Téma: Úprava motoru SV 650 (twin)
12.12.2013 v 14:58
Měl bych dotaz na všechny, kteří mají zkušenost s úpravou motoru pro závodní účely. Konkrétně by mě zajímalo, která z úprav se na výkonu projeví nejvíce. Hlavně poměr cena/výkon. Pokud bych měl zvažovat:
- racingové (ostré) váčky
- wiseco pisty
- odlehčena racing ojnice
Co z toho by přidalo na výkonu Suzuki SV 650 nejvíce? Děkuji za zkušenosti a případně jiné návrhy jak za "relativně" levné peníze zvednout výkon na zmiňovaném twinu.
- racingové (ostré) váčky
- wiseco pisty
- odlehčena racing ojnice
Co z toho by přidalo na výkonu Suzuki SV 650 nejvíce? Děkuji za zkušenosti a případně jiné návrhy jak za "relativně" levné peníze zvednout výkon na zmiňovaném twinu.
Za relativně malý peníze to určitě nepůjde a ani s velkejma penězma s SV650 nikdy nebude žádnej dravec, vše co uděláš přidá jen trošku na výkonu. Takže celosvod, powercomander, vačky, kn filtr, písty, ojnice ... ale v závěru nechci vidět tu částku, ono to s laděním není zas tak jednoduchý. Možná powercomander + koncovka výfuku udělá aspoň něco...
vím o vačkach s pružinama a ventily na SV ale jsou bratru za v přepočtu 66 tis
pak k tomu nějake písty za 6,5t ks
ojnice 7 tis kus
a převodovku 35 tis
vykopat hlavu
pak to ještě nakrmit a odfouknout
pak to asi pojede
jak ostrovanům
Naposledy editováno 12.12.2013 15:20:03
pak k tomu nějake písty za 6,5t ks
ojnice 7 tis kus
a převodovku 35 tis
vykopat hlavu
pak to ještě nakrmit a odfouknout
pak to asi pojede
jak ostrovanům
Naposledy editováno 12.12.2013 15:20:03
2 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
No pokud to ma byt pro naky zavody kde je to pravidlama omezene 2valcem a objemem, asi bych stavel na nakym povedenejsim motoru, treba er6 jsou pomerne oblibeny pro upravy, SVckem bych se fakt nezabejval...
Jinak samo nejvetsi efekt bude mit prevrtat to na vetsi objem. Vacky atd zvysuji vykon posunutim krouticiho momentu vyse, tzn uzsi pasmo pouzitelnych otacek, zvysene namahani ojnic,kliky,pistu ... V2 je na ladeni zbytecne drahy
Jinak samo nejvetsi efekt bude mit prevrtat to na vetsi objem. Vacky atd zvysuji vykon posunutim krouticiho momentu vyse, tzn uzsi pasmo pouzitelnych otacek, zvysene namahani ojnic,kliky,pistu ... V2 je na ladeni zbytecne drahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
assassin> mám za to, že kdybych chtěl právě provádět úpravy na motoru na svoji R1 na okruhy, tak bych se určitě nedoplatil více něž na SVečku. To jsou potom neskutečné částky. Gorkin mě každopádně překvapil s cenama na ostré vačky - pohyboval jsem se v rozpočtu kolem 15tis ...za vačky....
Naposledy editováno 12.12.2013 16:01:36
Naposledy editováno 12.12.2013 16:01:36
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
a to si se ještě neptal na podvozek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
gorkin> tojo
edit: kolik cirka?
Naposledy editováno 12.12.2013 17:05:53
edit: kolik cirka?
Naposledy editováno 12.12.2013 17:05:53
dejf.> tak vesměs zaklad davaj předek z R6R vč brejli.. ale pak už maj vlastně vyřešený brzdy a př. kolo
pak do tech vidli připadně cartridge bud Ohlins popř K-tech 20-30k
nebo rovnou Ohlinsy popř ty K-Techy ...60k+...bez brzd
jo je to levná třída
ale tak to tak prostě chodí
Naposledy editováno 12.12.2013 17:14:23
pak do tech vidli připadně cartridge bud Ohlins popř K-tech 20-30k
nebo rovnou Ohlinsy popř ty K-Techy ...60k+...bez brzd
jo je to levná třída
ale tak to tak prostě chodí
Naposledy editováno 12.12.2013 17:14:23
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
takze ti ve finale 200tis sotva staci, paklize to chces mit trochu na urovni
přez 85 koní bez náporu
tady prodavaj včelku za slabejch 340 000 očí a co je na tom za upravy
Naposledy editováno 12.12.2013 17:23:10
tady prodavaj včelku za slabejch 340 000 očí a co je na tom za upravy
Naposledy editováno 12.12.2013 17:23:10
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
Tady bohuzel plati jedina rovnice. "No money,no racing"
Já ladil cca před 10 svoji ještě karburátorovou verzi SV650,protože vlastníme motorovou brzdu,tak jsem to dělal postupně-cca 80 brzdění,serie 72 koní-motor,koupeny svody ARROW-79koní,pak DYNOJET z něho ponechána jen jehla-80,5 koní,pak správná tryska Mikuni-82 koní,pak vačky s možností nastavení časování,byli celkem drahé-20 tisíc KČ,to jsem již neměřil-aby nebylo sklamání vzhledem k tomu co jsem za to dal.Jelo to ale určitě víc-dle pocitu ve špici.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
jako vy nechápete že se ptá na twina na zavody a ty jsou 650
SV1000
SV1000
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
Kdo píše, že esvéčko v 650 nejede, může přijet do Hořic, kde mu to pár draků rádo vyvrátí. Samo, pokud se nebavíme o dálnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
gorkin> zdarec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
walii píše: gorkin> zdarec
Zdravím marode
jak to s tebou vypadá ???
Připrav se na to že to bude docela drahé. Ty ceny co psal Gorkin podle mě sedí. Z toho co jsi psal, mají největší vliv na výkon vačky, ale počítej s tím, že nebude stačit vyměnit jen hřídele, budeš muset udělat řadu dalších úprav na hlavě. Minimálně budou mít vačky větší zdvih, takže budež muset řešit vůle píst ventil. Nevím jak pro Sv ale většinou jde vybrat z několika různých vaček, liší se zdvihem a úhly otevření. To podle toho jaký výsledný průběh chceš dosáhnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |