paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ČZ výměna přední žárovky za H4
 
23.12.2007 v 21:49
Ahoj,
budu na svoji ČZ dávat VAPE 12 V, chtěl bych to předu hodit klasickou H4 žárovku, problém je v tom že mám objímku na žárovku s klasickou paticí BA20D ale ty H4 už dělají s paticí P45T. Pro tu starou patici mám tuhle objímku:
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_234.html
Dá se splašit patice pro novej typ žárovek, která by pasovala na starý světlo? Kontakty na tu PT45 prodávají běžně, ale tu objímku jsem neviděl :(.

Případně nevíte z čeho by se parabola pro H4 dala použít? Ta ČZezeťácká má průměr 130 mm a ty jsem nikde moc nenašel :( – Jawy mají 160 mm (stejný paraboly jsou myslím na karosách a Š105).
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:01 | Nahoru | #1
vítej do klubu :) na 634 ještě se světlem z kalifa sem zatím parabolou nesehnal mám tam stejnou objímku jakou máš ty na obrázku. dá se do ní sehnat klasika 55/60W, ale má dvě vady na kráse - za prvý není homologovaná a za druhý ta moje třeba svítí do stejnýho místa jak potkávačky tak dálkový, jen jinou intenzitou.
víc jawařu chodí na jawamanii, takže se poptej tam..
www.jawamania.info sekce poradna

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:12 | Nahoru | #2
bukowski634>Jawamanii občasně pročítám, ale nevím nějak mi blbne ve FF – nejde tam hledání :(.
Jinak co jsem se dočetl, tak tam hodně lidí píše o výměně „prstence“, ale nikdo neřešil přechod na jinej konektor :(.
O těch halogen H4 s paticí BA20D jsem slyšel, ale jsou pokud vím jen pro 6 V, já potřebuju přejít na 12 V – mám v plánu s ČZ trochu větší cestování do zahraničí a potřebuju nabíjet navigaci :marod:.
Při nejhorším zůstanu u klasiky 6V 40/45 W, ale radši, když už budu dělat, bych měl H4...

ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:30 | Nahoru | #3
já se ve světlech moc nevyznám, ale není sklo pro klasiku žárovku jinak tvarovaný myslím ten vzor na skle a jinak u halogenky?
ta 12V 55W/60W pasuje normálně to tý objímky, kterou máš na obrázku, to je ta, co máš ty na ČZ?
na hledání kašli, na parabolu na 250/471 se tam určitě ještě nikdo neptal, takže si hoď rovnou dotaz a uvidíš :) jinak hledání ve FF funguje, ale musíš dát rozšíření hledání a pak to jde..

ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:32 | Nahoru | #4
Budeš si muset sehnat celý nový světlo, na předku skla světla musíš mít H4 pak bude na halogenku a bude to svítit jak má. Jak už ti psal Bukowski, výměna žárovky v parabole, která není na H4 dělaná, je nanic. Kdybys ty dvě světla měl u sebe, tak zajisté poznáš i na skle rozdíl.

ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:39 | Nahoru | #5
Díky Dingo a bukowski634> Na Jawamanii napíšu :), no zkusil bych sehnat to světlo, stejně budu muset minimálně parabolu repasovat. Kdyby měl někdo tip v čem by mohlo bejt světlo na H4 s průměrem 130 mm, tak sem s ním :), díky

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:50 | Nahoru | #6
jirin.sv> Koukám, že se na plno připravuje, takže to asi budeš ty, kdo mi psal na stránky ohledně cesty do Rakouska? :thmubup: Já teď řeším tlumiče, ale v lednu bych měl mít nový vnitřky... Kdyžtak můžem nějaký věci kolem 471 probrat po ICQ, ať tu nezasíráme forum *yes*

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 22:53 | Nahoru | #7
WenCa>Jo to jsem já :)

ČZ výměna přední žárovky za H4

23.12.2007 v 23:24 | Nahoru | #8
Tak to vypada ze Š120 LS měly paraboly 130 mm :). Zkusim splašit a uvidím snad pude na místo původní.

2 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 12:20 | Nahoru | #9
jirin: 120ls měla asi menší.... dej tam klasiku 12v 50/45w.. oproti 6v35w to bude +

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 12:32 | Nahoru | #10
pech.>Ta parabola ze 120 LS by mela bejt, zkusim sehnat a pak kdyztak napisu jak jsem dopadl :). Jinak ona by i ta 35/35 W byla good, ja tam tedka mel 15W/15W a v noci jsem nevidel fakt vubec :( – zas mi to s ni aspon dobijelo... Tedka jak bude VAPE tak si budu moct dovolit silnejsi – rad bych ale precejenom halogenku.
Jinak starou parabolu budu muset stejne nechat repasovat, ono myslim bude i levnejsi sehnat jinou parabolu...

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 12:43 | Nahoru | #11
halogeny delaj i v 6 voltu ale pak to nabijeni fakt nestihalo.jinak jak to tu padlo h4 nacpes do ty puvodni objimky a dzi to dobre.kdyztak az si vzpomenu kde mam fotak tak ti hodim foto klidne :)

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 12:45 | Nahoru | #12
pech.>Jo nevim jesli chodis na http://www.cz250dvouval.ic.cz/ , koukni tam kdyztak do http://www.blueboar...kojtkfbfivp8c0pfvj6h . Psal jsem tak trochu o tom zameru – tak kdyby ses chtel pridat staci rict :)

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 12:46 | Nahoru | #13
NaaR>Kdybys nahodil foto, bych byl rad, jestil si nekdy vzpomenes, tak mi to prosim vyblejskni – diky :)

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 12:54 | Nahoru | #14
jirin po slušnější parabole se ti můžu mrknout... jinak 6v 35/35w je nic moc, já mám smolíka v origu a tohle malý světlo svítí na piču.... ale vete musí bejt vete..... někde jsem slyšel o h4 ve starý patici, pohledej v netu, nějakej jawař to řešil je toi už ale delší doba. nebo klasiku asymetrickou 12v nehalogenovou, tu mám v roadsteru, o doist lepší, tam ale halogen narvu ze 120L, která má 160mm parabolu a půjde tam a roadster zase silnej bezkontakt už z výroby...

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 13:33 | Nahoru | #15
jinak moje 471 krom mýho vlastního webu, co mám v profilu, visí i u něj..

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 17:40 | Nahoru | #16
No já osobně bych teda koupil parabolu na H4 přeci jen nový světlo je nový světlo!! Aby stála starší parabola za to, to už musí bejt štěstí.

2 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 21:45 | Nahoru | #17
dingo, jenže ona je dost atypická

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 21:56 | Nahoru | #18
Dingo>Jo jak pise Pech, bohuzel neni tak pouzivana :(. Ty svetla o prumeru 160 mm jsou daleko castejsi – ale ja chci zachovat puvodni raz motorky, predek rozhodne prestavovat nebudu...

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 22:19 | Nahoru | #19
Cau, mas v podstate dve moznosti:

1) specialni zarovka halogenka 12V55/60W do stare patice - je to kombinace halogenove banky a patice pro stare paraboly, kupoval sem to pred lety za cca 150 kacek kus do stary Oktavky, sviti to jak ma, homologaci to ma taky, jen se to blbe shani. Podminkou pro tohle je ale 12V zapalovani schopne tuhle zarovku utahnout, protoze se v jinych modifikacich (6V nebo slabsi wataz) proste nedela.

2) vymena cele paraboly za parabolu urcenou na H4 zarovku - na nektery motorky to problem neni, na jine ano. Treba na Jawacky kulaty svetlo na 634 az 640 nebo na hranaty svetlo do 640 to problem neni, ale na kejvackovy svetlo, ktery ma o neco mensi prumer uz to problem je. Diky klasicky H4 patici je pak moznost svetlomet osadit dle libosti - zarovky H4 v provedeni 6V 35/35W nebo 6V 40/45W jsou na trhu vcelku dobre k sehnani.

Treti moznost je domaci bastl - bud predelani svetlometu na jinou zarovku a patici, nebo uprava zarovky - kamarad to resil tak, ze banku z H4 6V35/35W prendal a pridelal na obyc patici, je to sice pakarna trefit ohnisko a legalni to neni, ale porad lepsi nez ve tme neco prehlidnout.

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 22:40 | Nahoru | #20
sim: halogem se dělá 6v 35w? pokud ano tak to beru... protože na 477 už jsem se přikláněl k zástavbě vape jen kvůli halogenu (když pršía je tma, je klasika 35w na hranici únosnosti) a narazil jsem na nemožnost narvat 12 baterku do kastlíku, tudíž by to obnášelo vyměnit airbox a na ten zase nejdou origo kastlíky... prostě na piču

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 22:43 | Nahoru | #21
protože 477 mám malinko modifikovanou (wiz web) a do 160 těla jde parabola ze 105/120L 1976-81

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 23:41 | Nahoru | #22
pech.>ono se dá předělat i klasický dynamo 6V 45W na 12V ;) jen je potřeba mít šikovné ruce a znát malinko elektriku. No a pro tu úpravu je samozřejmě lepší výkonější rotor.
My sme kdysi měli "krosky" z jawek 250 a dynama sem překopal na 12V zkušenosti z provozu byly akorát v zimě, táhlo mlhovku 12V55W dobíjelo to aku a ještě to krmilo zapalování. Zkušenosti sou dlouhé a brácha s tim jezdil i v létě a fungovalo to bez poruchy (mě osobně vadilo to, že se dynamo - rotor slušně rozpálil, jenže to on je rozpálenej i když dával jen 6V 45W)

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

24.12.2007 v 23:43 | Nahoru | #23
dingo mám 6v 75w je to 477 posilube

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

25.12.2007 v 00:01 | Nahoru | #24
pech.>já nevim co kdy kam montovali, nemám přehled. Já jen vim, že 75W rotory i statory se dělaly. Kámoš má v Jawce 75W rotor a mě se ho loni podařilo taky sehnat - takže v překopávce na 12V to někde skončí.

Jinka mám na Jawce 6V Vape, ale už mám "KIT" (stator a regler) na 12V. To 6V Vape mám ještě někdy z roku 2000, kdy sem neměl tušení o 12V a možná tehdy ani 12V Vape nedělali. (kdyby měl někdo zájem o stator a regler Vape 6V na Jawu 250/353, tak prodám)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

25.12.2007 v 00:18 | Nahoru | #25
Sim>Tak ta stará patice je ta R2 asymetricka jo? To by mela bejt http://www.evv.cz/z...l&kod=1200000035 zarovka. Ta tam teda pasuje bez uprav jo? Jinak zapalovani to vpohode utahne – SZ13 ma 150 W.

Pech> Jinak http://www.durus.cz/nabidka.php?idtyp=1046# jsou ty 6V H4 do patice BA20D, ty pasuji do svetla bez uprav, ale nemaji homologaci.

(reakce na) ČZ výměna přední žárovky za H4

25.12.2007 v 01:05 | Nahoru | #26
jirin.sv> Jo, to vypada, ze bude ono. Uz si to nepamatuju presne, oktavka je uz z domu, ale vim, ze to tam slo prakticky bez uprav.

pech.> ta H4 v provedeni 6V 35/35W je treba tady http://www.autozaro...7383086f8f05cd098231
Cena neni nejruzovejsi, ale porad je jeste skousnutelna.

Jinak trosku nechapu to s tou baterkou - baterek je spousta provedeni, vic je variant na 12V, takze bych se spis divil, kdybys nenasel pro 12V ekvivalent v 6V, naopak v tom nevidim problem.

Tak jako tak je ta 35/35 W halogen sice prinos, ale zazrak to taky neni. Zvlast kdyz jsem se rozmlsal pridavnyma svetlama http://sim.boruvkov...tel/p20060402013.jpg 2x55W tlumenych (nebo 3x55W i s hlavnim svetlem), jizda za sera na panelce - byt s halogenem - pripomina svetlusku.

V podstate si uz ani nedovedu predstavit, jak jsem na pionyru nebo 150ce jezdil za tmy s 15W zarovkou vepredu :/

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

25.12.2007 v 01:10 | Nahoru | #27
pech.> Ta baterka se da vybrat, ja mam vytiplou http://www.azmoto.c...?a=detail&d=1113 . Nevim jak to ma 477, ale u 471 je problem s rozmerem na vejsku – nejde tam domacknout ten kastlik. Musim si to dukladne promerit ale ta YB4L-B by tam snad mela sednout.
Pri nejhorsim se da dat baterka pod sedlo...

Ted mam 6N6-3B a ta ma rozmery 99 x 57 x 111 mm a ta YB4L-B ma 121 x 71 x 93 mm. Na delku a vejsku to bude vpohode, hlavne aby se vesla na sirku (ma o 1,4 cm vic :(). Jinak 6N11A-1B uz se mi do kastliku fousove nevesla (122 x 62 x 132 mm).

ČZ výměna přední žárovky za H4

25.12.2007 v 11:39 | Nahoru | #28
jirin: zkusim 35w halogena, a pak uvidím

1 reakcí na tento příspěvek ČZ výměna přední žárovky za H4

27.12.2007 v 15:26 | Nahoru | #29
Takze jsem se rozhodl pro pouziti asymetricky zarovky – P45T (muzu tam libovolne casem vratit i obyc zarovku).

Ted bych potreboval poradit jeste s jednou veci. Jak co nejsetrneji oddelit sklo o paraboly?
Parabolu mam pekne orezlou a chci ji poslat na nove pokoveni... Je to slepeny nejakym lepidlem co obsahuje castecky kovu – je zlatostribrny.
Mam to zkusit nahrat a zkouset dloubat nebo ma nekdo ozkouseny lepsi postup :)?

ČZ výměna přední žárovky za H4

27.12.2007 v 18:01 | Nahoru | #30
Vem starou žárovku. odpájej ji věnec. Z nové H4 odbruš věnec a připájej z té staré. zkontroluj si vzdálenost osy vlákna a kolmost. Dneska sem to dělal na Jawičku...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist