Kontroverzních názorů na klasickou kyvku a displej je dost, ale asi největší debatu rozpoutala cena, tedy hlavně v Americe, kde se očekává cena 15 000 dolarů, přičemž velká Panigale je už za 18 000 dolarů. V Evropě je odhaduje cena na 12 500 liber, což je podle mě cena dost vysoká..
Bude se nová Panigale prodávat dobře?
....a pak bych se cestou do showroomu zastavil, otočil a mazal domů na Mobile.de a koupil za ty prachy 1098R
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
Kdo z nás smrtelníků má potenciál ukočírovat něco tak našlapanýho, ostrýho, tvrdýho a pro normální silnice(kór o nás) vůbec těžko použitelnýho, jako je 1098, 1198 nebo 1199?
Na horský úseky zatáček to pojede daleko slabší motor(se spodkem)s dobrým převodem a kratším rozvorem rámu. A výkonová převaha se začne projevovat od 160km/h a vejš - no jo, ale tam už začíná hranice rychlostí pohybujících se na našich silnicích kolem krchova.
Kdejakej hejhula se pyšní 180bHP ...ale málokdo si uvědomuje, že 148bHP a 168kg(cca.195kg mokrý) je poměr jako kráva. Jen český člověk chce za své peníze vždy "víc" ... takže 1199 bude výsadou buď fakt vyježděnejch poloamatérů a profi závodníků, stejně tak jako hromady lakýrek, který s tím nepojedou ani mýho Monstera s "ušmudlanejma" 130kobylama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
Sefo píše: t_freedom> Teď v Brne byl myslím někdo ve dvouvál závodě 3. nebo 4. právě s tím tvým ušmudlaným monstrem, a za ním bylo spousta 1098,848,999, Panigalí a atd.. takže fakt o tom max výkonu to uplně nebude :)
Jestliže Plejba hobluje všechny amatéry a sekunduje poloprofíkům na starým Tuonu, který je tu a tam upgradovaný ... nebude to o maximálním výkonu, jak pravíš. Takže prodej 1098 (stejně se ti furt sere) a kup SS900, maximálně SS1000
Ty kecy o koních a o tom že 600ccm je slabá hujda, která tě za rok omrzí, už fakt nejdou často vůbec číst...natož poslouchat ...nikdo neřeší, že jezdí na silnici a tam je důležitější spíš průběh krouťáku, než koně v maximu při využitelným spektru 700rpm
Naposledy editováno 17.09.2013 12:01:53
Jinak souhlasím.. 600 je na silnici špatně využitelná. Než ji roztočíš na správný otáčky, tak na jedničku tam máš 130 a na trojku přes 200 km/h. Kde se dá takhle v CZ jezdit?? Těch silnic není moc, proto jsem také Gixxero prodal a šel do něčeho, co nemusím točit až do bezvědomí..
Ale jinak jsem asi vážně ten českej pepík, kterej by taky špekuloval jestli dám 400 za "malou" panigale nebo 500 za velkou. Byť bych neměl jezdecky pořádně ani na jednu, tak mít ty peníze jdu do 1199. Výkon/cena mi připadne lepší a nejde ani tak o koně, jako o krouťák. S těma všema elektronickejma fíčurama se těch 45 koní navíc dá využít i když budu velký jelito. A pocit z krouťáku mi těch 20 procent ceny navíc vynahradí vrchovatě. Navíc nebude hlodat červík, že jsem měl koupit silnější
Malá panigale bude super motorka, i ta obyč kyvka je logická. Dovedl bych si představit hezčí cenu, ale když bude i tak poptávka tak proč zlevňovat. By byli sami hloupí...
Krawatasakin píše: Bači> Copak 999 je hezká motorka?
999 je dokonce pro mě s 916-998 nejhezčí Ducati, na kterou se ani ten "for all" design 1098 nechytá sic když jsem na tom jel jsem z toho moc odvařenej nebyl ale pro mě je to krásná, brutálně nadčasová a zřejmě nejhezčí Ducati vůbec ale ten rád holky, ten zas vdolky...
Naproti tomu se mi 1098-1198 ne že nelíbí, ale je prostě taková vzhledově kompromisní, hnusně řečeno ten design je pěknej ale ne takovej aby ses z ní posral což například kdysi MV Agusta a u Ducati 916 a 999 vyvolalo
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
dewwil píše: Tak to já bych si tu menší Panigale koupil radši než větší ségru s těma elektro fičurkama Skajhůk to až se na tom posere tak by mě zajímalo co to udělá, jestli tě to hodí do nouzáku max 60km/h, nebo ti tam zůstane poslední nastavení, kdy jsi se kochal a pak za to zarveš a ende Hlavně oprava toho bude stát nesmysl...
sorry,ale musel jsem na sníh bude určitě ta malá lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
dewwil píše: GRASSEL> přesně tak, proč nám cpou něco co na motorce ani nechceme???
To je podle mě jednoduchý, motorky se nevyrábí v tak velkých počtech aby měl podobnej systém jako u aut trošku smysl. Asi vyjde podstatně levněji vyrobit celou sérii stejnou než dělat každou trochu jinak dle přání budoucího majitele i přesto že by byla "očesanější".
Navíc kvůli tomu jak se na sport motorkách hledá každej gram je výhodnější všechno navrhovat jako celek bez možnosti úprav...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
a pokud se budeme bavit na ohled váhy, tak tím že vyhoděj spoustu elektrických nesmyslů pro většinu populace tak váhu logicky ušetří
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
Dodací lhůty by byly hrozně dlouhý a cena by šla nahoru.
Většina motorek je předvyrobená a třeba ta Aprilia má pouze dvě varianty,
který jsou taky vyrobený dlouho před prodejem..
Jedině, že by každý autorizovaný prodejce měl možnost tu výbavu někde
v menu povolit nebo zakázat, ale šloby jen o elektronický vychytávky
jako TC, ABS, QS atd. Ale zase by se našli tací, kteří by koupili
holotu a pak by hledali způsob, jak tu mašinu crecknout..
No a k té váze. Jasně, holá verze bude lehčí ale když by ji znovu ověšeli všema těma pičovinkama tak by výsledek byl těžší než když ty pičovinky jsou neoddělitelnou součástí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
Petta píše: Bohužel je to asi nemožný..
Dodací lhůty by byly hrozně dlouhý a cena by šla nahoru.
Většina motorek je předvyrobená a třeba ta Aprilia má pouze dvě varianty,
který jsou taky vyrobený dlouho před prodejem..
Jedině, že by každý autorizovaný prodejce měl možnost tu výbavu někde
v menu povolit nebo zakázat, ale šloby jen o elektronický vychytávky
jako TC, ABS, QS atd. Ale zase by se našli tací, kteří by koupili
holotu a pak by hledali způsob, jak tu mašinu crecknout..
To asi nějak nechápu.
V pátek jsme byl na prohlídce v Bologni sami říkaj, že nedělaj nic bez objednávky a už tak to maj rodělený do dvou ruzných verzí - USA EU a jelikož na každou moto musí být objednávka a díly se připravují na každou motorku zvlášť tak navýšení ceny v tom nevidim. Podle mě je to výrobě moc nestojí a částečně tím ospravedlňujou cenu.
Jo měli tam i dvě hotové bílé 899 zrovna je tlačili k východu, ale jako jediné moto v celý fabrice byly zakryté průsvitným igelitem, ale kyvka byla jasná...
Jinak prej v je teď nejvíc živí (pro mě překvapivě) Diavel odhadem z toho co jsem tam ten den viděl, tak skoro polovina a měli tam taky dost rozpracovanejch Hyperstrad a Monstrů samozřejmě...
Naposledy editováno 23.09.2013 13:47:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Panigale 899 - vibrace Ducati 899 Panigale | Richard_899 | 5 | 27.7.2022 v 12:16 Rolda89 |