globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otáčky nejdou do omezovače
21.10.2013 v 12:22
Zdravím všechny, který chtěj poradit a ne jenom žvanit .
Byl jsem o víkendu po ňáký době s mojí suzankou a se synem, kterej má CB1300 na letišti a přkvapila mě jedna věc. Samo jsme je obě zkoušeli a u mé gsx1400 dvojka do červenýho, trojka ještě 9000, ale čtyřka už jenom 7800 a pětka max 7000 +-.Maximálka na tacho 240-245 podle větru a zalehnutí. Ikdyž u cb1300 jsou otáčky trochu víš, udivovalo mě, že i na pětku cb šla do červenýho. Vidím egoistický a samolibý úsměv majitelů CB, ale to mi nepomůže. Při rozjezdu a zrychlení do 200km je GSX lepší. GSX má najeto 55tkm, olej bere max 2dcl mezi výměnama, vzducháč je novej. Když jsem instaloval ukazatel rychlosti Gipro, tak mi občas trochu poškubává kolem 2000ot, ale nemá vliv na plyn. Napadlo mě, že jedině zkusit jiný svíce, když jsem GSX vloni v září kupoval měla 38tkm a dnes cca 55tkm a svíce jsem nechal. Samo jsem je chtěl letos měnit. Nechce se mi jezdit do servisu, protože nemám dobrý zkušenosti z dřívějška s VZ800 ani s VL1500. Brzda s diagnostikou v okolí není. Tak babo raď. Samo že čtu i hovadiny.

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 12:35 | Nahoru | #1
NO bych skoro rekl ze to tak je nastaveny schvalne ne ?

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 12:48 | Nahoru | #2
gugo> Ano, zdravý rozum tak říká i ta maximálka tacho 240-245 což je cca 215-220, ale myslel jsem si že i ta čtyřka by mohla jít líp. Když ne, stejně vyměním svíce a na zátah je i tak na roztržení držky .

Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 13:08 | Nahoru | #3
u mého podobného pětikvaltu - jedna až tři do červených 11 000 ot.,čtverka už do omezovače nedosáhne(asi okolo 10 000ot, budíkových cca 255km/h) a pětka už dá nejvíc 8800ot., kdy je na budíku 265 km/h. Na brzdě se pětka samozřejmě chytá až do omezovača, kdy ukáže přes 320 km/h.....

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 14:31 | Nahoru | #4
Podle mě je to normální... Jestli ti není líto pár peněz, tak si zajeď někam na brzdu a uvidíš, na čem jsi...

Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 14:35 | Nahoru | #5
Podle mě je to normální, prostě ten motor nemá takovou sílu, aby překonal aerodynamickej odpor v rychlostech 240+. Teda v základní verzi bez tuningu. Alespoň ta moje už pak zrychluje taky pomalinku.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 14:35 | Nahoru | #6
WhiteX> Jasně že mi není líto pár peněz, ale jak jsem psal výše.....brzda s diagnostikou v okolí není a taky není směrodatná.

2 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 16:42 | Nahoru | #7
Ahoj. Nechci provokovat, ale podle mě to normální není. Rozhodně né to, že čtyřka šla jen na 7.8rpn. Ten motor má sílu jak bejk, takže žádné svádění na odpor vzduchu a pod. Ty svíce vyměň každopádně. Máš tam laďáky, KN filtr? Jestli jo, máš ty laufy seřízené vůči KáeNku? Tlak v pneu O.K.? Je spousta faktorů, co to můžou ovlivnit, proto se ptám na to nejzákladnější. Ani to poškubávání ve 2000 jak píšeš naní normální. Jak už bylo psáno, brzda by řekla víc. Když něco zjistíš, dej vědět.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 16:45 | Nahoru | #8
eda> Teď když to čtu, tak máš asi pravdu, čtyřka by měla dát omezovač v pohodě, to je cca 220-230? To sem přehlídl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 17:01 | Nahoru | #9
eda> No právě v porovnání s cb1300 jde málo.Laďáky nemám a filtr asi 1000km Hiflo. Tlak v pneu ok. No zkusím ty svíce, odpojím Gipro, protože bez něj to neškube. Mapu jsem na něm žádnou nenastavoval. Každopádně dík za názory.

Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 17:26 | Nahoru | #10
Já mám GSX-R 750, KNko, holou rouru jako vejfuk a nemám problém s 5tkou do omezovače Ale nemám to naladěný, brzdu plánuju až na jaře, až dám nový svíce a lak..

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 17:31 | Nahoru | #11
Nevím čím to je, ale vím, čím to není. Rozhodně ne svíčkama, když to jde na trojku vytočit a na pětku ne. Svíčka buď zapálí nebo nezapálí. Viděl bych to tak, že už chybí výkon. XJR je zadejchaný už nad 210, a GSX má stejný koně (dobrá, pro rejpavý, má větší krouťák, ale ten při maximálce nehraje roli), navíc po těch letech už budou nějaký koně chcíplý. Takže 240 dobrej výsledek na to, že to má aerodynamiku asi jako cihla.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 17:33 | Nahoru | #12
kott> Nemáš zač. Já na svém XJR mám laďáky i KN filtr a pokud se to neseřídilo na brzdě, tak to taky nebylo to pravé ořechové. Teď se rve do červenýho jak o život. Takovej paradox. Výkon šel znatelně nahoru a spotřeba kupodivu dolů. U tebe to můžou s velkou pravděpodobností dělat ty svíce. Možná se tu do mě někteří bajkeři obujou, ale nejsem zastánce iridiových svící. Dávám klasiku od NGK.DPR - 8 EA nebo 9.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 17:40 | Nahoru | #13
Dráťa> Čágo zpřízněná duše. Já bych to kdysi taky vyloučil ( ty svíce ), Ale úplně stejně se chovala kámošova Inazuma. Vyměnily se a bajk šel jak z praku. Stejně je vyměnit musí, takže uvidí. A teď čekám nesmiřitelný boj majitelů XJR, GSX a CB

Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 17:55 | Nahoru | #14
Edo, já nevim, ale letos jsem měnil svíčky (NGK DPR8EA-9 a místo nich jsem dával Denso X24EPR-U9) po 3 letech a asi 30 tisících a jede to pořád stejně. Uznávám, líp startuje, ale jinak rozdíl nepociťuju. Na druhou stranu, bajk, kterej jsem měl předtím, byl svi*ě na svíčky, na jaře jsem na starých nenastartoval.

Nesmiřitelnej boj nebude. CB má největší výkon a vodu, takže majitelé se budou holedbat výkonem (a vodou), GSX má největší objem, takže majitelé budou tvrdt, že objem ničím nenahradíš, a my budeme tvrdit, že máme legendu nejlegendovatější. Všichni budou mlýt to svoje, jak to jejich je to nej... Přitom všichni vědí, že XJR je nej...

Naposledy editováno 21.10.2013 18:03:27

2 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:17 | Nahoru | #15
kde je původ motorky? udajně ( četl jsem to nejsem si uplně šůr), že nekteré verze jsou nějak elektronicky omezené kvůli pravidlům dané země...

dráťa: houby lepčí je to námaha

E: opět něco pro xjrkaře na sprintech xjr clubu vyhráli první tři místa... bandit 1200, gsx 1400 bandit 1200...tak co teď?

Naposledy editováno 21.10.2013 18:21:19

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:23 | Nahoru | #16
Ale p*d, XJR je nej. Ale máš recht, s tím omezením koní pro některý země. Můj brouček byl škrcenej na 72 kW pro německej trh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:27 | Nahoru | #17
HornisGSX> Dobrá, lepší první v pekle, než druhej v nebi, to beru. Ale byly to na sprintech v originál nastavení, nebo po úpravách? A Bandit není konkurence, má místo 2 krásných zlatých Öhlinsů jeden hnusnej centrál.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:29 | Nahoru | #18

Dráťa píše: Ale p*d, XJR je nej. Ale máš recht, s tím omezením koní pro některý země. Můj brouček byl škrcenej na 72 kW pro německej trh.



prd nej normální tuctovka ještě co si pamatuju tak nějak se omezovali motorky z francie...

napadá mě jedna věc: domluvit se s nějakým kolegou autobusákem a zkusit vyměnit řídící jednotky...

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:30 | Nahoru | #19
Dráťa> ale dal vám všem na prdel

E: no ony ty zadní ohlinsy taky nejsou žádnej zázrak všechny motorky byli v serii

Naposledy editováno 21.10.2013 18:31:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:37 | Nahoru | #20
HornisGSX> Čest. Hm, na tom seškrcením pro některé země může něco být. Jinak, co se týče těch sprintů, tak tam to není až tak objektivní. V největší míře vše záleží na bajkerovi. Před měsícem na amatérských sprintech synátor se svým 6kovým Fazerem vyškolil několik borců na výkonnějších bajcích. I když přiznávám, že se to dobře nečetlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:45 | Nahoru | #21
eda> Tak dám synkovi přes držku a jsem zase king, ne?

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 18:46 | Nahoru | #22

Dráťa píše: eda> Tak dám synkovi přes držku a jsem zase king, ne?



to bys ho nejdřív mušel chytit

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #23
Příliš těžkej převod, nic víc. Je to naháč takže v tědle rychlostech už máš jízdní odpory jako kráva a motor prostě nemá sílu aby to přetlačil. Podle tachometru si jel rychleji než výrobce udává že to jede tak co chceš?
Jestli tě to nevytočení do omezovače moc trápí tak dej lehčí převod a dostaneš se tam ale za cenu vyšších otáček při cestování ale podle čísel a grafů je to zpřevodovaný dobře, průběh toho motoru je takovej že by nemělo mít smysl točit ho nad 7000 kde má špičku a akorát v tědle otáčkách dosahuješ maximální rychlosti...


Tady je hezky vidět proč CB a XJR má smysl točit k omezovači a GSX ne.

Naposledy editováno 21.10.2013 21:38:27

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

21.10.2013 v 22:52 | Nahoru | #24
stráťa> Ano, když má cb jiný průběhy, tak asi nemá smysl porovnávat, ale ta maximálka byla na tacho, takže ve skutečnosti asi 215-220. To bych chtěl taky trochu porovnat s GPS tachometrem.Dík.
Klukům vejš, neheftujte se, vždyť ty motky jsou všechny kurevsky dobrý,jenom se každá jinak jmenuje jak ty baby.

Otáčky nejdou do omezovače

22.10.2013 v 14:19 | Nahoru | #25
Ber to tak že jsi asi trošku mohutnější než japonskej testovací jezdec a výrobci mají tendenci nadhodnocovat výkony svých motorek, ony ty čísla v katalogu dělaj divy.
Podle mě řešíš závadu která neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

22.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #26
Vždyť už se nehádáme. Jsme se shodli, že XJR je nejlepší.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

22.10.2013 v 21:50 | Nahoru | #27

Dráťa píše: Vždyť už se nehádáme. Jsme se shodli, že XJR je nejlepší.


...tvrdí majitelé xjr.
Ti co maj GSX jim to nepotřebují vyvracet. Ti vědí a to jim stačí .

1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nejdou do omezovače

23.10.2013 v 09:53 | Nahoru | #28
Nehádejte se nebo vám přijede ZRX ukázat kdo je lepší XJR,GSX..krásné klasiky,smekám

Jinak jak už tu někdo psal,bude to delším stálým převodem + odpor vzduchu,prostě to motor nepřetlačí.A pokud GSX nemá výkonovou špičku,tak je to jasný.Prý výkon klesá po 5tis.ot.Moje(11ka) po 5tis.právě zase ožívá a táhne až do 9tis.ot.Kdysi jsem zkoušel omezovač na čtverku a nezadařilo se(škrcená byla),ted nevím.Každopádně od 200 se jí moc nechce ale 240 udělala,to byl strop.

(reakce na) Otáčky nejdou do omezovače

23.10.2013 v 10:20 | Nahoru | #29
PajaZR> GSX má největší výkon myslím někde v 7200 ot/min. I subjektivně mám pocit, že když se to roztáhne na 7000, tak je to největší palba. Pak dál už to nemá smysl moc točit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 26 21.5.2024 v 19:11 Tatrman
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist