Řešim takovej problém. Dneska sem byl s kamarádem v autobazaru, koupit jeho první auto. Zpátky sem to nově koupený řídil já. Po 8mi kilometrech sem zjistil, že mu nefungujou brzdy. Lépe řečeno to z jedný trubičky stříkalo ven do vzdálenosti skoro dvou metrů.
Prodejce o tom musel určitě vědět, ale žádnou vadu nám nezmínil. Normálně nás nechal v tom autě odjet. Smluvně se nemáme o co opřít, protože ve smlouvě je uvedeno, že je auto určeno na náhradní díly a ve všech kolonkách popisujících stav auta (motor, převodovka, řízení, brzdy, elektroinstalace) je uvedeno nefunkční. Navíc je ve smlouvě jako kupní cena uvedeno 1000kč. Auto ale stálo 6...
Potřeboval bych poradit, jak se domoci buďto vrácení peněz, nebo proplacení opravy brzd. Zatím nás napadlo tam přijít a pohrozit, že pokud nám nevrátí prachy nebo nezaplatí opravu, udáme ho na finančním úřadě. U podpisu smlouvy sem byl já, kupující a další kamarád.
Má to podle vás šanci na úspěch? Když sem tam kupoval auto já tak sem za něj taky zaplatil o 7k víc, než bylo uvedeno ve smlouvě.
Díky za každou radu.
2 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Hippieguy píše: Za 6k jsem na začátku prázdnin koupil Hyundae sCoupe, bez jediný poruchy sem s nim najel asi 4 000km a jel sem s nim i několikrát 300km do Olomouce a zpátky. D1 170kmh a žádnej problém. Sloužil by i dál, kdybych ho nepučil kamarádovi, kterej měl svoje auto nabouraný a neposlal ho do stromu. Pak sem měl Volvo 480ES, to stálo 12k a bylo to nejlepší auto, co sem kdy měl. Bohužel mělo průměrnou spotřebu 12-13l a tak sem ho po dvou měsících prodal za 20k dál. Asi měsíc zpátky sem koupil v bazaru za 10k Hondu Civic a opět 2000km za mnou a 100% spolehlivost.
Ten nám také tvrdil, co všechno měl za auta, včetně brouka, staré ochcávky, Cortiny a bla bla bla... být to pravda, tak by se asi těžko stalo, že když jsme jej posadili do hundrtky (pravda, měla trochu vakl na šneku), tak křečovitýma pazurama div nerozšmelcoval lívanec, oči na šťopkách, nalepené na skle, kvaltštokem kvrdlal, že nedokázal najít mezi 1 a 3, zkrátka s výrazem vyděšence řítícího se 200km/h po obvodu rokle a přitom se plazil 50km/h tam, kde se dalo jet v pohodě stovkou. Následně se vymlouval, co toho jinak najezdí v ochcávce a jak s tou je to pohoda - bylo jasné, že nic jiného, než ochcávku neřídil a ve starém autě seděl poprvé v životě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Jinak k tématu, Hipíku ty jsi fakt střevo, nechápu jak někoho můžou rozhodit shnilí brzd trubičky u 120, to je u toho stroje klasika, ty trubičky stojej pár korun a 11 stranovej klíček snad doma najdeš. Hlavně to nespravuj násadou od koštěte jak jseš zvyklej.
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
2 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Ale záleží hlavně na zkušenostech... když má někdo odježděn rok na jednom autě, tak si po přesednutí do jiného (a klidně i ze starého do moderního) připadá jako bažant, kdežto kdo jezdí 10 let se vším krom autobusu, ten nepozná rozdíl, jestli sdí v Trabantu, Šáde, fáčku, ochcávce, nebo Sonatě.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
J.M.K. píše: Jestli on Hipík nebude nakonec takový baron prášil. Jelikož toto se téměř dokonale shoduje s vyprávěnkami jednoho spolužáka ze střední:
Ten nám také tvrdil, co všechno měl za auta, včetně brouka, staré ochcávky, Cortiny a bla bla bla... být to pravda, tak by se asi těžko stalo, že když jsme jej posadili do hundrtky (pravda, měla trochu vakl na šneku), tak křečovitýma pazurama div nerozšmelcoval lívanec, oči na šťopkách, nalepené na skle, kvaltštokem kvrdlal, že nedokázal najít mezi 1 a 3, zkrátka s výrazem vyděšence řítícího se 200km/h po obvodu rokle a přitom se plazil 50km/h tam, kde se dalo jet v pohodě stovkou. Následně se vymlouval, co toho jinak najezdí v ochcávce a jak s tou je to pohoda - bylo jasné, že nic jiného, než ochcávku neřídil a ve starém autě seděl poprvé v životě.
Stále nevěříš? Nebo potřebuješ ještě nějakej další důkaz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
J.M.K. píše: Tak když jsou ta auta v dobrém stavu, tak tam žádné markatní rozdíly nejsou. Ale hodně se to projeví v zimě a kor na sněhu, kočírovat zadokolku s motorem vzadu, přes nápravu (přes páku) ještě víc odlehčuje předek, je sakra jiné kafe, než kočírovat dnešní předokolky prošpikované elektronikou.
Ale záleží hlavně na zkušenostech... když má někdo odježděn rok na jednom autě, tak si po přesednutí do jiného (a klidně i ze starého do moderního) připadá jako bažant, kdežto kdo jezdí 10 let se vším krom autobusu, ten nepozná rozdíl, jestli sdí v Trabantu, Šáde, fáčku, ochcávce, nebo Sonatě.
Já si,ale nemůžu pomoct mě ty starý káry baví mnohem víc než nový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
wolken píše: Já si,ale nemůžu pomoct mě ty starý káry baví mnohem víc než nový.
Jak moc starý?
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Naposledy editováno 16.11.2013 22:15:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
2 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Jo a řidičák samozřejmě měl a byl střízlivej. Prostě nějak neodhadl rychlost a schopnosti auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
A Tebe zřejmě v tu chvíli také nenapadlo, jak pro toho "dobrého kamaráda" riskuješ papíry a flastr napřed vlečením vozidla s poškozeným řízením a následně to samé vozidlo ještě sám řídíš, že? Vocamcaď pocamcaď, hochu - oni většinou tito "dobří kamarádi" v momentě, kdy se dostaneš do průseru, zmizí jako pára nad hrncem. A nečekej, že Ti vyčarují řidičák zpátky, natož zacvakají flastr, nenech se vysmát. Tu ochcávku jste tam měli nechat a kluka jsi měl svým autem odvézt dom. Ale to bys nebyl Ty, aby ses nerozhodl pro to nejhorší a nejriskantnější možné řešení - ale také jsi za to zaplatil svým autem.
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Hippieguy píše: Jak moc starý?
Né moc starý. Tak rok 65 nahoru jako Fiat 128,fiat 500,600D ,Š 1000 MB,100,110,110R,i užovka,BMW 315,nejstarší BX,trabant a podobný káry. Moc rád na ně se slzou v oku vzpomínám. Je pravda,že sem se dost nadřel aby všechno fungovalo,ale výsledek pak stál za to a nikdy sem s těma autama neměl problém. Teda až na trabuka. Ten mi dal.U toho sem předělával elektriku z 6V na 12V a né a né ho potom seřídit ,ale nakonec se taky zadařilo a to pak bylo poježděníčko i s hudbou. dydyndyndyndydydyndyn a do toho duc duc duc. Nastříkanej vínovou olověnou barvou,podsvícenej. Lauf na středu a byl sem král silnic co peláší kilem krajinou
Ty dnešní auta podle mě nemají duši. Ale je paráda jet v novém autě to zas jako jo.Ticho,nikde nic nevrže,volant nelítá na rovině,brzdy brzdí,ostřikovače fakt ostřikují a nemusí se pumpovat,v zrcátkách je něco vidět,jedou rychle i když 90 a 130 jede každá obruč a víc nesmíš,vypadají hezky, ALE .......
PetrXX píše: Zaměnil jsem filtr pevných částic FAP za aditivum Eolys. Být příznivec Obamy, svedu to na Bushe, takhle se budu muset vymluvit na Zemana.
Jestli myslis toho sameho Zemana co ja, tak to je vypitej kreten. Na toho se vymlouvat je hodne laciny
2 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
dva_hrnce píše: Hipíku, mám pro tebe káru
"... tece vodni pumpa-ale auto dojede kamkoliv bezproblemu-ted sme s autem jeli 70km na jediny zatah bez zastavky a bez doliti vody!! a normalne to dojelo bez problemu !!!!!
takze s autem je mozne defakto dojet kamkoliv..."
dejure chcije pumpa, ale defacto to dojede kamkoliv ty kravo!!!