Druhý dotaz je ohledně řazení: když je motor studený(3minuty po startu) a dám tam jedničku, tak to vždy hodně kopne, když vyřadím a dám znovu, už je to lepší a po ohřátí úplně v pohodě...je toto normální?
PRvne bych zkusil vsechny srouby vika dotahnout predepsanym momentem.
Kdyz to bude tect dal resil bych tesneni podle toho jak kde to tece, jestli je to tam nekde pod vikem sekly a klasicky tesneni to nepodrzi, tak bych teprve volil tmel, jinak nechapu proc davat tmel kdyz existuje standard tesneni.
Proc pretesnovat vanu kdyz netece ?
Ad rany od spojky u ER5 nic neobvykleho, znam jednu ktera to dela prakticky porad. S nejvetsi pravdepodobnosti se ti lepi lamely od spojky. Muzes zkusit jinej olej, ale ja myslim ze to s nejvetsi pravdepodobnosti nepomuze.
3 reakcí na tento příspěvek únik oleje - řešení?
seikos píše: Jestli to při zařazení jedničky kopne, tak je ta motorka úplně KO. Vezmi k ní doklady a přivez ji ke mě. Já ji zdarma ekologicky zlikviduju
Vzal bych si zni vejfuk , jestli to nevadi. Vypada ze je nepolozena (takze nebudu muset ten nerez lestit) a pecuju o jednu ER5 ktera ma v prdeli prepazky takze pisti jak ducna
K tomu kopnutí - je to v celku normální, způsobuje to "slepení" spojkových lamel po nějaké době stání. Může se na tom i projevit nekvalitní, chybně volený olej, ale většinou se to stane tak jako tak. Mohly by třeba i být lamely zkroucené, nebo vymačkané drážky v koši a unašeči, ale to by spojka haprovala pořád, ne jen za studena.
Nejsnazší je před natočením motoru zařadit dvojku, zmáčknout spojku a motorku pár metrů popotlačit. Tím se lamely uvolní a další řazení už je pak bez problémů.
Co se týče toho že Ti motorka po zařazení jednotky za studena kopne, tak samozdřejmě. Čím je motorka s delší jedničkou, o to víc to může cuknout. Taky větší volnoběžný otáčky tomu přispívaj. Mít tam správnej olej je základ a pak se to řeší tak, že: Párkrát si promačni spojkovou páčku až to nahryzneš a teprve potom to zkus. Ojetější spojka tohle dělá taky, ale dokud neklouže, nemá smysl se tim vzrušovat.
Já to např.dělám promačkáním a když je vopravdu kosa a nechce se mi dávat převodovospojkovýmu ústrojí tu první hybu, klidně to vytlačim před barák, dám za jedna, ztisknu spojku a zastartuju. Když Ti motorka chytá na cvrnknutí, je to nejsnadnější. Pak jen pustíš spojku a valíš. To jde opravdu jen o ten první start a rozjezd. Taky to bejvá u někerejch motorek folklór a nic moc se nestane, jen je to nepřijemný.
1 reakcí na tento příspěvek únik oleje - řešení?
Kopanec při řazení: chci tam zkusit dát jiný olej, tak se pak uvidí...
K jedničce - to mne nenapadlo, vyzkouším to, ale nejsem si jistý, zda to půjde s rychlostí nastartovat, to jsem nezkoušel...vím, že tam je ochrana,že to chcípne, pokud je dole malý stojánek a dá se tan jednička....
S tou jedničkou je to blbost pač třebas mojí motorku nenastartuješ a může ti klidně skočit ze stojánku dolů pokud se ty lamely slepili echt... raděj nastartuj nech motor trošku prohřát a před rozjezdem spojku na chviličku vymáčkni (olej se dostane mezi lamely)...
1 reakcí na tento příspěvek únik oleje - řešení?
K tomu mlácení tý jedničky za studena: zkoušels prve než tam kopneš tu jedničku víckrát zmáčknout spojku a lehce přidat plyn a pustit, aby se ty lamely od sebe odlepily? Jinak není nic lepšího než si ještě 5 minut počkat až se bike zahřeje. Dej si cígo a netrap ju za studena
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) únik oleje - řešení?
Zacina to opatlanym tesnenim a konci to u strzenejch sroubu na brzdach, chybejicich zavlackach apod.
1. to tesneni tezko odmasti, takze bude doslova opatlane
2. s nejvetsi pravdepodobnosti ho stejne pretrhne.
3. PRoste se to takhle nedela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) únik oleje - řešení?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) únik oleje - řešení?
Nejlepsi je pak se jet na takovou motorku napadenou kutilem domacim s nekym podivat. Tuhle neco tamhle neco, si pamatuju v Plzni jeden mladik tvrdil ze dela veterany a mel prisroubovanou masku vrutama z hornbachu. Skoda ze jsem si to nevyfotil. A kdyz jsem se ho ptal why tak odpoved byla ze ty debilni gumovy veci nemohl nikde sehnat a navic jsou desne drahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) únik oleje - řešení?
viz. co napsal jetta18 (je to vyzkoušený!)
Naposledy editováno 12.12.2013 18:48:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) únik oleje - řešení?
1 reakcí na tento příspěvek únik oleje - řešení?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |