Budu vděčný za každou radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
Mě se stala podobná věc že se mě vysmekl nějak hřídel u pastorku a začal mě vytíkat olej, ale naštěstí sem si toho hned všiml
Měl sis tam hodit ten festovní šusplech ze starýho DRka :D
1 reakcí na tento příspěvek Zadřená TT600R???
*yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
1 reakcí na tento příspěvek Zadřená TT600R???
de o to kolik oleje vychcalo ven,ale kdyz prihlidnu k tomu co je to za motor tak bych se toho nak nebal,prvni vec co pude je vacka myslim,ale chce to videt.je to skoda pane,ja padnul tolikrat a nikdy sem dekl neprovalil,ale zato sem utrhl ten susplech,a ten je festovni *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Zadřená TT600R???
tak dej pak vědět, kde sem se zmýlil.
2 reakcí na tento příspěvek Zadřená TT600R???
Pokud ti to "razantně zastavilo" tak už asi něco chytlé bude. S tím benzínem, ses podíval ne kde byl kohoutek když to přestalo jet ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
Uvažuju že opravdu zkusim opravit to víčko filtru, doleju olej a budu poslouchat. Snad tim nenatropím nějaké další škody.
1 reakcí na tento příspěvek Zadřená TT600R???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
To s tou 2T jawkou je trochu mimo mísu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
TT600R má na klice-ojnici válečky a na klice-hlavní kuličkový ložiska, tj. jako každej jednobuch co znám od japonců. Takže co nedřív trpí nedostakem oleje je ten PÍST S VÁLCEM A PÍSTNÍ ČEP - neboli třecí plochy, pokud není na jehlách. To že to neodnese vačka je jasný už z toho, že píst je namáhán jak třením, tak i spalováním - teplotně, což znamená, že než začne cokoli jiného v pořadí - vačka - trpět, tak motor už dávno nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
Takže rozhodně mám z čeho vycházet.
Tady je například z manuálu TT600RE
stará XR600 a potažmo i XL
JAWA250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
A taky bys neměl zapomínat co se po sobě jakou rychlostí pohybuje!! Tj. píst vs válec a vačka vs uložení. (nezapomínej na to, že u některých motoru je i vačka na ložisku a jediný třecí místo je styk vahadla s vačkou - kov na kov a toto místo by mohlo utrpět ještě dříve než kov-hliník a to protože vahadlo tlačí velkou silou na strašně malou plochu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená TT600R???
Ty tu propaguješ samou teorii, ja neřikam že není možné zadřít píst, stává se to běžně ale stejně běžné je zadřená klika a vačka. Tady sou na klice jehly, budiž pravděpodobnost je nižší.
Tohle mi do tvojí teorie něják nesedí :)