globalmoto_kveten





Téma: Kombík do 50k
 
23.10.2013 v 14:51
Ahoj,

výhledově tak za cca 3 měsíce uvažuji o koupi nového vozítka. Požadavky jsou následující: kombi, přiměřené náklady na palivo 9l kombinované spotřeby, přiměřeně silný motor, bezpečné, tempomat, klimatizace dálkové ovládané centrální zamykání + by se to samozřejmě nemělo rozpadat a mělo by to mít přiměřené provozní náklady. V zásadě jednoho favorita už mám, ale rád si přečtu i názor ostatních.


Naposledy editováno 29.10.2013 12:34:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 21:26 | Nahoru | #31

_monty píše: RUTAN> Myslis to legacy? co s nim bylo?



tywoe asi všechno... převodovka, plyn, podvozek, diferenciál...to bylo peklo, za rok ježdění osm pětek v údržbě, pořizovací cena vozu 100 táců...
prostě highendové auto na hraně životnosti se zaneddbanou údržbou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 21:31 | Nahoru | #32

Firecracker píše: No nechce se mě tomu samotnému věřit, ty auta moc nemusím, ale prostě Citroen C5 2.2HDI



Jo o C5 v LPG sem taky uvazoval/uju. ale za tydle prachy to bude pekna vrazda. Mel sem za tydle prachy focuse. A narval sem toho do nej taky ranec. Vzdal sem to v momente kdy byl potreba repas zadni napravy a naklady prevysili hodnotu vozu. Nejvetsi problem je, ze plati zakon schvalnosti a neco se vysere zrovna kdyz musis odjet. Proto jestli potrebujes auto na delsi trasy (coz vzhledem k rozmerum auta asi jo) tak bych radsi pritlacil..

Jinak co se tyce pomeru vybavy a ceny tak velmi hezky vychazi Renault Laguna. Ale to kvuli tomu, ze se pry neskutecne serou takze sazka do loterie

(reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 21:52 | Nahoru | #33

Rogerer píše: poctivých 180.000 a nové rozvody ?

Samodzřejmě jsem tam dal to BMW jen ze srandy Když už bych sháněl do 50tis auto tak radši obyč než co nejnadupanější starej vyběhanej krám

Kombík do 50k

23.10.2013 v 22:06 | Nahoru | #34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 22:21 | Nahoru | #35

Firecracker píše: No nechce se mě tomu samotnému věřit, ty auta moc nemusím, ale prostě Citroen C5 2.2HDI



Máme doma 2.0HDI a tyto vozy se prodávají před velkým servisem. Pravděpodobně bude třeba nový FAP(nebo nechat vyndat a přeprogramovat ŘJ) a hromada dalších maličkostí. Hlavně překontroluj, jestli tomu netečou nohy, protože nová hydraulika není levná.

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

23.10.2013 v 22:39 | Nahoru | #36
FAP umím odstranit, jinak si myslím to co psal Rutan, proč si myslíte že auto co původně stálo přes 1mil je teď levnější než auto nižší třídy stejného výrobce. Jinak 2.4 jtd je kvalitní motor. A 8 airbagů, sakra jezdíš na motorce a staráš se kolik máš pytlů v autě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 22:51 | Nahoru | #37

RUTAN píše: tywoe asi všechno... převodovka, plyn, podvozek, diferenciál...to bylo peklo, za rok ježdění osm pětek v údržbě, pořizovací cena vozu 100 táců...
prostě highendové auto na hraně životnosti se zaneddbanou údržbou



To je nemile..ale kdo muze vedet, ze se vysere jeste tohle a tamhleto..a koupit jiny ojety auto muze bejt ta sama past..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 23:08 | Nahoru | #38

Firecracker píše: To jsou sice diesel a kombíky, ale nesplňují ostaní požadavky. Zpravidla nemají tak vysokou výbavu, snad jen tu Lybru jsem viděl s dobrou výbavou ale byla to 2.4JTD a neslyšel jsem, že by to byl příliš povedený motor.



Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů??? Nebo jak si to představuješ? Kombi, diesel, 8 airbagů a do 50 000kč, takové abys do toho nenasypal ještě jednou tolik- no tak to šťastné hledání, myslím že takovej zázrak neseženeš.....jinak 2,4JTD je povedený motor- sama na něj nedám dopustit, neznám nikoho, kdo by s ním nebyl spokojenej- ty kritický ohlasy většinou bejvaj spíš kvůli váze motoru- trpí ramena přední nápravy (alespoň u alfy 156).... ale s tvým rozpočtem se do lancie nebo alfy nepouštěj (i když se ti pořizovací cenou vejdou do rozpočtu) jak psal Jindra, jsou to auta původně za víc než mega a ceny údržby tomu odpovídají-jsou trošku jinde než u low-cost aut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

23.10.2013 v 23:11 | Nahoru | #39

Twister píše: ...Jinak co se tyce pomeru vybavy a ceny tak velmi hezky vychazi Renault Laguna. Ale to kvuli tomu, ze se pry neskutecne serou takze sazka do loterie


Prý jo, hlavně elektrika. Musím říct, že jediný co na těch autech neopravuju je právě ta strašně poruchová elektrika a že je jí tam dost Jo, pardon, vlastně Clia a občas Megany trpěj na konektory kabeláže pod sedačkami.

Jinak pokud bys přemejšlel o laguně, tak to nerezne, moc to nestojí, výbavy slušný, ale pokud někdo měnil olej až po 30tkm, daj se čekat problémy s motorem. Většinou to do 200tkm nedá turbo a naše dobrá nafta občas odpraví nějakej ten CR vstřik. Každopádně 1.5 dci radši nebrat, ten motor je sázka do loterie, navíc je hlučnej. Ale to by se tě týkat nemělo, jelikož do prvních lagun ho nedávali. Jo a ještě bejvaj problémy s šestistupňovými skříněmi, umírá ozubení na 3. a 4. kvaltu.
No prostě to chce někoho, kdo ví na co se zaměřit

Kombík do 50k

23.10.2013 v 23:47 | Nahoru | #40
hlavne si nekupuj Saaba obcas se nejakej idiot necha zlakat jejich cenou a tim jak jedou

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:04 | Nahoru | #41
Ahoj,

příspěvků je hodně zkusím ty odpovědi na ně shrnout.
Vím, že chci poměrně hodně za 50 tisíc na druhou stranu vzhledem k tomu, že jsem za tyhle peníze taková auta našel tak to nemůže být nemožné. Jen mě z toho stále vychází nejlépe C5 z čehož nejsem příliš nadšený. Těch C5 je v té inzerci s touhle výbavou poměrně hodně začínají někde na 35 tisících respektive na 25 ale to vypadalo divně. Do 50 je jich tam asi 12. Co se týče těch BMW tak tam bylo jen jedno a to se mě zdá trochu podezřelé mimo to, 525TDS není příliš povedený motor. Doplhe nikoho doprdele posílat nebudu, taky jsem se divil, ale sehnat za tyhle peníze takovéhle auto už dnes možné je ... Golf ze stejného roku výroby jako C5(2002např) je minimálně o 30 dražší než ta C5

Peřina co se týče aut pod kilo úplně bych nesouhlasil. Sám mám teď Peugeota 306, kterého jsem koupil za 15 tisíc a už mě dva roky dobře slouží vyměnit bylo potřeba jen nějaký spotřebák. Mamka nedávnou koupila Fiata Mareu za 14 investovala za půl roku 5 tisíc(hned na začátku) a už má najeto 15k km bez problémů.

Naposledy editováno 24.10.2013 09:06:40

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:06 | Nahoru | #42

Twister píše: Jo o C5 v LPG sem taky uvazoval/uju. ale za tydle prachy to bude pekna vrazda. Mel sem za tydle prachy focuse. A narval sem toho do nej taky ranec. Vzdal sem to v momente kdy byl potreba repas zadni napravy a naklady prevysili hodnotu vozu. Nejvetsi problem je, ze plati zakon schvalnosti a neco se vysere zrovna kdyz musis odjet. Proto jestli potrebujes auto na delsi trasy (coz vzhledem k rozmerum auta asi jo) tak bych radsi pritlacil..

Jinak co se tyce pomeru vybavy a ceny tak velmi hezky vychazi Renault Laguna. Ale to kvuli tomu, ze se pry neskutecne serou takze sazka do loterie



Myslím, že ses nedíval na inzerci ceny těch C5 šli strašně dolu. Přítelkyně má ten novější model z 2007 s 1,6HDI s pěknou výbavou a před asi dvěma lety za něj dávala 120 tisíc a to nebyla špatná cena, teď jsem stejného jen z 2005 viděl za 50 ... větší auto spíš chci kvůli bezpečnosti ... delší trasy občas ... Laguny taky vycházejí velmi pěkně, ale taky se tam hodně sere elektrika, proto do toho nechci jít.

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:08 | Nahoru | #43

kubacech píše: Máme doma 2.0HDI a tyto vozy se prodávají před velkým servisem. Pravděpodobně bude třeba nový FAP(nebo nechat vyndat a přeprogramovat ŘJ) a hromada dalších maličkostí. Hlavně překontroluj, jestli tomu netečou nohy, protože nová hydraulika není levná.



O tom FAPu vím, ale měl bych možnost ho nechat vyndat, samozřejmě by se mnou jel mechanik ...

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:09 | Nahoru | #44

JindraITC píše: FAP umím odstranit, jinak si myslím to co psal Rutan, proč si myslíte že auto co původně stálo přes 1mil je teď levnější než auto nižší třídy stejného výrobce. Jinak 2.4 jtd je kvalitní motor. A 8 airbagů, sakra jezdíš na motorce a staráš se kolik máš pytlů v autě.



Co se týče bezpečnosti tak na to nekoukám kvůli sobě, ale kvůli ostatním co v něm budou cestovat a co se týče 2,4JTD tak díky za info slyšel jsem více chvály na 1.9 ale možná to byl jen kec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:10 | Nahoru | #45

Petra1989 píše: Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů??? Nebo jak si to představuješ? Kombi, diesel, 8 airbagů a do 50 000kč, takové abys do toho nenasypal ještě jednou tolik- no tak to šťastné hledání, myslím že takovej zázrak neseženeš.....jinak 2,4JTD je povedený motor- sama na něj nedám dopustit, neznám nikoho, kdo by s ním nebyl spokojenej- ty kritický ohlasy většinou bejvaj spíš kvůli váze motoru- trpí ramena přední nápravy (alespoň u alfy 156).... ale s tvým rozpočtem se do lancie nebo alfy nepouštěj (i když se ti pořizovací cenou vejdou do rozpočtu) jak psal Jindra, jsou to auta původně za víc než mega a ceny údržby tomu odpovídají-jsou trošku jinde než u low-cost aut.



i baby maj vic rozumu nez zadavatel

Naposledy editováno 24.10.2013 09:13:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:11 | Nahoru | #46
Krovak> Díky za info ty Laguny se mě hodně líbí, ale jak třeba na tu C5 jsem nenašel žádnou negativní kritiku tak na ty Laguny je toho mraky ...

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:13 | Nahoru | #47
BMW e39 530dT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:16 | Nahoru | #48

Ozzy_ píše: i baby maj vic rozumu nez zadavatek



Dívali jste se prosím na inzerci než jste začali vypouštět taková moudra? Netvrdím, že to je jednoduché, ale věřím že to jde

1. C5

2. C5

3. C5

4. C5

je jich tam poměrně hodně

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:16 | Nahoru | #49

brb píše: BMW e39 530dT



ano přesně tohle by se mě moc líbilo, ale to bych chtělo od 2001 a to už je moc

Jinak co se týče těch V70 tak se mě líbí, ale ceny s 5 a více airbagy začínají na 99, ceny s 4 airbagy začínají na 67 a ceny se 2 airbagy začínají na 59

Naposledy editováno 24.10.2013 09:18:04

Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:20 | Nahoru | #50
No to jo pofaceliftu uz je drazsi. Sam jsem pred rokem kupoval 530dT r.v. 1999 za 47tisic a musim zaklepat ze jsem nemusel investovat ani kacku krom oleje... Zatim jsem najel asi 30tisic km

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:20 | Nahoru | #51
Kup si benzínového focuse 1.6 v kombíku, za ty prachy s tím bude násobně méně problémů než se starým velkým francouzským dieselem. A na konci tisíciletí to bylo nejbezpečnější auto ve své třídě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:26 | Nahoru | #52

Firecracker píše: Dívali jste se prosím na inzerci než jste začali vypouštět taková moudra? Netvrdím, že to je jednoduché, ale věřím že to jde

1. C5

2. C5

3. C5

4. C5

je jich tam poměrně hodně



Hele, ja tydle zazraky na dilne vidam. A narky majitelu co stoji oprava penez a ze na lepsi auto nemaj slycham taky. Delej jak chces. Ale bud chces auto za padesat tisic, a tak objed alespon 20 aut nizsi stredni tridy (aster/focusu/golfu a podobnejch sockaaut), NEJLIP v nejlevnejsich 1.6kach v benzinu, a vyber to, do kteryho se musi nejmin nasypat, kde nebudes resit vstriky, turba, total shnilej podvozek, elektriku a jiny dardy, a spravi to desky, kotouce, novy gumy, tlumice olej a podobnej "beznej spotrebak".

Nebo mas pocit, ze ty auta sou levny aby si z toho mel ty radost, a pak si bez pro C5ku, a schvalne si nekde ved denicek, co te stal kilometr ujetej s timhle zazrakem moderni francouzske techniky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:27 | Nahoru | #53

Dr.Houba píše: Kup si benzínového focuse 1.6 v kombíku, za ty prachy s tím bude násobně méně problémů než se starým velkým francouzským dieselem. A na konci tisíciletí to bylo nejbezpečnější auto ve své třídě...



Uvidím, v každém případě podle recenzí je ta C5 poměrně spolehlivá a neporuchové a bezpečné auto. Přítelkyně ma faceliftovanou verzi s 260k km na krku a nikdy neměla problém ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:28 | Nahoru | #54
Ozzy_> To se ty C5 tak serou? Všichni si je chválí ...

1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:33 | Nahoru | #55
serou se CR nafty, opravy litaji do desetitisicu, ale to zajiste vis, ze?

(reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:33 | Nahoru | #56

Firecracker píše: Uvidím, v každém případě podle recenzí je ta C5 poměrně spolehlivá a neporuchové a bezpečné auto. Přítelkyně ma faceliftovanou verzi s 260k km na krku a nikdy neměla problém ...


Starý velký diesel je vždycky loterie. Díly které se v tom můžou vysrat nestojí pár korun. Kamarádka si teď taky koupila C5 2.2Hdi po faceliftu (s jasnou historií, v podstatě po rodině) a motor zatím cajk, ale blbne elektrika, upadávají různé šuplíky, celý interiér je strašný aušus...
Když si prostě koupíš v téhle cenové relaci benzín střední třídy, uděláš podle mě líp...

Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:35 | Nahoru | #57
ono se taky může stát, že koupíš auto s 8 bagama a z toho ti jich 6 nebude fungovat nebo budou fungovat špatně, navíc tam bude kupa elektriky, co se může vysrat a pak lítaj tisíce, být tebou, tak buď zvedni cenu nebo sniž nároky, nebo koupíš pokladničku

Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:37 | Nahoru | #58
Hele jen pro srovnani. V roce 2010 jsem koupil sockaedition Mazdu3 1.6 benzin r.v.2005 (v ty dobe pet let starou). Porizovaci cena 150k. Vrazil sem do ni od ty doby dvacku. Najel sem s tim zatim 73000 kilaku.

10.09.2010 57000 Olej, filtr, osetreni spodku, brzdovka 1200
09.07.2012 96000 Zadni desky 1200
11.08.2012 102000 Predni desky, rovnani LP kotouce 1500
27.10.2012 105000 Zimni gumy 5800
22.11.2012 107000 Celni sklo, H7 7200
01.02.2013 110000 PP zimni guma, prorazena, nova+vymena 1500
18.06.2013 120000 TK + Emise 1040
18.06.2013 120000 Prohlidka (olej, filtry, brzdovka,
svice, osetreni pod, doliti baterky 1200

Takze v porizovaci cene + udrzbe jsem 2.33Kc/Km. Jenze za to me to auto nikdy nikde nenechalo, nikdy nestalo krome planovany udrzby, a nikdy se na nem nic drahyho nevysralo. Schvalne sem pak dej alespon 2 roky takovyhle tabulky s tou C5kou, a pak treba pochopis co se ti tu snazime rict.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:39 | Nahoru | #59

Firecracker píše: Ozzy_> To se ty C5 tak serou? Všichni si je chválí ...



Kup si novej / 3 roky starej za 250 klacku, a chval si ho. Dal je to zbytecna debata.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k

24.10.2013 v 09:46 | Nahoru | #60

KubaLC8 píše: serou se CR nafty, opravy litaji do desetitisicu, ale to zajiste vis, ze?



Jo to vím, ale na HDI si nikdo kvůli vstřikům nestěžoval u těcg Mondei zase skoro každý, každý novější diesel není přeci obrovská sázka do loterie
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist