globalmoto_kveten





Téma: Kombík do 50k
 
23.10.2013 v 14:51
Ahoj,

výhledově tak za cca 3 měsíce uvažuji o koupi nového vozítka. Požadavky jsou následující: kombi, přiměřené náklady na palivo 9l kombinované spotřeby, přiměřeně silný motor, bezpečné, tempomat, klimatizace dálkové ovládané centrální zamykání + by se to samozřejmě nemělo rozpadat a mělo by to mít přiměřené provozní náklady. V zásadě jednoho favorita už mám, ale rád si přečtu i názor ostatních.


Naposledy editováno 29.10.2013 12:34:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:30 | Nahoru | #121

MedWed píše: neni lepsi zustat vernej radakum?? :D

pripadne potom 850



V12 prej málokdy jede na všech 12, raději 840, to auto je dokonalý ale takovy nicemny, na blbnutí těžký, jako daily car neprakticky... Ale jinak charisma ma to zase jo:)

Me se libi americky v8 motory, ale nevyberu si auto s nim... Kdybych mel přebytečných pul míče na obnovu vozového parku tak asi kombinace m3 a 540 (e36/e39)
Ale zatím me rozum vždycky nejak zadržel :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:30 | Nahoru | #122

Londoner píše: no vidis uz slevujes proste chces tu V70 s D5 motorem.....po meste jezdim(D5 v jinym modelu) do 7L mimo mesto (vetsina dalnice) za 6L....a jede to celkem svizne



myslíš něco takového ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #123
[quote=mariano]

vyhrál p406
výborná volba!

Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:33 | Nahoru | #124
Assassin a ja za 6,5L s obstarožným nafťákom, komplet výmena spotrebáku (rozvody, pumpa, ventily...) aj s tryskami stála 430 EUR = mám pokoj na 5 rokov.
V meste je dynamika dostatočná a úspora na palive 3,5/100km je značná. A napriek nízkemu výkonu 66kW to vládze trvale po diaľnici 140, akurát je to hlučné auto, S40 v tomto zrovna podarené auto nie je. Ale do 110 je to dosť tiché vezenie.

A BMW 328i nie je zrovna moc fér príklad, je niečo lepšie ako R6 od BMW?

Naposledy editováno 24.10.2013 13:35:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:35 | Nahoru | #125

Londoner píše: no vidis uz slevujes proste chces tu V70 s D5 motorem.....po meste jezdim(D5 v jinym modelu) do 7L mimo mesto (vetsina dalnice) za 6L....a jede to celkem svizne



to už se dá za pade? Tak to už můžu uvažovat o obměně

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:36 | Nahoru | #126

Firecracker píše: myslel jsem spíš parametry, ale to o čem píšeš bych stejně nepoznal proto by tam se mnou musel jet mechanik



jedna věc je, jak to bylo bouraný a druhá, jak bylo opravený - je to po prvním majiteli, tak by mohl mít fotky, faktury, atp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:38 | Nahoru | #127

Firecracker píše: Hele jen tak pro zajímavost mám Peugeota 306 z 97 a rezavý se spodu moc není ... to že by tam některé díly na podvozku stály za výměnu je věc jiná, ale shnilé není ...



Moje Mazda 323 2000 je na tom s rezem daleko lepsi, nez moje Mazda 3 2005. Ja nerikam ze stary auto nemuze bejt nezrezly, jen rikam ze "vypada pekne" posuzovane z fotky je uplne mimo.

A nemluvim jen o korozi. Ale az uvidis popraskany kotouce a zjistis co stoji na Ecko, tak muzes zjistit ze to neni zas tak dobra cena ;)

Nestav se tak defenzivne. Jen se ti snazim rict ze to chce videt na heveru nez reknes "ze je to hezky".

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:40 | Nahoru | #128

assassin píše: V12 prej málokdy jede na všech 12, raději 840, to auto je dokonalý ale takovy nicemny, na blbnutí těžký, jako daily car neprakticky... Ale jinak charisma ma to zase jo:)

Me se libi americky v8 motory, ale nevyberu si auto s nim... Kdybych mel přebytečných pul míče na obnovu vozového parku tak asi kombinace m3 a 540 (e36/e39)
Ale zatím me rozum vždycky nejak zadržel :)



ja uz 3 roky trapim sam sebe s 635CSi... stejne starou jako jsem ja... :D
a 840/850 neni auto na blbnuti, ale na atmosferu... :D

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:41 | Nahoru | #129

assassin píše: V12 prej málokdy jede na všech 12, raději 840, to auto je dokonalý ale takovy nicemny, na blbnutí těžký, jako daily car neprakticky... Ale jinak charisma ma to zase jo:)

Me se libi americky v8 motory, ale nevyberu si auto s nim... Kdybych mel přebytečných pul míče na obnovu vozového parku tak asi kombinace m3 a 540 (e36/e39)
Ale zatím me rozum vždycky nejak zadržel :)



jo ameriky se mi taky libej.....momentalne je tohle favorit

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:41 | Nahoru | #130
Ozzy_> jasný, špatně jsem to napsal, myslel jsem že ten inzerát vypadá hezky, první majitel, uvěřitelné km, rozumný výkon i objem motoru a ani auto nevypadalo ohavně. A máš pravdu na obrázcích vypadají hezky skoro všechny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:42 | Nahoru | #131

Scrappy.Bored píše: [quote=mariano]

vyhrál p406
výborná volba!



předpokládám, že se fejsliftem nezhoršili

jinak...služebně jsem jezdil i v jedničkové fabii a kvůli ní vw změkčoval interní normy bezpečnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:43 | Nahoru | #132

Firecracker píše: myslíš něco takového ?



no myslel jsem s motorem D5 tu novejsi verzi....tenhle audi 2.5D neznam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:45 | Nahoru | #133

Stev píše: to už se dá za pade? Tak to už můžu uvažovat o obměně



no jak koukam tak v cechach ne....tady ty levnejsi kousky uz jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:47 | Nahoru | #134

Londoner píše: no myslel jsem s motorem D5 tu novejsi verzi....tenhle audi 2.5D neznam...


Ale fuj, vždyť z toho leze vražednejch 329 g CO2 na kilák .
Jinak vzhledově se mi víc líběj ty starý Camara z roku tuším kolem 1980, ještě se pamatuju jak tenkrát jezdily mistrovství Evropy v cesťákách a v Brně se honily s baworákama - ale je jasný že to na ježdění už moc nebude, spíš takový druhý až třetí auto jako radost do garáže, když je na to vata .
Čau, Tom
Edit - asi jsem blbě kliknul, patří to pod ten odkaz na ameriku

Naposledy editováno 24.10.2013 13:49:10

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:51 | Nahoru | #135

Londoner píše: no jak koukam tak v cechach ne....tady ty levnejsi kousky uz jo



Právě

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:55 | Nahoru | #136
TomElefant750> jo ty z 80tejch se mi taky libej, ale chtel bych to i na jezdeni no ale tyhle novy se mi libej taky dost

Kombík do 50k

24.10.2013 v 13:59 | Nahoru | #137
Na Volvo fore 2,5 R5 TDI všetci chvália, osobnú skúsenosť nemám, ale také V70 by sa aj mne veľmi páčilo. V dobrom stave to však nikto za 50 litry nepredá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:08 | Nahoru | #138

_monty píše: To je nemile..ale kdo muze vedet, ze se vysere jeste tohle a tamhleto..a koupit jiny ojety auto muze bejt ta sama past..



no to neví nikdo, ale je to prostě záležitost priorit. já třeba oželím vyšší servisní náklady na úkor výbavy. teď třeba vím, že mně bude stát spoustu peněz jenom taková blbost jako paměť polohy sedadel řidiče, protože když do mého auta sedne manželka, tak mi trvá čtvrt dne, než najdu to, co tam bylo nastavené předtím:)) příští rok budu měnit auto, rozhoduju se mezi A6 3.0 tdi, BMW 530XD a mooožná MB třídy R. vše v ceně do 400tkč, tak uvidíme co to bude..

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:11 | Nahoru | #139
Ja zas jezdim v sockaaute, a ty prachy co na nem usetrim prolitam na okruhu v gumach, benzinu, vleznym, a dilech kdyz TO zas davam dohromady

... presne, je to otazka priorit ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:29 | Nahoru | #140
Ozzy_> co tak koukám kolem tak mám pocit, že je podobná šance, že se pokazí sockoauto za 30-50 jako vybavenější za 30-50. Co bys mě teda doporučil? Pokud bych tedy chtěl relativně bezpečný kombík se slušnou výbavou do těch 50?

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:32 | Nahoru | #141

Firecracker píše: Ozzy_> co tak koukám kolem tak mám pocit, že je podobná šance, že se pokazí sockoauto za 30-50 jako vybavenější za 30-50. Co bys mě teda doporučil? Pokud bych tedy chtěl relativně bezpečný kombík se slušnou výbavou do těch 50?



1
2

Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #142
Tak pokazí se každé auto. Jde o to, že některá auta mají vyšší pravděpodobnost poruchy než jiná, a pak jde o to, že některá jsou na opravu dražší než jiná. Toť vše.

Naposledy editováno 24.10.2013 14:34:00

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #143
Firecracker, pri porovnateľnom opotrebení je šanca pri socka aute a pri limuzíne na poruchu +- rovnaká, tu ide skôr o to, že limuzína za 50 tisíc bude pravdepodobne ďaleko viac za zenitom ako to socka auto. Ja som si napr. pred kúpou najprv pozrel ceny ND najbežnejšieho spotrebného materiálu, aby som potom neplakal. A mám auto takmer strednej triedy (S40) s prevádzkovými nákladmi takmer ako pri mini aute (P106D).
Mne najlepšie vychádzal pri rozhodovaní P406 TD, ale nevedel som zohnať zachovalý kus, tak som kúpil to Volvo, malo všetko čo som v aute chcel, ale je veľmi veľmi veľmi tvrdé a je dosť hlučné (predface) Takže to asi nechceš...

2 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:39 | Nahoru | #144
Londoner: novy camaro a novej chalenger se mi libi, ale na můj vkus uz moc nápadný auta. Ja bych chtěl ten motor v něčem normalnim :) jenze to uz zas pak leda ten jeep a nebo třeba durango, ale ty se mi nelibi...a uz to u i jen jezdit rovne.

Medwed: hmm tak to uz je classic, to uz je skoda to pak někde opřít dverma na kruhaci:)
Vysněnyma autama bych dokazal nacpat hangar... V reálu nakonec budu stejne jezdit na kole :)

2 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:39 | Nahoru | #145
co takhle ford focus 1,8 TDCI? osobně bych ti ale spíš doporučil benzínovou 1,6ku 16v, má to kamarád a je v sedmém nebi. dálky jezdí okolo šesti litrů a nemusí se bát, kdy mu chcípne turbo nebo vstřiky..

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:40 | Nahoru | #146
jean192> jasný ... S40 není kombík ...

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:40 | Nahoru | #147

assassin píše: Londoner: novy camaro a novej chalenger se mi libi, ale na můj vkus uz moc nápadný auta. Ja bych chtěl ten motor v něčem normalnim :) jenze to uz zas pak leda ten jeep a nebo třeba durango, ale ty se mi nelibi...a uz to u i jen jezdit rovne.

Medwed: hmm tak to uz je classic, to uz je skoda to pak někde opřít dverma na kruhaci:)
Vysněnyma autama bych dokazal nacpat hangar... V reálu nakonec budu stejne jezdit na kole :)



mno to je taky jen na hezky pocasi, to neni na krouzeni kolem kruhace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:42 | Nahoru | #148
[quote=mariano]předpokládám, že se fejsliftem nezhoršili

Pravda!...tak navařili pár výztuh aby se to při novejch testech nerozsypalo jak ta sračka před FL a už je ztoho jako kandidát na bezpečné(jeden ze základních požadavků) auto v požadované ceně a kategorii?

základ je furt P406 víme...z 90tejch let

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:43 | Nahoru | #149

RUTAN píše: co takhle ford focus 1,8 TDCI? osobně bych ti ale spíš doporučil benzínovou 1,6ku 16v, má to kamarád a je v sedmém nebi. dálky jezdí okolo šesti litrů a nemusí se bát, kdy mu chcípne turbo nebo vstřiky..



Jo to by určitě šlo, jen je problém je sehnat s nějakou rozumnou výbavou za tyhle peníze stejně mě nakonec vychází ta C5 nejlíp jen bude rozežranější

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 14:43 | Nahoru | #150
Firecracker - S40/V40 - jedna prdel . Len, že to je pohodlým niekde medzi okta I a okta II, čiže nič extra. Po facelifte 99 to zmäkčili a odhlučnili. Ale dali tam commonrail (slušne výkonný), takže je tam riziko drahej opravy vstrekov. Ale také V70 je naozajstné Volvo, to už musí byť pohodlíčko.
C5 kombi je ohromne pohodlný voz, teda vpredu, len tam je spotrebák na podvozok drahší. A je to dosť nenažrané auto, 2,0Hdi 80kW nejak nechce jazdiť pod 7L. Ale podvozok je žehlička, je to tiché a priestranné. Vzadu to má také podivné chvenie alebo ako to nazvať od zadnej nápravy, mne z toho vždy bolo blivno. Vraj je to vlastnosť, nie porucha.

Naposledy editováno 24.10.2013 14:46:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist