Víte,jak vypadá suprově prožitá neděle?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Následovně-přijedeš do Krásné Lípy na crossovou trať motoklubu Autoterno Málkov,po krátkém přátelském pokecu s p. Terešákem a několika "starými" známými si narazíš helmu,vezmeš si jednu z připravených KTM 2014 a vyrazíš do lesa nebo na MX trať a jezdíš a jezdíš a jezdíš...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
kolik sneseš,než padneš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
. Takhle se mi zadařilo minulou neděli 6.10. Nejdřív jsem "vylezl" na nějaký 4T,po chvíli jsem si všiml,že to byla "třipade",kámoš vzal "dvěpade" a už se jelo.Po nějaké době jsme si je vyměnili a už se mohlo srovnávat. Obě jely "neskutečně" lehce,jen 350 měla navrch ve výkonu.4T jsou "stříkačky",takže nikde žádný hrb v krouťáku,plynulý zátah,ostré brzdy,v kombinaci s brzdným účinkem motoru až jedovaté,podvozek nastaven "na tvrdo" pro skutečné závodníky,jen jsem měl "špatný"pocit,že dělám v lese hluk s Akrapovičem. Ani se nám nechtělo po cca půlhodině zpět do depa...ale stály tam ještě 2T,a ty tak sváděly...
Po "jednom" a klobáse jsme se začali shánět po 2T,ale přibylo zájemců a tak ulovit obě
2T najednou byl boj,vyrazil jsem tedy na volné "dvěpade 2T" a kámoš čekal na "tříkilo".
Jízda na nových 4T byl zážitek,ale teď to bylo "to správné ořechové"-nasedneš jak do peřiny,máša se ladně zhoupne,ťukneš o starter a už se jede-spojka jak hedvábí,měkoučké pérování ocení klouby nás"dědků",neskutečně pružný motor,prostě paráda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Běs nastal o pár km dále,kde jsem si již dovolil otočit heftem na doraz,motor čichnul k otáčkám a vystřelil přední kolo k nebi. Moc nechybělo a jel jsem po zádech...V lese klídek,výfuk neřval jako u 4T,jen jsem měl strach,jak se dostanu s tou zběsilou potvorou do depa,páč mě čekal potok a kořenový výjezd. Ale 2T nezklamal,po přeřazení na vyšší kvalt se "ukáznil",dostal manýry motoru z výtahu a jel přes kluzké kořeny parádně lehce a svůj potenciál předvedl až na stráni nad lesem,kde to opět bylo o "záda". Pocit lehkosti a snadného ovládání byl ještě větší než u 4T. Prostě 2T je můj favorit a CHCI HO !!!
Kámoš se mezi tím dostal na chvíli v sedle 300 na trať,ale vrátil se se smrtí v očích a když se mu vrátila řeč,řekl,že to byla jeho 1. a poslední jízda na 2T.
Závěr-pokrok nezastavíš,co včera bylo super,je dnes průměr a obdivuju kluky,co to dokážou vodit na hranici stroje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
,ale i pro nás,co to neumíme,to je požitek!!!
Tak tedy vypadá luxusní neděle a díky Vám za ni,pane Terešáku!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
P-H.