paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T
2.10.2013 v 23:37
Zdravím,
řeším klasický problém, který se tu stále omýlá, ale stejně to zkusím. Už jsem odjel jednu sezónu na Hondě CR 125, momentálně byla možnost ji prodat a tak šla do světa. Nyní řeším, zda se tedy posunout dál a koupit 250 4T, Honda se mi opět líbí. Problém jsou jako většinou finance. V mém případě je opravdový strop 50 tis a zbyde nějakých 10 na servis. Jsem totiž student a od rodičů žádná podpora není. Je mi jasné, že při výběru jakékoliv motorky si musím dávat bacha. Tak co mi poradíte? Seženu v téhle relaci slušnej 4T, třeba Hondu CRF 250 a nebo kvůli nákladnýmu servisu koupit jen mladší CR 125, než jsem měl a posun na 250 ještě oddálit? Díky moc za rady
Zdeněk

Uzavřeno 14.10.2013 v 16:34 uživatelem Zdek

1 reakcí na tento příspěvek Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 00:05 | Nahoru | #1
Moc malej rozpocet na 4T. Proc ne 250 dvoutakt?

Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 06:46 | Nahoru | #2
Kup 125tkovou KTM, tam ten posun nekam alespon je viditelnej.

(reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 06:52 | Nahoru | #3
SirIndy> No já myslím, že 250 2T už by bylo moc, zas tolik jsem nenajezdil, cvičila se mnou 125, nechci vidět, co by dělala 250

4 reakcí na tento příspěvek Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 06:55 | Nahoru | #4
Za ty penize co mas k.dispozici koupis petikilo nebo sestikilo 4T ve slusnym stavu. Tak proc jit do nesmyslny kubatuy ktere je na trhu malo a az te prestane bavit, bude neprodejna???
Noty mas zrejme na 32kW.

Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 07:35 | Nahoru | #5
kup mladší a ještě alespon 2 sezony vydrž 125 2t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 08:00 | Nahoru | #6

pesastor píše: Za ty penize co mas k.dispozici koupis petikilo nebo sestikilo 4T ve slusnym stavu. Tak proc jit do nesmyslny kubatuy ktere je na trhu malo a az te prestane bavit, bude neprodejna???
Noty mas zrejme na 32kW.



Bavíš se pořád ještě o motokrosové motorce nebo jsi neudržel myšlenku, případně ji nedokázal opustit?

(reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 11:05 | Nahoru | #7
PetrXX> Myslel 2T... CR 500

Naposledy editováno 03.10.2013 11:05:37

1 reakcí na tento příspěvek Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 12:08 | Nahoru | #8
Proc tu melete o papirech kdyz se bavime o MX?

jezdis s tim vubec nekde na trati nebo to mas na srani sousedu a na pole?

(reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 12:31 | Nahoru | #9

pesastor píše: Za ty penize co mas k.dispozici koupis petikilo nebo sestikilo 4T ve slusnym stavu. Tak proc jit do nesmyslny kubatuy ktere je na trhu malo a az te prestane bavit, bude neprodejna???
Noty mas zrejme na 32kW.



(reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 13:29 | Nahoru | #10

KubaLC8 píše: Proc tu melete o papirech kdyz se bavime o MX?

jezdis s tim vubec nekde na trati nebo to mas na srani sousedu a na pole?



No mám to převážně na trať, pole vyjímečně, jinak jak tu zmiňovali ty těžký endura, tak to se na trať nehodí

Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 13:35 | Nahoru | #11
Tak jestli na trat, nejake hobby MX, tak s klidnym svedomim rikam, ze 2T 125ccm bohate staci, kooor jestli pises ze te to utaha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

3.10.2013 v 18:53 | Nahoru | #12

pesastor píše: Za ty penize co mas k.dispozici koupis petikilo nebo sestikilo 4T ve slusnym stavu. Tak proc jit do nesmyslny kubatuy ktere je na trhu malo a az te prestane bavit, bude neprodejna???
Noty mas zrejme na 32kW.

Ty kráso,tak šestikilo na kros by po 125 2t nemusela být špatná volba

(reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

4.10.2013 v 18:57 | Nahoru | #13
Jestli nemáš prachy tak jedině 125 2t.Do 250 4t jenom peníze padají.Osobní zkušenost,teď lituji že jsem dvácu prodal.Výkonově to vyjde nastejno.

(reakce na) Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

5.10.2013 v 16:00 | Nahoru | #14

pesastor píše: Za ty penize co mas k.dispozici koupis petikilo nebo sestikilo 4T ve slusnym stavu. Tak proc jit do nesmyslny kubatuy ktere je na trhu malo a az te prestane bavit, bude neprodejna???
Noty mas zrejme na 32kW.



bavime se o crossu...

Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

5.10.2013 v 20:16 | Nahoru | #15
já myslím že 2t 144 nebo 125 bohatě postačuje :)

Zůstat u 125 2T nebo přesedlat na 250 4T

8.10.2013 v 15:09 | Nahoru | #16
Kúp 250 2T a zasa máš na chvílu pokoj.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist