Dík Tubus
Suzuki Bandit 600S r.v.2002
2 reakcí na tento příspěvek Chlazení motoru
Tvůj bandit bude asi opravdu "600" (neb 650 se dělá až od r.2008) a motor je chlazen vzduchem+olejem, při poměrně nízkém výkonu tato kombinace spolehlivě funguje pravda má své neduhy:
-jednak se v chladném počasí motor pomalu ohřívá = trpělivost, měkkou plynulou jízdou ohřát a nehonit polo-studené!
-a za druhé opravdu, hlavně v extra vedrech, nenechávat moto zbytečně dlouho(víc než pár minut) běžet na místě...
Jinak žádný strach, u SUZUKI je tento systém chlazení osvědčený a léty prověřen
http://pictures.tops...andit-650_600x0w.jpg
vzduch olej
http://motoprofi.com..._n_bandit_1998_2.jpg
2 reakcí na tento příspěvek Chlazení motoru
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
PETARDAK píše: .........při poměrně nízkém výkonu tato kombinace spolehlivě funguje ............
...a třeba "lokomotivy" jako yamXJR1300 nebo suzGSX1400 a kdyby to nestačilo tak třeba taková TATRA od 111ky po třeba 815ku maj tu kombinaci teda myslíš na piču?
KubaLC8 píše: Pokud si dobre vzpominam, tak DR 650 SE, r. 97 melo taky chlazeni olej+vzduch, ale melo pojistku proti prehrati, motor sam vypnul a pokud neklesla teplota, tak nesel nastartovat
Hehe tohle mi udělala v Praze Guzzi 1200, vedl jsem za sebou auto tak jsem musel čekat v kolonách. Na kopci jsem raději vypnul motor, protože bylo uprostřed léta fakt vedro a až na karlák jsem jel bez motoru. No a dole se startér odmítal pohnout a tak jsem tam 15minut čekal než začala zase premávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
osiris píše: ...a třeba "lokomotivy" jako yamXJR1300 nebo suzGSX1400 a kdyby to nestačilo tak třeba taková TATRA od 111ky po třeba 815ku maj tu kombinaci teda myslíš na piču?
Kombinace je v pořádku, ale funguje jen při relativně nízkém výkonu a velkém nároku na prostor. Tak to prostě je. Kdyby to tak nebylo tak lokomita jako BlackBird nemá tu 11 chlazenou vodou, ale vzduchem, ale to by těch 160koní prostě neudejchalo.
Znova se podívej na co si reagoval a najdi si slovo "relativně" někde ve výkladovém slovníku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
Skalik píše: Kombinace je v pořádku, ale funguje jen při relativně nízkém výkonu a velkém nároku na prostor. Tak to prostě je. Kdyby to tak nebylo tak lokomita jako BlackBird nemá tu 11 chlazenou vodou, ale vzduchem, ale to by těch 160koní prostě neudejchalo.
Znova se podívej na co si reagoval a najdi si slovo "relativně" někde ve výkladovém slovníku.
...ale to tak přece není, "udejchá" to klidně i víc než těch pouhejch 160koní (porsche s osmi stovkama koní, nebo letecký motory jsou ti taky málo?)
...nejde říkat, že to nezvládne, to není pravda, jde o požadavky a priority během konstrukce (postupem času je to hojně tlačený potřebou nízký spotřeby, potažmo nízkejch emisí)
...o prostoru se taky pleteš, naopak zástavba je menší; v uzavřeným prostoru je jen potřeba buď podtlakovej nebo přetlakovej vzduchovej (o)běh
...neuč mě to znát
...a seš si jistej že mám reagovat ne slovo "relativně"? podívej se znova naopak ty ...nic to nemění ale na tom, že i kdyby tam bylo to "relativně" místo "poměrně", že by to tam bylo taky blbě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
osiris píše: ...ale to tak přece není, "udejchá" to klidně i víc než těch pouhejch 160koní (porsche s osmi stovkama koní, nebo letecký motory jsou ti taky málo?)
...nejde říkat, že to nezvládne, to není pravda, jde o požadavky a priority během konstrukce (postupem času je to hojně tlačený potřebou nízký spotřeby, potažmo nízkejch emisí)
...o prostoru se taky pleteš, naopak zástavba je menší; v uzavřeným prostoru je jen potřeba buď podtlakovej nebo přetlakovej vzduchovej (o)běh
...neuč mě to znát
...a seš si jistej že mám reagovat ne slovo "relativně"? podívej se znova naopak ty ...nic to nemění ale na tom, že i kdyby tam bylo to "relativně" místo "poměrně", že by to tam bylo taky blbě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
A proto má bandit z 2000 vzducháč výkon oslnivých 57kw a trapná gsxr 600 ze stejného roku s vodníkem 75kw.
Píšeš co je možné, ale trochu zapomínáš na to co se vyrábí/vyrábělo.
Ohledně prostorové náročnosti, vyděl jsi někdy motor v tatře 613? Zkus jeho rozměry porovnat třeba s nějakým obyčejným 5,2V8 motorem od moparu. Jasně vzducháč nemá toliko příslušenství jako vodník (chladič), ale o tom se nikdo nepře.
Co se týče letectví tak tam jsou požadavky trošku jinde a k silničním vozidlům tohle fakt nemá smysl tahat. Tam se bojej i vstřikování :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
HornisGSX píše: Skalik> pletes hrusky z jabkama a plkas nesmysly.... U aut se prestal vzduchem chlazeny motor pouzivat kvuli emisim pac vzduchac ma vetsi rozmezi teplot v kterych pracuje tzn nebyl by schopen projit emisnimi testy... Dalsi vec proc myslis ze se v letectvi pouziva vzduchem a vetsinou i olejem chlazene motory...ano podrz se pomer vykon prostor hmotnost a ver ze to jsou velice vykone motory... U motorek vzduchace taky popravili emise viz gsx 1400 a nad xjr uz se taky smraka...dalsi vec pro konstruktera a vyvojare je jednodussi vyvinout motor ktery je chlazeny vodou prave kvuli udrzeni konstantni teploty todle v uvozovkach please... Jinak viz osiris...
Přesně jak píšeš, nebýt ekoteroristů, kteří tlačí emisní normy pořád níž a níž, jezdily by vzduchem chlazený motory možná pořád i v autech.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
Docela se zájmem, vždy čtu Tvé odborné příspěvky o "lakařině" ale sám o ní vím cca tolik co Ty o motorařině, napadá mě něco o ševci a kopytě...
...podstata byla
při poměrně nízkém výkonu tato kombinace spolehlivě funguje
tak se zamysli než příště něco takovýho začneš obhajovat
...k tomu co píšeš dál, podáváš to toiž tak, že přechod na vodu byl (nebo je) jen kvůli nemožnosti uchlazení výkonejch motorů, to ale není pravda, těch hlavních věcí z hlediska konstrukce je víc, mimo to co už tady někdo uved tak je fakt, že za stejnejch podmínek dá voda větší výkon než vzduch a to při delší životnosti, ale za důležitější považuju náročnost výroby kvůli rozdílný roztažnosti materiálů při daný nestabilitě teplotního rozsahu vzducháče (o větších spotřebách paliva i oleje a potažmo emisích už jsem psal) a ne nemožnost uchladit motory s velkým výkonem
PS: moc hezkej článek o ekoterorismu: http://svetmotoru.a...-funus-se-blizi.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
kde jen jsem to viděl naposledy vzduchem chlazenej motor s výkonem trapnejch 160hp a objemem lehce nad litr
ano, to je proč se tíhne snazší cestou k vodě, protože z malýho objemu líp vyhoníš vyšší výkon u vody než u vzduchu, ale to nemá nic společnýho s tím na co já od začátku reaguju, totiž že podle vás dvou je to z důvodu nemožnosti uchladit výkon, to není pravda, výkon uchladíš, sice na stejnej výkon při podobným rozpočtu můžeš potřebovat třeba větší obsah, vyšší spotřebu, emise, naopak nižší životnost, ale ne že standardně neuchladíš klidně 200 koní v motorce...to tys napsal o velkým nároku na prostor a právě na to já ti zareagoval (613? já i 603 ) to už ale montuješ do sebe různý věci, obecně je zástavbovej prostor vzducháče menší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit | Davekel | 3 | 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6 |
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 8 | 25.8.2021 v 20:11 kratkej01 |