1 reakcí na tento příspěvek Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
Inak Mates moto fandím aj ja, robia krásne strojky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
jean192 píše: Ed250, Velmi úspešný exportný model, to ma pobavilo, čo potom boli klasické 634, ktorých sa vyviezlo možno milión .
Inak Mates moto fandím aj ja, robia krásne strojky.
Asi bych to chápal tak že byla nejlíp prodávaná za "tvrdou valutu" do západní Evropy a do USA, ten milion 634 byl nejspíš vyvezenej za tzv. "převoditelný rubly"
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
TomElefant750 píše: Asi bych to chápal tak že byla nejlíp prodávaná za "tvrdou valutu" do západní Evropy a do USA, ten milion 634 byl nejspíš vyvezenej za tzv. "převoditelný rubly"
Čau, Tom
seikos píše: Držím jim palce. A musím uznat že Four je fakt nádherná.
Ano ano, hlavně ten motor ze stejné fabriky jako na mém činačopru je sexy. Musím mu přiznat tři plusy: nikdy s ním nic nebylo, nežere olej a skoro ani benzín (+ve verzi se stříkačkou můžeš bez problémů jezdit na líh), a má ten legendární pětikvalt, který jawařům tolik chybí.
Nevýhody jsou vibrace (bez vyvažováku). K čopru to patří, ale Californianisti se budou divit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
MartinED250 píše: Přesně tak. Když to totiž člověk vezme po technické stránce, tak klasická 634 je kontrukčně o mnoho lepší motorka.
nóó - jezdil sem obě a ten 28koňovej kalif byl mnohem víc sexy on byl totiž výrazně lehčí a měl větší výkon ten rovinej rám se teda nad 120 kroutil a chtělo to často měnit futra na zadní kyvce, páč i malá vůle tam byla hodně znát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
Che píše: nóó - jezdil sem obě a ten 28koňovej kalif byl mnohem víc sexy on byl totiž výrazně lehčí a měl větší výkon ten rovinej rám se teda nad 120 kroutil a chtělo to často měnit futra na zadní kyvce, páč i malá vůle tam byla hodně znát
Souhlasím. Hezkej je. Byl to přešlap jako byl rám pro půllitra.. Ale to samý byl třeba Vémex od yamahy. Čtyřkovej rám byl už fakt dobrej.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
1 reakcí na tento příspěvek Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
1 reakcí na tento příspěvek Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
Weller píše: Mates umí práci opravdu hezkou a kvalitní ale jak dlouho se budem ohlížet do minulosti( která nebyla zas tak skvělá) a stavět repliky?? To už nemáme potenciál posatvit něco jiného?? ...
Potenciál určitě máme. Podívej se na Blatu. Začal stavět motorky 125 ccm, minibiky a chtěl jít dál, do vyšších kubatur. Prodej je ale tak mizivý, že s motorkami de facto skončil, aby neprodělával... Jeho prototyp Blaty 250 je moc hezká motorka, ale seriově se asi dělat nebude. Musí být kupci a ti se do domácích strojů moc nehrnou. Blatu 125 jsem měl možnost vyzkoušet. A opravdu je to povedená motorka !! Jenže když si většina mladých koupí raději japonce (i třeba dražšího) , tak s tím lze těžko něco dělat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |