paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
30.9.2013 v 17:14
Zdravím.Jsem začátečník a koupil jsem si CRF 450 R zdá se mě to nějaké silné moje váha je sto kilo a všichni mě radily že na moji váhu jedině 450.Ted zvažuji nad prodejí a koupit si CRF 250 R tak mě poradte.Děkuji za odpověd

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

30.9.2013 v 17:23 | Nahoru | #1
Má jí soused a je fakt že to jede jako kretén.... Zkus vydržet....nemusíš jí hned honit na doraz....dej tomu čas a zvykneš si na ní....Je dobrý mít z motky respekt..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

30.9.2013 v 18:16 | Nahoru | #2
miguel323> a není třéba novější typ nějak jinak odstupnovaný

Prosím o radu

30.9.2013 v 18:46 | Nahoru | #3
Jsem začátečník a koupil jsem si 450...Slušná práce miguel323-Rada dobrá ale pokud je fakt začátečník tak bych to asi fakt střelil.Až nějakýn spůsobem bude ovládat techniku tak potom 450.Ale pokud to nemáš vyloženě na trat tak se s ní nějak popereš a zvykneš si

(reakce na) Prosím o radu

30.9.2013 v 18:49 | Nahoru | #4
fajgara> Starší i novější,450 je 450 at je to 2004 nebo 2013.Rozdíl ve výkonu tam jistě bude ale pro začátečníka to je prašt jako uhod Stejně ti tady nikdo nic pořádnýho neporadí,bud si na ní jakž takž zvykneš nebo to střel.Musíš vědět sám

Prosím o radu

30.9.2013 v 18:51 | Nahoru | #5
Právě mi to vyznělo že to má na hobby jízdu,tak sem si říkal pěkně v klídku...žádnej štres .....vono se to poddá

Prosím o radu

30.9.2013 v 21:37 | Nahoru | #6
nevím proč sis vybral na začátek slabotu jakou je 450. Vetšina začátečníků bere rovnou Husquarnu TE 510 či podobnou mrdku

Prosím o radu

30.9.2013 v 21:44 | Nahoru | #7
Težko radit, když někdo dá na radu blba a pro začátek si pořídí ostrou 450.
Na tvém místě to pošlu do světa, protože z přemíry respektu do sebe dostaneš špatné návyky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

30.9.2013 v 22:01 | Nahoru | #8

miguel323 píše: Má jí soused a je fakt že to jede jako kretén.... Zkus vydržet....nemusíš jí hned honit na doraz....dej tomu čas a zvykneš si na ní....Je dobrý mít z motky respekt..



naopak...motorka ma mit respekt z tebe!

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

30.9.2013 v 22:03 | Nahoru | #9
jinak lepsi kdyz se naucis na silnejsim a budes si to vodit...a chces jezdit jen po trati a lesich...tak se naucis...po trati stejne nepojedes vic jak na dvojku max trojku...a v lese a po polnackach se ji naucis drzet pevne v ruce i na 5...ja bejt tebou kdyz uz sis ji poridil tak si ji nech...

(reakce na) Prosím o radu

30.9.2013 v 23:37 | Nahoru | #10
Rauly> Co já projížděl 450 tak to byl samej čtyřkvalt ale asi je to jedno

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.10.2013 v 07:01 | Nahoru | #11
Zcela upřímně by mne zajímalo, kolik z těch, co zde radí ať si zvyká, začalo z nuly na ostré 450 a naučili se tak solidní techniku jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

1.10.2013 v 07:05 | Nahoru | #12

PetrXX píše: Zcela upřímně by mne zajímalo, kolik z těch, co zde radí ať si zvyká, začalo z nuly na ostré 450 a naučili se tak solidní techniku jízdy.



nikdo, zase jenom prázdný kidy jako v kazdem podobnem tematu, tu totiz bezne radej blbci co ani na ostre 450 nesedeli :)

(reakce na) Prosím o radu

1.10.2013 v 11:56 | Nahoru | #13
Joraell> Nene,já jezdil Byl jsem zvyklí na 250 2T a po sednutí na 450 když se to stavělo a vrtělo i na tu čtyřku tak jsem byl slušně překvapenej A začínat na 450 je asi jako si koupit v 16 letech Hayabusu

(reakce na) Prosím o radu

1.10.2013 v 11:57 | Nahoru | #14

Rauly píše: naopak...motorka ma mit respekt z tebe!

A tohle si vyčetl kde??? Už si někdy viděl aby měla motorka z někoho respekt

Prosím o radu

1.10.2013 v 23:04 | Nahoru | #15
Ve 42 letech se už motokros pořádně nenaučíš a na 450 už vůbec ne.

Prosím o radu

10.10.2013 v 15:16 | Nahoru | #16
Zdarec, nechci zakladat nove tema tak napisu sem, pred tydnem me moje crf 450 nechalo viset na trati, z nicehonic se zacalo dusit az uplne chciplo a nyni uz nejde vubec nakopnout, koupil jsem novou svicku, ale ani tak se mi to nepodarilo nakopnout, predtim startovala na brnk :/

Prosím o radu

10.10.2013 v 18:17 | Nahoru | #17
A jaky to je rok?pokud je to stříkačka,tak tam jde nahrát hodnější mapa.jinak pomáhá dat do koncovky výfuku zúžení na menší díru,bude to pak méně agresivní.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

10.10.2013 v 18:27 | Nahoru | #18
Je to rok 2003, takže už starší kus, ale jak říkám, doposud mě startovala krásně po delším stání i na poprvé. Až ted na trati mě tak zradila, vzducháč jsem vypral, svička nová, možná to mám po těch četnych pokusech jen přechcaný, roztláčet jsem ještě nezkoušel..

(reakce na) Prosím o radu

10.10.2013 v 20:32 | Nahoru | #19

Kubajz_02 píše: Je to rok 2003, takže už starší kus, ale jak říkám, doposud mě startovala krásně po delším stání i na poprvé. Až ted na trati mě tak zradila, vzducháč jsem vypral, svička nová, možná to mám po těch četnych pokusech jen přechcaný, roztláčet jsem ještě nezkoušel..



aha,ty jo,já reagoval,na téma,že je to moc silné...

no,co se týká toho,že to nejede-jiskří to?benzín tam je?

co se týká nějakých slabin tohoto stroje-stává se,že se odpálí stator alternátoru a projevuje se to hodně podobně....

každopádně zkusit roztlačit,nebo roztáhnout za autem...
PS:a koukni i na rozvody,jestli to náhodou nepřeskočilo...

Prosím o radu

11.10.2013 v 12:49 | Nahoru | #20
Tak svíčka vůbec nejiskří, zřejmě odešel asi ten stator zapalování, nebo já nevim, dala by se ještě nějak přesněji určit závada když svíčka nejiskří? popř. neví někdo o použitým zapalování? nechce se mi kupovat nové za 4k.

Prosím o radu

11.10.2013 v 18:21 | Nahoru | #21
všechno se to dá samozřejmě proměřit,ale z hlavy ti neřeknu co přesně a kde.

každopádně co se týká toho rotoru-sundej víko a koukni jakou má barvu.má bát takový medově hnědý,pokud je černý,tak to pořád není 100% jisté,že je špatný,ale je to další indície...

pokud zvládáš základy elektrotechniky,tak na netu dohledáš např. přibližné hodnoty sekundáru i primáru na indučce,taky jak a proti čemu měřit ten alternátor...

Prosím o radu

12.10.2013 v 21:47 | Nahoru | #22
V manuálu bys měl mít hodnoty - začal bych proměřením cívky - odpor na vinutí (vstupy) a odpor na výstupu, pak odpor na snímači kliky a statoru (oboje by mělo být vyvedeno ven z motoru).
Jinak není třeba kupovat fungl díly (třeba snímač kliky bývá jako součást celého vinutí), dá se sehnat motor na rozprodej a díl příjde na pár stovek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R Anti 0 9.6.2024 v 11:33 Anti
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin


TOPlist