dovolte mi prezentovat sa ako idiot (kritikov ocakavam, hadam sa medzi nej najde aj clovek kt mi skutocne poradi ).
Preluskal som cely manual, no nenasiel som jedinu zmienku "ako sundat zrcatka". Na kawasi webe hrdo prezentuju ze vdaka ich jednoduchemu systemu je to otazka minuty. Je fakt ze po odsroubovani 2 skrutiek (drziace zrkadielko o prednu masku) som mal zrkadielko dole, avsak narazil som na kablik smerovky a nedokazal najst ziadny konektor kt. by som "jednoducho" odpojil.
Teda jedine jednoduche riesenie mi pride "vziat klieske a cvak" ... co by mohlo byt dost neprakticke
Kde by som mal prosim vas hladat spominany konektor (pevne verim ze kvoli tomu nie je nutnost sundavat prednu masku)?
Dakujem
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2011+ sundani zrcatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
Koštěbuch píše: Tuž škubni a jesi tam nějaký je, rozpojí se
ne ze bych chtel nejak schazovat tvoji radu, ale nemaji nahodou konektory na moto (asi i auto) pojistku prave proti nahodnemu rozpojeni (takovy mensi jazycek zapadajici na druhe strane konektoru do vyrezu)
takze to skubnuti muze mit za nasledek vytrzeni dratu z konektoru a to asi neni nejlepsi reseni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
aldakaw píše: ne ze bych chtel nejak schazovat tvoji radu, ale nemaji nahodou konektory na moto (asi i auto) pojistku prave proti nahodnemu rozpojeni (takovy mensi jazycek zapadajici na druhe strane konektoru do vyrezu)
takze to skubnuti muze mit za nasledek vytrzeni dratu z konektoru a to asi neni nejlepsi reseni
Presne tak, jeste jsem na motorce nevidel konektor co by tohle nemel.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2011+ sundani zrcatek
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2011+ sundani zrcatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
Pokial si svoju radu vsak myslel uprimne, ignoruj vetu vyssie napisanu Ano preluskal som ho.
"Zrkadlá s integrovanými LED smerovkami :
Zrkadlá s integrovanými LED smerovkami - prvýkrát použité na sériovo vyrábanom motocykli. Jednoducho demontovateľné pre použitie motocykla na okruhu."
Nerad by som to s nimi na okruhu polozil .. zbytocne naklady. Avsak zatial nevidim sposob ako ich "lahko" demontovat :(.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
A kdybys to stále nemohl najít, tak musíš sundat budíky a pod nima je konektor od blinkrů ...
Naposledy editováno 24.10.2013 10:20:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
kubacech píše: Já myslím, že řešení jsou 2:
1. Zkusit rozdělat zrcátko a tam nějaký konektor snad bude přímo na blinkr. Pokud ne, tak drát na blinkru odpájet.
2.
a
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
Naposledy editováno 24.10.2013 21:06:07
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2011+ sundani zrcatek
musis sundat ten dekl co je vodorovne (pod riditkem, manual strana 15-11, A-quick rivet, to bude nakej rychloupinak co se jen zatlaci ten stred, B-sroubek, C-zacvakavaci cumprdlik, jen se vytahne cely dekl nahoru) a pod nim je ten konektor, pak 2 srouby zrcatka (to uz umis) a je to
Naposledy editováno 25.10.2013 03:19:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
Holt ruzove okuliare dole a neverit marketingovym kecom o "velmi rychlom a efektivnom systeme vyvynutom pre okruh" ... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
kubacech píše: enusim2> to je potom otázkou, jak často to sundává. Pokud to je jednou za rok, tak bych šel do čokolády, pokud každý měsíc, tak nějaký konektor.
vubec nejde o cetnost sundani ale eleganci reseni cpat si do kapot cokoladu by mi prislo prasatstvi1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
enusim2 píše: vubec nejde o cetnost sundani ale eleganci reseni cpat si do kapot cokoladu by mi prislo prasatstvi
Já je používám furt Konektory i ty kleště mám, ale nevěřím jim tolik Stejně kdykoli mám problém na elektrice, tak to je v 90% konektor. Ale je fakt, že většinou nic nerozdělávám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
kubacech píše: Já je používám furt Konektory i ty kleště mám, ale nevěřím jim tolik Stejně kdykoli mám problém na elektrice, tak to je v 90% konektor. Ale je fakt, že většinou nic nerozdělávám.
jednoduche a prakticke to je,ale je to takovy humus :D a aby se k tomu dostala vlhkost atd tak to neni nic moc...ja zatim nikdy nemel problem s konektorem,vzdy zacnu u konektoru a je to preražený nekde v délce kabliku, to je pak hledani1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2011+ sundani zrcatek
Kojotous píše: Bubrak-ZX10R> supr, dakujem za skvely popis! Sundavam (chcel som) zrcatka pomerne casto pre okruhove jazdenie, minimalne z dovodu ze pri pade je to prva vec kt pride do kontaktu s asfaltom. Avsak ako citam tvoj prispevok, tuto proceduru sa mi teda absolvovat nechce...
Holt ruzove okuliare dole a neverit marketingovym kecom o "velmi rychlom a efektivnom systeme vyvynutom pre okruh" ... .
3 sroubky mi nepride jako nejaka extra narocna procedura, skutecne to je do minuty, mozna pul minuty
Pani poprosim este o podelenie sa s vasimi skusenostami (nemusite vlastnit Kawu). Predtym som jazdil na Ducne kt. nemala tlmic riadenia, nova ZX10R ma elektronicky tlmic riadenia. Dufal som ze eliminuje (na absolutne minimum) klepanie riaditok, avsak dost casto sa mi stava ze pri akceleracii a naslednom nadvyhnuti (pripadne jeho odlahceni) kolesa sa mi najma na nie uplne rovnom asfalte rozklepu riaditka do tej miery ze ich musim krotit vyslovene silou.. a to znacnou.
Mam to brat ako fakt, tzn. tlmic riadenia nie je vsemocny alebo pokulhava efektivita toho elektronickeho tlmica?
Ako vzdy ... dakujem za kazdu radu :)
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2011+ sundani zrcatek
s tim tlumicem Ti neporadim, ja na 04 tlumic nemam a sem i rad, je to občas zabava vetsi bez nej...
ale chtěl bych se zeptat, jak ti jde na zadni? ja mel pucenou 2013 predvadecku a bohužel se ji nechtělo vůbec na zadni, jakoby to blokovala nejaka elektronika, proste predni kolo s 10t zavazim, tak se to tvářilo. a zkousel sem samo vypnout KTRC a porad stejny.
Nuz pre mna je strata kontaktu predneho kolesa s vozovkou efekt nezelany a snazim sa ho eliminovat, o "wheelie" nemoze byt rec . Na 1.,2. a ciastocne 3. stupni sa koleso od vozovky odlepi niekde nad 11K otacok, no su to spravidla len CM. Je fakt ze mimo toho 1. stupna sa to koleso meter od zeme samotnou akceleraciou neodlepi (aspon nie pokial som zalahnuty a snazim sa preniest vahu na predne koleso). Na Ducne SF848 to ide lahsie .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |