Byl jsem o víkendu po ňáký době s mojí suzankou a se synem, kterej má CB1300 na letišti a přkvapila mě jedna věc. Samo jsme je obě zkoušeli a u mé gsx1400 dvojka do červenýho, trojka ještě 9000, ale čtyřka už jenom 7800 a pětka max 7000 +-.Maximálka na tacho 240-245 podle větru a zalehnutí. Ikdyž u cb1300 jsou otáčky trochu víš, udivovalo mě, že i na pětku cb šla do červenýho. Vidím egoistický a samolibý úsměv majitelů CB, ale to mi nepomůže. Při rozjezdu a zrychlení do 200km je GSX lepší. GSX má najeto 55tkm, olej bere max 2dcl mezi výměnama, vzducháč je novej. Když jsem instaloval ukazatel rychlosti Gipro, tak mi občas trochu poškubává kolem 2000ot, ale nemá vliv na plyn. Napadlo mě, že jedině zkusit jiný svíce, když jsem GSX vloni v září kupoval měla 38tkm a dnes cca 55tkm a svíce jsem nechal. Samo jsem je chtěl letos měnit. Nechce se mi jezdit do servisu, protože nemám dobrý zkušenosti z dřívějška s VZ800 ani s VL1500. Brzda s diagnostikou v okolí není. Tak babo raď. Samo že čtu i hovadiny.
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
2 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
Nesmiřitelnej boj nebude. CB má největší výkon a vodu, takže majitelé se budou holedbat výkonem (a vodou), GSX má největší objem, takže majitelé budou tvrdt, že objem ničím nenahradíš, a my budeme tvrdit, že máme legendu nejlegendovatější. Všichni budou mlýt to svoje, jak to jejich je to nej... Přitom všichni vědí, že XJR je nej...
Naposledy editováno 21.10.2013 18:03:27
2 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
dráťa: houby lepčí je to námaha
E: opět něco pro xjrkaře na sprintech xjr clubu vyhráli první tři místa... bandit 1200, gsx 1400 bandit 1200...tak co teď?
Naposledy editováno 21.10.2013 18:21:19
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače
Dráťa píše: Ale p*d, XJR je nej. Ale máš recht, s tím omezením koní pro některý země. Můj brouček byl škrcenej na 72 kW pro německej trh.
prd nej normální tuctovka ještě co si pamatuju tak nějak se omezovali motorky z francie...
napadá mě jedna věc: domluvit se s nějakým kolegou autobusákem a zkusit vyměnit řídící jednotky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
Jestli tě to nevytočení do omezovače moc trápí tak dej lehčí převod a dostaneš se tam ale za cenu vyšších otáček při cestování ale podle čísel a grafů je to zpřevodovaný dobře, průběh toho motoru je takovej že by nemělo mít smysl točit ho nad 7000 kde má špičku a akorát v tědle otáčkách dosahuješ maximální rychlosti...
Tady je hezky vidět proč CB a XJR má smysl točit k omezovači a GSX ne.
Naposledy editováno 21.10.2013 21:38:27
Klukům vejš, neheftujte se, vždyť ty motky jsou všechny kurevsky dobrý,jenom se každá jinak jmenuje jak ty baby.
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače
Jinak jak už tu někdo psal,bude to delším stálým převodem + odpor vzduchu,prostě to motor nepřetlačí.A pokud GSX nemá výkonovou špičku,tak je to jasný.Prý výkon klesá po 5tis.ot.Moje(11ka) po 5tis.právě zase ožívá a táhne až do 9tis.ot.Kdysi jsem zkoušel omezovač na čtverku a nezadařilo se(škrcená byla),ted nevím.Každopádně od 200 se jí moc nechce ale 240 udělala,to byl strop.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |