj, jak nakopávat vim, tak leda ten karbec, no.
Zatepla chytá hezky, za polotepla chce taky našlapat, pak chytne dobře.
Díky
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:22 | Nahoru | #31
Tady to uvidíš... je to úúúúplně dole...

kubosh píše: BorekS> no ja teda nevim ale na japonskym karburatoru jsem sroubek vzduchu nevidel,kdyz to teda povolis tak tam jde vice vzduchu joo?







Naposledy editováno 20.12.2013 12:23:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:25 | Nahoru | #32
BorekS> kdyz uz se navazis do assassina ,kde jsi vycetl ten milimetr hladiny,ja jen ze vetsinou je udavana vyska plovaku v okamziku zavreni,a to ze zcela jednoducheho duvodu neni treba vice pokusu na jeho serizeni,ale pouze jedenna hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:27 | Nahoru | #33
BorekS> Ne ze bych vam to chtel piskat, ale
1. nevim proc ty jsi podrazdenej, kdyz nekdo napise neco jineho nez tvoje reseni na celou stranku, kde das proste navod na rozebrani a vycisteni karburatoru.
2. Navod na mereni hladiny timto zpusobem ??? To te dobry tak orientacne, boha prece vyska hladiny se presneji meri uplne jinak.
3. MOzna bych i uveril tomu ze vlivem vibraci jednobuchu budes mit vosoupanou jehlu ale silne pochybuju, ze by si musel pridavat otacku na vzdusniku nebo pilot screw oproti standardnimu nastaveni.
4. Ze si psal blbost o bohaty/chudy smesi fakt neni nici problem pouze tvuj.
5. Autor vlakna tady letos vlete chtel seridit karburatory na gs500, nejak jsme se domlouvali, ale nemel jsem cas . Pravda ze na DR to bude lehci minimalne protoze nemusi nic sychronizovat, ale osobne si myslim ze nejlepsi reseni, ktety Jarda muze udelat je hodit to do servisu.

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:29 | Nahoru | #34

kubosh píše: BorekS> no ja teda nevim ale na japonskym karburatoru jsem sroubek vzduchu nevidel,kdyz to teda povolis tak tam jde vice vzduchu joo?



U starejch mikuni to je pilot air screw.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:37 | Nahoru | #35
kubosh>

Na to je jednoduchá odpověď... DRka jako jednoválce mají danou hodnotu seřízení plováku většinou cca 14mm, detail kde a proti jaké rovině tady popisovat nebudu, nemám tolik času...

Faktem ale je, že hladinu kapku nižší tenhle motor sežere úplně v pohodě, zvláště pak při stáří dvacet a více let opotřebení...

Metoda seřízení hladiny pomocí hadičky, kterou jsem popsal je sice pracnější a lehce delší na čas, ale když to tak uděláš, máš ihned zpětnou vazbu, kde ta hladina je...

Střílení do výfuku a špatné starty je v 98% případů vyšší hladina než má být... Pokud máš ale jiný výfuk, tak jak to má Jarda, doladíš to ve finále tím šroubkem vzduchu...

Do assasina se navážím ze zcela praktického důvodu... Jarda350 požádal o info co s tím a assasin nemá šajn co s tím a ještě komentuje co tu kdo píše...

Není tu od něho jediný validní postup toho co by měl Jarda udělat, jen hypotézy co by to mohlo být... Až bude mít Karburátor Mikuni zmáknutý a bude vědět co a jak tam je, nebude kecat nesmysly a hypotézy a napíše co se má udělat k vyřešení problému... Tak proto...

Kibiců s hypotézama je tady dost a když někdo něco potřebuje, neocení hypotézy, ale pracovní postupy...

Naposledy editováno 20.12.2013 12:50:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:49 | Nahoru | #36
Tak na tebe sem čekal

ad 1. Podrážděnej nejsem, a konkrétně assasin žádný postup neuvedl
ad 2. Až si vyzkoušíš nastavení hladiny na tomto typu karbu, zjistíš, že "hadičková metoda"
je opravdu dost efektivní...
ad 3. Pokud máš na motorce která je dvacet a více let stará naprosto těsné a čisté spoje na
airboxu, karburátoru a výfuku, a také výfuk, který není zanesený, zkorodovaný, tak
můžeš použít tovární nastavení, z praxe je však ověřeno, že se většinou kapku více na
šroubku vzduch přidá...
ad 4. Co se týká bohaté směsi, nenapsal jsem omyl ale pravdu...
ad 5. Do servisu to Jarda dát může, ale postup opravy, ač je v mém podání detailní a dlouhý,
zvládne každej, kdo umí vzít nářadí do ruky a kapku mu to uvažuje, je to naprosto
jednoduchá operace a Jarda to zvládne... Mimochodem u GS 5OO jsou ty stejný karby...

A rady typu "dej to do servisu" nikdo nepotřebuje... To ho napadne samotného...

gugo píše: BorekS> Ne ze bych vam to chtel piskat, ale
1. nevim proc ty jsi podrazdenej, kdyz nekdo napise neco jineho nez tvoje reseni na celou stranku, kde das proste navod na rozebrani a vycisteni karburatoru.
2. Navod na mereni hladiny timto zpusobem ??? To te dobry tak orientacne, boha prece vyska hladiny se presneji meri uplne jinak.
3. MOzna bych i uveril tomu ze vlivem vibraci jednobuchu budes mit vosoupanou jehlu ale silne pochybuju, ze by si musel pridavat otacku na vzdusniku nebo pilot screw oproti standardnimu nastaveni.
4. Ze si psal blbost o bohaty/chudy smesi fakt neni nici problem pouze tvuj.
5. Autor vlakna tady letos vlete chtel seridit karburatory na gs500, nejak jsme se domlouvali, ale nemel jsem cas . Pravda ze na DR to bude lehci minimalne protoze nemusi nic sychronizovat, ale osobne si myslim ze nejlepsi reseni, ktety Jarda muze udelat je hodit to do servisu.



Naposledy editováno 20.12.2013 12:53:20

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:51 | Nahoru | #37
Borek: hele a kdyz ses si vsim tak jistej tak kdyz koupi novej ventil a seridi hladinu a nebude to makat ok, posles mu prachy za ten ventil?
Ja nemam vesteckou kouli abych napsal na spatny studeny starty - vymen to a to a bude to ok. Tak to ber tak ze je to vyresene, jarda to opravi podle tveho navodu, a to potom uz je jen nase diskuze o karburatorech.

Btw mam doma 2 stary suzuki s karbcema mikuni, docela dost motorek uz sem serizoval a hladinu a trysky ladim ne podle tabulek ( u 20let starejch moto s ladakama, upravama sani atd trosku mimo) ale podle sirokopasmovy lambdy kterou vlastnim. Jsem schopnej si vysoustruzit i vlastni trysky kdyz nejsou k mani - takze postup jak bych to resil ja asi uznas ze jardovi moc nepomuze, nepredpokladam ze ma bednu karbcu, plne vybavenou dilnu atd....

Nechapu proc se to zvrhlo v napadani, kdyz sem jen upozornil ze termin"obohaceni vzduchem" muze laikovi zamotat hlavu a proti tvemu postupu sem nic nenamital - navic sem i rekl ze je mi jasne ze vis jak to s tou bohatosti a pilot screw je...

Naposledy editováno 20.12.2013 12:54:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:52 | Nahoru | #38
BorekS> tk ted jsem se uprimne zasmalkdo ma a nema sajn ,tady je to rok od roku lepsi,uz se tesim do noveho roku a pevne verim ,ze se najdou dalsi odbornici,rika ti neco bypass?On ten sroubek pousti jiz hotovou smes,no a ta rovina to je strasna prace napsat od delici roviny karburatoru a plovakove komory

Naposledy editováno 20.12.2013 13:01:16

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:57 | Nahoru | #39
assassin>

hele, co se čertíš??? Já se ptal, co Jardovi doporučuješ a z tebe nevypadlo nic, kromě přenechání odborníkovi... Tak mu napiš co má udělat a já se rád přiučím...

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 12:59 | Nahoru | #40
je fajn, že je tu veselo a že se směješ ale když se trochu uzemníš a znovu a srozumitelně napíšeš tu poslední větu, rád budu reagovat...

kubosh píše: BorekS> tk ted jsem se uprimne zasmalkdo ma a nema sajn ,tady je to rok od roku lepsi,uz se tesim do noveho roku a pevne verim ,ze se najdou dalsi odbornici,rika ti neco bypass?On ten sroubek pousti jiz hotovou smes,no ata rovina to jeho strasna prace napsat od delici roviny karburatoru a plovakove komory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:02 | Nahoru | #41
BorekS> TO jsem rad.

Servisni manual pro DR600 uvadi zpusob serizovani hladiny standardni. Tedy otocit karbec na zada a merit vzdalenost spodku plovaku od spodni hradny karburatoru.
Mimochodem ta hladina je 23 mm +-1 m. Kde si dosel ktem 14 topravdu nechapu.

Hlody ohledne netesnosti sani si nech najindy, pokud mas netesne sani nevyresis to sroubkem volnobezne smesi.

A muj nazor na to jestli to dat do servisu nebo k nekomu kdo to umi vychazi z nekolika PM, ktere jsme spolu vloni vymenili.

pekny den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:16 | Nahoru | #42
Borek: z nasledujiciho odstavce si vyvodil ze jedina moznost kterou pripoustim je aby to odvezl do servisu?

assassin píše: Borek: ad reseni, to co navrhujes musi fungovat, vymenit vse co se muze opotrebovat , seridit - ale pomerne financne narocne, otazka taky jestli to dokaze.
Druha moznost je to nechat odbornikovi
Ja osobne bych asi sel po tom sytici. Taky to proste muze byt jen spatne sestelovane, chladne pocasi a ladak - na to nemusi stacit tocit sroubkem smesi, ale chtelo by to jinou trysku...

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:18 | Nahoru | #43
Já nic nikdy nevyvozuju, já čtu... A Tvůj postup jsem nezahlédl...

assassin píše: Borek: z nasledujiciho odstavce si vyvodil ze jedina moznost kterou pripoustim je aby to odvezl do servisu?

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:40 | Nahoru | #44
gugo>

ještě žes to vyčetl tu hodnotu

Od roku 1988 se na jednoválce DR dávaly karburátory BST 33 SS, které mají hodnotu nastavení plováku 14,6 +- 1mm.

Hlody kolem netěsnosti si nenechám a až budu mít chuť, poučím Tě o tom

Když už jsi vytrhl ze souvětí tu "netěsnost sání", beru to jako Tvůj dotaz a můžu ti na to reagovat tak, že opravdu samotnou netěsnost sání šroubkem vzduchu nevyřešíš... Papa

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:40 | Nahoru | #45
Asi sem se v diskuzi nechal zavest nekam kam sem nechtel, takze bych to klidne ukoncil s tim ze o tom vim picu a jarda si to tu podle uvazeni klidne promaze.

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:42 | Nahoru | #46

assassin píše: Asi sem se v diskuzi nechal zavest nekam kam sem nechtel, takze bych to klidne ukoncil s tim ze o tom vim picu a jarda si to tu podle uvazeni klidne promaze.



Nooo ty se lepsis. Zkus to takhle i s Creckem a budes mit svatej pokoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:43 | Nahoru | #47
Ne že bych tě chtěl až sem zatlačit, ale beru to jako Tvůj neobyčejně korektní krok... Díky.

assassin píše: Asi sem se v diskuzi nechal zavest nekam kam sem nechtel, takze bych to klidne ukoncil s tim ze o tom vim picu a jarda si to tu podle uvazeni klidne promaze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:44 | Nahoru | #48

BorekS píše: Ne že bych tě chtěl až sem zatlačit, ale beru to jako Tvůj neobyčejně korektní krok... Díky.



Krom toho, ze mas pocit ze musis mit vzdycky pravdu, tak mas jeste dlouhe vedeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:46 | Nahoru | #49
gugo>

Hybaj pod vodu... hušhuš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:48 | Nahoru | #50
BorekS> POjd taky, vemu te s sebou.

(reakce na) Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:50 | Nahoru | #51
gugo>

Nechci, nerad jsem pod-vodníkem...

Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:51 | Nahoru | #52
Gugo: hele to sem vyjimecne nemyslel jako provokaci. Fakt by me zajimalo jestli i v tomhle pripade je pes zakopan ve spatny hladine... Treba jarda napise az to poresi...

Ad creck, staci ze sme tu diskuzi zaneradili hadkou o karbcich, jeste sem zatahnout politiku...

Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 13:52 | Nahoru | #53
Serte na to chlapi, žádná politika, je pátek a za chvíli Vánoce... serte na to...

Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 17:52 | Nahoru | #54
Gugo: ne, to já si vyčistim i seřídim sám, u GSa mi šlo jen o to, že doma nemám mělák na podtlaky..
Borek: co je stachiometrická směs vím ve čtvťáku na konstrukci silničních vozidel bych to vědět měl ale ne, v poho, díky všem za doplnění a Borkovi za postup.
Jinak jsem si řikal: "kurva, co se to tu děje, z 15 příspěvků za odpoledne 50"

Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

20.12.2013 v 21:20 | Nahoru | #55
Teda tady je to jak na bojiští.Kdo vyhraje koupí Járovi novej karbec a je to a vy už toho nechte ptáci.

Seřízení karburátoru - hodnoty a postup

21.12.2013 v 07:04 | Nahoru | #56
Ještě že se to stihlo vyřešit do příspěvku 16, kdy to byla rozumná debata. Od tý chvíle je to přehlídka uraženýho ega který nedokáže překousnout poznámku, že černý by se mělo říkat černá.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 Marťas650 9 7.3.2024 v 19:09 Marťas650
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 Debnys 3 26.4.2023 v 16:02 vmz00
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 ladis321 6 27.3.2023 v 09:42 ladis321
Suzuki DR 600 zapalování Suzuki DR 600 ladis321 13 26.3.2023 v 12:40 combust
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 ladis321 1 28.2.2023 v 22:14 combust


TOPlist