Téma: sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
17.3.2011 v 20:16
SRAZ FJ o5 Dne 28.9 2013 proběhne dalši zraz majitelu a fandu eFJe a to v místě Roudna jižní Čechy coš je hajemství Pabola všichni noví jsou srdečně vítáni
Jedou:

Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy

Nevyjádřili se:

Raptík
XT550
44822Tom

Radisx nepřijede.

Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout

http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990

Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik

Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik

4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!


Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

10.10.2013 v 22:14 | Nahoru | #1891
Fonďák>
Zdravím,moje FJčko svítilo i při úbytku oleje 0,5l.
Což jsem doléval na cca.2000 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

11.10.2013 v 16:02 | Nahoru | #1892
44822Tom> No asi má každý trochu jinak plovák na kontrolku, nebo jak je to tam udělaný. Moje když doleju k horní rysce začne svítit, když chybí právě asi litr. No a dolejval jsem večer před FJ srazem, takže jsem mohl natočit tak max 600 km. Olej ubejvá, takže tam nějaká závada bude... Ještě mě napadá, že by za to mohla moct i nějaká ta vůle na ventilu..., jeden válec se mi zdá že jde trochu divně. Budu se muset poradit s odborníkem

1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

11.10.2013 v 18:02 | Nahoru | #1893
zdravím Fondáku píšeš o ubytku oleje. to jsou dvě možnosti zaprvé stírací kroužek na pístu a nebo simerinky na ventylech.V Každém případě bude muset hlava dolu. Pak to uvidíš,jestli bude karbon na ventilu tak jsou to kroužky jestli na dříku ventilu tak simerinky obojí je to dobrá práce jinak jednám se šéfem o nějakých součástkách z let. motoru jak jsme spolu o tom mluvili

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

11.10.2013 v 20:52 | Nahoru | #1894
kmaciček> Zdar Kájo! Díky moc za info. Mám radost, že to nebude zas taková pakárna, jak jsem se obával... Poslední dobou jsou dobré zprávy nedostatkové zboží A i za ochotu co se týká těch součástek moc děkuju... Kolem mě se to podobnýma maniakama jen hemží a i kdyby se součástky nehodili do mé sbírky, určitě je za nějaký artefakt vyměním... Užij si víkend. Z.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

12.10.2013 v 07:18 | Nahoru | #1895
Fonďák> to to rovnou svítí nebo se jen rozsvítí třeba při akceleraci nebo v náklonu a zase zhasne? Kontrolka ukazuje kus od kusu, důležité je okénko a hladina v něm. Jinak i pokud to vezme cca 1 - 1,5 litru na tisíc 20W50 tak bych to neviděl nijak dramaticky. Ty motory něco pamatujou a je otázka, jestli se vynaložené finance na opravu vyplatí...

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

12.10.2013 v 09:50 | Nahoru | #1896

Pabol píše: Fonďák> to to rovnou svítí nebo se jen rozsvítí třeba při akceleraci nebo v náklonu a zase zhasne? Kontrolka ukazuje kus od kusu, důležité je okénko a hladina v něm. Jinak i pokud to vezme cca 1 - 1,5 litru na tisíc 20W50 tak bych to neviděl nijak dramaticky. Ty motory něco pamatujou a je otázka, jestli se vynaložené finance na opravu vyplatí...


plně stebou souhlasím důležite je kontrolni okno
je pravdou že každe probliknutí znervozňuje

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

12.10.2013 v 13:03 | Nahoru | #1897
Pabol> No právě že teď to vzalo litr asi na 500-600 km. To mě dost vyděsilo... Ale asi si ze mě holka jen tak udělala srandu, protože jsem dolil (to už bylo pod minimem na hraně okénka), od té doby to paranoicky kontroluju po každé jízdě a olej drží a neubývá... Jinak co se probliknutí týká, je to samozřejmě normální. Fj nemá kontrolku tlakového mazání, takže když začne problikávat, nic se neděje, jen je třeba, jak správně říkáš, zkontrolovat okénko. Rozhodně bych jí holku nechtěl zadřít.
Jinak se vám přátelé musím pochlubit, jakej jsem vůl... Včera se mi vymstila moje libůstka jezdit s otevřeným hledím... Při průjezdu mezi stromy jsem uviděl padat něco žlutého (možná žalud, nevím)a v zápětí jsem jí koupil přímo na oko, takže mě teď zdobí krásný monokl. Aspoň už Wendy není jediný zraněný FJčkař

1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

12.10.2013 v 17:44 | Nahoru | #1898
zdarec fondák.to že jsi dostal žaludem je dost blbí ale mužeš jezdit dál to wendy nemuže.Se zvednutým hledím jezdím taky zatím mám štěstí. Dívval jsem se ti na díly na opravu těch ventilu tak jedno gufero stojí 82 kč,potřebuješ jich 8 sacích a 8 výfukovích a pak těsnění pod hlavu.to stojí 1250 .to už je lepší koupit celou sadu za 2643 .našel jsem to na wemoto internetoví obchod.pístní kroužky jsem zatím nenašel.Co se týče kontrolky oleje tak je to plovákový spínač až budeš vyměnovat olej tak ho taky vyndej a propláchni vtechnickým benzínu měl by zase řádně makat

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

12.10.2013 v 19:11 | Nahoru | #1899
tak fčyl něco netechnickeho jsem lama butky jsem našel v garáži asi jsem je hned vyložil i odložil tedy založil

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

13.10.2013 v 03:17 | Nahoru | #1900
kmaciček> Díky Kájo!!! Jestli bude olej ubývat dál (protože teď neubývá), určitě Tvých rad využiju. Vidím že se vyznáš... To je fajn, pak je to poloviční práce a člověk to udělá dobře hned na první pokus a ještě za pár korun, protože nevyměňuje co nemusí. Ještě jednou dík, máš to u mě. Z.

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

13.10.2013 v 13:27 | Nahoru | #1901
U vzducháče jde to těsnění pod palicí použít i starý, pokud teda nebylo už předtím 3x použité... Stačí lehce potřít pořádným silikonem a budě těsnit líp než kdy předtím

1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

13.10.2013 v 13:29 | Nahoru | #1902
k tomu otevřenýmu hledí, nejlepší jsou řádně vypasení čmeláci, ti na oko sednou jak prdel na hrnec

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

13.10.2013 v 15:32 | Nahoru | #1903
Pabol> Ano, a když Ti taková pěkná vosa vletí do helmy a v zatáčce Ti mlaskne žihadlo do spánku, to je taky bomba... To už jsem kdysi taky zažil. Vřele doporučuju!!!

2 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

15.10.2013 v 13:17 | Nahoru | #1904
Fonďák: vosu v přilbě už jsem taky zažil, to byla čurina!!!

Jinak jsem našel tohle: http://www.motops.c...a-fj-1200-1986-1993/
máte někdo zkušenost? poradíte jestli ano nebo ne?

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

15.10.2013 v 14:06 | Nahoru | #1905
xt550> za ty prachy bych si raději vyměnil olej v motoru fltry a možná by zbylo i na půlku gumy. Za mě když už do FJ investovat tak za účelem uvedení do bezchybného originálního stavu než do tunningu...

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

15.10.2013 v 16:46 | Nahoru | #1906
xt550> Souhlas s Pavlem!!!! Jednu dobu jsem se o motorové kity dost zajímal, protože rád blbnu. Ale není moc o co stát. Za prvé musí být odborník, co to seřídí dobře a těch je mezi bastlířema pár. Za druhé je to reklamní tah- nikdy totiž neseřídíš celé spektrum otáček na plochou křivku. A za třetí- FJ je postavený jako nesmrtelnej cesťák a jakmile ho začneš takhle překopávat, dost mu ubereš na životnosti (to není z mojí hlavy, ale názory posbírané na internetu a potvrzené místním šmatem na motorky). A za čtvrté- píšou že by vyšší výkon ve vyšších otáčkách neměl ovlivňovat spodek. To znamená že na spodku Ti to nepřidá, spíš naopak. A nezlob se, FJ není supersport a Ty daleko víc využíváš právě velké newtonmetry na spodku, než koně ve vysokých otáčkách. Než tohle, radši si nech pořádně seřídit motor, tzn udělat ventily a synchronizovat karburátory a občas chrstni do nádrže Shell V Power, kterej čistí ventily (nepoužívej Power Racing, ten je nesmyslně pro motory s kompresním poměrem 13:1 a vyšším, takže Ti bude kurvit výkon). To jsou myslím lépe využité peníze, které Ti zajistí super svezení. Ale samozřejmě je to na Tobě

Naposledy editováno 15.10.2013 16:52:35

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

15.10.2013 v 17:29 | Nahoru | #1907
Pabol,Fonďák: diky za osvětu Měl jsem podobný názor, jen jsem si to chtěl nechat posvětit i ostatními piloty těch našich krasavic

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

16.10.2013 v 18:16 | Nahoru | #1908
Pabol i Fondáku taky s vámi souhlasím a kdybych chtěl utratit nějaké prachy tak bych koupil pořádný vzduchový filtr,a sladil karbece a hotovo.Co se týče vosy v helmě tak s tim nemám skušenosti a,ale jako batužek jsem měl na 5-6 vteřin zajíce.vyběhnul mi po noze posadil se za mně. brácha co jel za mnou se málem smíchy vyboural

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

19.10.2013 v 00:53 | Nahoru | #1909
Protože už se Wendy jistě poučil a nebude tu psát nic o jedenáctkách pro děcka , posílám Vám odkaz na jednu luxusní přestavbu, která musí každého milovníka streetfighterů chytit za srdce. Ten zvuk z těch výfuků bych rád slyšel
http://kolesa.kz/a/show/11175724

Naposledy editováno 19.10.2013 00:55:02

1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

20.10.2013 v 14:34 | Nahoru | #1910
zdravím Fondáku fječko docela pěkně upravený no a zvuk,sundej tlumiče a natoč to docela slušnej randál už jsem to skoušel

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

20.10.2013 v 20:31 | Nahoru | #1911
kmaciček> Já už kdysi samozřejmě taky.... Pak se mi je tam nechtělo vracet

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

21.10.2013 v 15:43 | Nahoru | #1912
Tak jsme v sobotu s Pavlou využili posledních záchvěvů hezkého počasí a vyjeli se podívat po Rakousku. Povinností pro mě- leteckého šílence bylo navštívit chátrající letadlo Gustava Husáka, stojící pár km za hranicema. Kdyby se někdo chtěl kouknout, posílám odkaz
http://fondak.rajce.idnes.cz/

1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

21.10.2013 v 20:26 | Nahoru | #1913
letadlo mrtvola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

21.10.2013 v 20:39 | Nahoru | #1914
Šťovik> Ač nerad- souhlasím. Mít přebytečnejch 9 mega, už by stálo pod Lišovem a zářilo by původníma barvama ČSA a prezidentským lvíčkem . Byla by to hezká klubovna na další FJ sraz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

22.10.2013 v 18:21 | Nahoru | #1915
Fonďák> potym čurakovi bych doteho nevlez

(reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

22.10.2013 v 20:03 | Nahoru | #1916
Šťovik> Važ slova soudruhu. O víkendu to i přes mediální Babišovu a Topáckou masáž vyhrajou třešničky a pak si pro Tebe přijdeme v koženejch pláštích

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

25.10.2013 v 16:55 | Nahoru | #1917
letadlo za to nemuže kdo do něj leze ale jako klubovna by to špatný nebylo,jenom sehnat ty love

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

27.10.2013 v 06:08 | Nahoru | #1918
Tak jsem včera vytáhl FJ do Rakouska do kopců k Mariazell. Objevil jsem tam nádhernou Panorama Strasse dlouhou cca 20 km. Teď na podzim je to tam fakt krásné, doporučuji

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

27.10.2013 v 14:48 | Nahoru | #1919
My včera vyrazili s kamarádem směr Hluboká-Pořežany-Týn. Mokrej asfalt plnej mokrýho listí a rádoby opravená (zaflekovaná) silnice plná jemnýho štěrku a to i v zatáčkách.... Adrenalinovej zážitek na kterej se nezapomíná. Ale pak jsme si spravili chuť na té klikatici co jsme jeli FJ vyjížďku, tam to bylo ještě fajn. Holt je asi nedaleko doba, kdy zazimujeme

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

28.10.2013 v 18:23 | Nahoru | #1920
tak dnes jsem jel asi taky poslední jízdu Chomutov K Vary Sokolov Kraslice a zpět.Silnice paráda akorát v lesních usecích mokro a listí.Jelo se parádně,zachvíly zazimovat a čekat na jaro .Musím akorát opravit závity ve vaně motoru,jsou stržený tak musím udělat pouzdro s novým závitem.Jinak mašina ok po tom scheláckém benoši jézdí jak pitomý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist