Když to po "tunigu" nejede,máš dvě možnosti:
1)Vrátit do původního stavu
2)Navštívit firmu s dynamometrem a nechat to seřídit někoho kdo ví co dělá...
1 reakcí na tento příspěvek Moje svině nechce běsnit.
1 reakcí na tento příspěvek Moje svině nechce běsnit.
KapitanMasakr píše: Už to mam, ale mam větši problem......jak zmačknu čudlik na ovladani dalkoveho startu jde to tak 3 minty, pak to začne hořet pod nadrži Vypadly mi obvody hlavniho, vedlejšiho světla, pojistky sou vpořadku :D tak už nevim, napojim to asi na přimaka na baterku
Vsak to mas akorat. Nastartujes z okna, obleces se, dojdes k motorce, sfouknes plameny a muzes jet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.
karschik píše: Strč si ten krám do prdele a NEOTRAVUJ !!!
Prosim? Ja nejsem ten co se uchyluje k vulgarismu a otravuje vzduch tady nad mym krasnym tematem
Navic bych byl stim pojmem (kram) celkem opatrnej, poněvač jak řikaš ten muj kram předči tveho horneta ve všech směrech
Naposledy editováno 03.10.2013 00:34:24
A teď to startuje na tajne tlačitko, hold pokrok nezastavíš
Jenom mi dělaj starosti tlumiče a podvozek ač se to nezdalo, po nehodě špatně reaguje a nejde to doladit, vidim to na změnu mašiny.
Diky bohu, že se zrovna začla vyrabet jedina mašinka, kera se muže memu dokonalemu silnemu stroji rovnat superduke 1290
KapitanMasakr píše: Prosim? Ja nejsem ten co se uchyluje k vulgarismu a otravuje vzduch tady nad mym krasnym tematem
Navic bych byl stim pojmem (kram) celkem opatrnej, poněvač jak řikaš ten muj kram předči tveho horneta ve všech směrech
Poměřovat si péro prostřednictvím rozstřelené mrdky, která po tvých odborných zásazích pořádně nejede a hoří jí elektrika, je lehce komické
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.
KapitanMasakr píše: Prosim? Ja nejsem ten co se uchyluje k vulgarismu a otravuje vzduch tady nad mym krasnym tematem
Navic bych byl stim pojmem (kram) celkem opatrnej, poněvač jak řikaš ten muj kram předči tveho horneta ve všech směrech
Není to jenom o motorce, ale i o tom co máš v hlavě
karschik píše: Není to jenom o motorce, ale i o tom co máš v hlavě
No asi prazdno, poněvač tohle je nejduležitějši věc, pokud chceš jezdit rychle a dobře, než když přemyšliš nad tim (v jakem uhlu do zatačky najet, kam maš koukat, jak maš vysednout, jak maš vybržďovat, kolik maš zrovna vtom useku jet)
Všechno bezmozkovitě a přirozeně
Motorka mi teď jede a tahne, že mi přilba zplacatila xXxsicht, občas si při max otočeni plynu škytne, ale to už zimni ponožkou a 1x maminou silonkou nedoladim, takže s touhle drobnosti už mužu na seřizeni + konečně vyvložkovat ty rozsypany zavity u kotouču v přednim kole, kery sem v prvni polovině leta lepil epoxidovym lepidlem
Naposledy editováno 03.10.2013 16:58:41
projel sem se vte zimě na Dubou u Liběchova...podvozek začl tak nějak reagovat,
ale jak jsem měl možnost otestovat motor v plne palbě ručička otačkoměru mi při 10ti tisicich vystřelila až na doraz otačkoměru, motorka začla řvát...ale tahla pořad
Je mi divne, že to neutnul v 11,5 omezovač, na babetě jsem tomuto řikal druhý dech
Každopadne filtr pipecros a seřizeni budou nutne
No teď se ktěmhle problemum se vzduchovanim přidalo dylema, nýbrž dělam kapotaže, kde jsou ohromne naporove saci otvory.
Takže by mě zajimalo, jestli když se bude rvat ve 260km/h ohromnej tlak vzduchu do karbeců
jestlipak to bude vubec k něčemu a motorku to naopak nezadusi a nezpomali
1 reakcí na tento příspěvek Moje svině nechce běsnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.
karschik píše: Tím větší nápor vzduchu tím ti to víc pojede :D Neboj se tam vyříznout do kapoty díru jak do prdele, možná ti to nepojede 260 ale 261
Naposled když jsem zkoušel jet co to da ukazovalo to 290, ale jelo dal ovšem vte chvili nemužu zrovna sledovat tachač a rovinka mi končila............
No mě nejde tak o max rychlost, jako spiš o větši zrychleni v nižšich a střednich otačkach.
A ozubeni rozety měnit fakt nehodlam.
Naposledy editováno 04.10.2013 14:34:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.
KapitanMasakr píše: No mě nejde tak o max rychlost, jako spiš o větši zrychleni v nižšich a střednich otačkach.
A ozubeni rozety měnit fakt nehodlam.
Jak se mění ozubení rozety?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |