paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 11:57 | Nahoru | #32521
Čmoud> To je srdeční věc, ale na funkci to vliv nemá!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 12:32 | Nahoru | #32522
čmoud> však ono to de, ale v jednom ma betkar pravdu, v praze se vyplati mit lepsi brzdy, mensi spotřebu a větší odpich a mašinu ktera neČmoudi, když potřebuješ někde zastavit..to pak každej nadava a musis mit opet nervy na to to poslouchat:)

Jawablázni

26.9.2013 v 12:38 | Nahoru | #32523
Kafi: Asi tak, já do města taky upřednostňuji svižnější a spolehlivý stroj s dobrými brzdami a spotřebou

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 12:38 | Nahoru | #32524
Kafi> v těchto případech akorát přidám plyn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 15:03 | Nahoru | #32525

Jarda350 píše: Cmoud: taky jsem jezdival, nerikam, ze to nejde, nicmene je to prekonany. Jawa = motorka pro radost, nenarocny cestovani.


Nemohu vůbec souhlasit. Co taková Jawa 650, 660 ? Kdo je srdcem Jawař, nekoupí za 90 tisíc ojetého japonce, ale Jawu 650 , tak jako chce třeba Bimbo. Nebo nekoupím ( za víc peněz nového )japonce, ale Jawu 660. A dělá se i nová Jawa 350. Jawu za překonanou rozhodně nepovažuju. Pokud neuvažuju jen o motocyklech starších 40 let, i dnes je výběr.

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 15:10 | Nahoru | #32526

milan1963 píše: Nemohu vůbec souhlasit. Co taková Jawa 650, 660 ? Kdo je srdcem Jawař, nekoupí za 90 tisíc ojetého japonce, ale Jawu 650 , tak jako chce třeba Bimbo. Nebo nekoupím ( za víc peněz nového )japonce, ale Jawu 660. A dělá se i nová Jawa 350. Jawu za překonanou rozhodně nepovažuju. Pokud neuvažuju jen o motocyklech starších 40 let, i dnes je výběr.



Konečně to někdo napsal tak jak se věci mají. Kafi taky chápu že maj doma japonce proč ne. Jenže mít na zádech logo JAWAKLUBU a vyrazit na něco JAWA na japonci už je hodně smutný. Byl jsem členem Peugeot clubu a taky bych tam nejel Škodovkou. To je ta dnešní doba.

Jawablázni

26.9.2013 v 15:14 | Nahoru | #32527
Já jsem asi nenormální, ale můj nejnovější motocykl je mustang z roku 81 a taktto nnejspíš zůstane. A jawy svoje jako veterány vůbec neberu. U mě to jezdía nepráší se na to někde na půdě.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 15:15 | Nahoru | #32528
Panové mám doma ložiska označení 6306 A nevíte nekdo na co jsou?





ještě doplním budou asi staršího data jsou ještě pod značkou ZKL a ČSSR

Naposledy editováno 26.09.2013 15:20:18

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 15:27 | Nahoru | #32529
Já jsme třeba srdcový jawař a to jako že na 100%. Japonce doma nemám a ani asi mít nebudu (i když bych na něj měl, tak to stejnak vrazím do Jaw... ...a chtěl bych Intruder 1400 a k tomu GSX 1400)
Nicméne,..Jawu (ČZ také,..) považuju za ne moc dobrý a spolehlivý stroj. Částečně stářím (díly nejsou nové), částečně technologií (někdy bych si šrubovák pichl do krku radši)...ale to už je takový boj no.

Příklad. Nyní co mám doma Jawa 250/559 Automatic.....najeto 7000, stav víceméně jak z fabriky. Komplet vyčištěná a opucovaná do stavu "fabrika" (nebýt okyselinovaných výfuků). Motor má ale i přesto zapalko v prdeli (už předchozí majitel se v něm hrabal), karbec JI(hlavští)KOV(áři)se sytičem je děsběs sám o sobě (3x se čistil a nejelo to, furt střílela do výfuku,..odmontoval jsem jej a dal obyčejný bez sytiče a jelo to na první nášlap jako pila,...dám zpárky ten sytičový (bez jakékoliv změny) a JEDE TO JAK PILA!!! Předtím to 5 dní šteluju a čistím a NIC??? WTF? Proč?

Proč se na naší 634 každých 100km rozešteluje zapalko? Dám nové kondíky,..jede 100km, dám novou základovku i s kladívkama,..jede 100km, dám nové uhlíky jede 100km,..dám nové šrouby co základovku drží aby se nepohnula,.jede 100km...nové relátko...100km,.....vždy předpisově seštelovaný předstih / odtrh...a prostě po 100km je jeden ,.oba válce úplně mimo,..rotor i stator jako takový OK... Může s tím člověk někam jet? Ještě mi zbývá nová kladka a filc co ji maže...ale ta teda vypadá i tak jak nová..možná že by házela klika/čep ze strany zapalka,.ale nijak extra to nechrasí na ložiskách...

Kolega má Bandita 600 a na tom se od Kuvajtu napadení jen vozí a nic se tomu nikdy nestalo! Chápu, že nejde srovnávat rok 1965 a 1998, ale jsou 4T z Japonska co sou z roku 1973 a taky se s nima nic nedělá a jede to OK,...spolehlivost je tam prostě trošku jinde!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 15:30 | Nahoru | #32530

Ast-Štefan píše: Panové mám doma ložiska označení 6306 A ....



Z hlavy klika 634, 250/353? Jakože rozměrem 6306,..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 15:37 | Nahoru | #32531

Dolin píše: Z hlavy klika 634, 250/353? Jakože rozměrem 6306,..



Ptám se proto že to bylo v bedně co jsem dostal různý věci k motorce. Ještě ofotím karbec jestli někdo pozná ke který motorce patří.

Jawablázni

26.9.2013 v 15:43 | Nahoru | #32532
Zajima me ten s kulatym vickem.










ještě je na něm označení 2801.

Naposledy editováno 26.09.2013 15:45:23

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 16:42 | Nahoru | #32533

Dolin píše: Příklad. Nyní co mám doma Jawa 250/559 Automatic.....najeto 7000, stav víceméně jak z fabriky. Komplet vyčištěná a opucovaná do stavu "fabrika" (nebýt okyselinovaných výfuků). Motor má ale i přesto zapalko v prdeli (už předchozí majitel se v něm hrabal), karbec JI(hlavští)KOV(áři)se sytičem je děsběs sám o sobě (3x se čistil a nejelo to, furt střílela do výfuku,..odmontoval jsem jej a dal obyčejný bez sytiče a jelo to na první nášlap jako pila,...dám zpárky ten sytičový (bez jakékoliv změny) a JEDE TO JAK PILA!!! Předtím to 5 dní šteluju a čistím a NIC??? WTF? Proč?


Jen počkej až ujedeš zase pár km,zase nepojede a bude střílet až se ti zase vočadí svíčka Přes ten sytič ti tam teče víc benzínu,možná bude stačit spustit dolejc lanko od sytiče,ale nejlepší je ho dát úplně pryč

Dolin píše: Proč se na naší 634 každých 100km rozešteluje zapalko? Dám nové kondíky,..jede 100km, dám novou základovku i s kladívkama,..jede 100km, dám nové uhlíky jede 100km,..dám nové šrouby co základovku drží aby se nepohnula,.jede 100km...nové relátko...100km,.....vždy předpisově seštelovaný předstih / odtrh...a prostě po 100km je jeden ,.oba válce úplně mimo,..rotor i stator jako takový OK... Může s tím člověk někam jet? Ještě mi zbývá nová kladka a filc co ji maže...ale ta teda vypadá i tak jak nová..možná že by házela klika/čep ze strany zapalka,.ale nijak extra to nechrasí na ložiskách...


Chrastit nemusí vem za vačku a uvidíš jestli má vůli,ale pokud jsi dával nový kondík s kablíkem,který je zakončený odizolovanou částí kladívka a je to made in turek,tak to zahoď a dej tam původní.Dělaji tu izolaci zasazenou do toho kroužku z papíru a ta občas projde na kostru.Tož tak jak by řekl Zdenál

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 19:13 | Nahoru | #32534

Ast-Štefan píše: Ptám se proto že to bylo v bedně co jsem dostal různý věci k motorce. Ještě ofotím karbec jestli někdo pozná ke který motorce patří.


Je-li na něm nějaký označení tak to najdeš TADY .

Jawablázni

26.9.2013 v 21:13 | Nahoru | #32535
AST_ karburátor 2801 je karburátor 2926 SBDb- JAWA 350 TYP 634
Ložisko 6306 je středové ložisko na klice.



1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 21:30 | Nahoru | #32536
Mám problém se spotřebou na svý panelce, žere jak tank a to bez nadsázky. Jen při volnoběhu u benzínový hadičky je vidět, jak to tam proudem teče... Jehla nastavená na 2 zářez shora, hlavní tryska je tam o velikosti 80 (na 96 co tam má bejt šlo z vejfuků mlíko a za mnou nebylo vidět na krok), volnoběžná tryska 50. Šroub bohatosti směsi nastavenej na 0,45 otáčky. Nevíte někdo, co s tím? Karburátor je tam podle označení 2826SBD2770, což podle seznamu, co posílal kehaj neexistuje

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 21:32 | Nahoru | #32537
Robertek> s tim M2T je za tebou mlha i normálně..

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 21:36 | Nahoru | #32538
Jarda350> 1:25 jak to má bejt Nic nepokouším a mažu jak se mazat má, blbe

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 21:42 | Nahoru | #32539
Robertek: ale překonanym olejem a zbytečně moc, dával bych tam TSko 1:33,nebo jak já Motul 510 1:35 cca

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 21:45 | Nahoru | #32540
Jarda350> No jó, ale to je na mě moc drahý M2téčko za 50kč litr se vyplatí víc, to už je skoro stejně drahý jako benzín A jezdilo to na něj přes 40 let, nevidím důvod, proč by to nemohlo na tenhle olej jezdit i nadále

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.9.2013 v 21:47 | Nahoru | #32541
Robertek> co máš za panelku?? 592 nebo 559TADY ???Co třeba tady??

Naposledy editováno 26.09.2013 21:51:44

Jawablázni

26.9.2013 v 21:49 | Nahoru | #32542
Vysvětlete mu někdo, ať teda aspoň maže 1:33 a že 1:25 je zbytečně moc!

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 21:50 | Nahoru | #32543
bimbo750> 592

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:00 | Nahoru | #32544
bimbo750> Díky, budu tedy shánět karbec 2926

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:20 | Nahoru | #32545

Robertek píše: bimbo750> Díky, budu tedy shánět karbec 2926


To asi není třeba. jestli že máš průměr difuzúru 26mm a pasuje Ti tam -tak jej poze přetriskuj dle originálu a fertich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:24 | Nahoru | #32546
bimbo750> Právě podle originálu to nefachá vůbec, to žere snad 2 krát tolik než s tou 80-kou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:30 | Nahoru | #32547

Robertek píše: bimbo750> Právě podle originálu to nefachá vůbec, to žere snad 2 krát tolik než s tou 80-kou


Pak máš možná špatné šoupě. Já měl replikové,špatně doléhal spodek šoupěte ,tam to podtékalo i při zavřeném plynu na volnoběh.Žralo to jako T-34. Šoupátko slo smykem ,dal sem tam origo + seřídil hdadinu plováku a dobrý.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:39 | Nahoru | #32548

Robertek píše: Mám problém se spotřebou na svý panelce, žere jak tank a to bez nadsázky. Jen při volnoběhu u benzínový hadičky je vidět, jak to tam proudem teče... Jehla nastavená na 2 zářez shora, hlavní tryska je tam o velikosti 80 (na 96 co tam má bejt šlo z vejfuků mlíko a za mnou nebylo vidět na krok), volnoběžná tryska 50. Šroub bohatosti směsi nastavenej na 0,45 otáčky. Nevíte někdo, co s tím? Karburátor je tam podle označení 2826SBD2770, což podle seznamu, co posílal kehaj neexistuje



Je to karbec ze sportky 250/590. TADY jsou tech. parametry.

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:44 | Nahoru | #32549
bimbo750> Tím by to možná mohlo bejt, taky se mi šoupě nepatrně seká..

(reakce na) Jawablázni

26.9.2013 v 22:48 | Nahoru | #32550
kehaj> Jo, tím posledním označením 2770 by to sedělo Ten karbec stejně budu muset sehnat tak jako tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist