Naposledy editováno 29.11.2013 20:31:13
Svez e a sam uvidis ... O podtaceni Streeta se nemusis starat, jelikoz to skoro podtacet nejde... :)
3 reakcí na tento příspěvek street triple r 2013 vs duke 2013 (2012)
KapitanMasakr píše: Ja si nikdy nikda nezviknu na motorku bez kapot, přecejen při delši a rychlejši jizdě je za něčim se schovat knezaplaceni. Navic přilba se mi začla zaražet do obličeje ve 200 namisto 270 ....obrovsky rozdil.
tak záleží, jestli holduješ zatáčkám nebo rovinkám, podle tvého psaní typuji, že jsi rovinkář
KapitanMasakr píše: Ja si nikdy nikda nezviknu na motorku bez kapot, přecejen při delši a rychlejši jizdě je za něčim se schovat knezaplaceni. Navic přilba se mi začla zaražet do obličeje ve 200 namisto 270 ....obrovsky rozdil.
tak to nevím proč řešíš tohle téma . Ja prodal zalehávačku, protože jezdit 200+ umi jezdit každý tajtrlík a teď si užívám zábavu, kterou na zmrzlině nezažiješKapitanMasakr píše: Ja si nikdy nikda nezviknu na motorku bez kapot, přecejen při delši a rychlejši jizdě je za něčim se schovat knezaplaceni. Navic přilba se mi začla zaražet do obličeje ve 200 namisto 270 ....obrovsky rozdil.
Velmi podstatné pro člověka který chce motorku na okresky a do stopadesátky...
Vzhledem k tvým kritériím mi z toho vychází lépe jednovál.Lehčí a obratnější,s kratšíma kvaltama je zábavnější.Spousta lidí bude poukazovat na podstatně menší výkon a pohodlnost,ale to je relativní.Je pravda že to chce odzkoušet.Ne každému ten hrubý projev jednoválce vyhovuje.Mě ano,a pro mě jednovál ideální volba protože moje používání motorky odpovídá tvému popisu.