Pokud otočím jednocestný venitl poz.9, tak aby hadice fungovala jako přepad, pak je vše ok a šlape to. Zas je problém se startem po odstávce ( i jeden den). Na schématu mi to přijde jako špatně zapojený, je ale fakt, že moto na to nějaký čas jedila bez problému, i když mi to hlava nebere, jaký má potom hadice smysl.
Dokáže mi někdo vysvětlit funkci zapojení palivový soustavy jak je na obrázku od výrobce?
Nechci teď řešit věci jako automatický sytič, svíčka, netěsnost hadic apod. To už je prověřený, jde mi pouze o funkci ventilu poz.9. Z principu nechápu proč tam je a hlavně proč právě v tomto směru.
1 reakcí na tento příspěvek karburátor-jednocestný ventil
takže myslíš, že je to chybně zakreslené, původně to tak totiž bylo i namontované a s ujel jsem s tím cca 100km, pak jsem začal mít problémy s uchcáváním a začal jsem se v tom vrtat. Jak je možný, že to vůbec jelo? Muselo se tam přeci tlačit velký množství benzínu...
co z toho je plovákový ventil?
Takze zjisti jestli nemas deravej plovak neboti nezustava zaseknutej v dolni poloze + nastavit hladinu.
JInak membranovej ventil tak jak je to tady namalovany neni cerpadlo, proste ma tu funkci ze propusti benzin jen v pripade ze je na jedndy strane membrany podtlak, proste kdyz motor nebezi tak tam podlak neni a proto benzin nevytece ani kdyz to zatim netesni, proto se uz dneska u motorek ventily nezaviraj to by si u pincka nemohl.
ono je to tak, že nádrž je níž, než karburátor a když odpojím hadci, tak to benzím tlačí nahoru, ale určitě to funguje pomocí membrány. Chápu to tak, že podtlakem membrána pulsuje a přes nějaký interní jednocestný to i bezním tlačí. Není to tak, že by to pouze otevíralo. No každopádně dík za osvětlení.
Když se ale vrátím úplně zpět, tak pokud by fungoval plovákový ventil a karbec se nemohl přeplavit. Mohl bych jenocestný ventil (pozice 9) opět obrátit zpět podle výrobce a vše musí fungovat jak má. Jen mi vůbec nedochází smysl tý zpětný hadice zpět do nádrže pokud by neměla fungovat jako přepad.
Neco podobneho jsem resil na motokole Solex S2200 meho syna. Tam je podobna membranova vifikundace, krmena rozdily tlaku v klikove skrini, ktera cerpa benzin do karburace. Prebytek benzinu se odvadi zpet jednocestnym ventilem do bandy. Membrana je bez ventilku, vsechno resi dve pruzinky a kulicky uvnitr toho cerpadla.Funkci jsem nakonec pochopil az po vyhledani stranek Solexu a manualu. Pak to vyresila nova membrana z membranove gumy 0,5mm, kterou prodava Gumex a par minut prace!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakého skůtra 125 ??? Aprilia Leonardo 125 | kolčman | 21 | 9.9.2023 v 00:14 Sumup |
Aprilia leonardo 125 (2001) Aprilia Leonardo 125 | fikarbrez | 0 | 9.5.2021 v 22:01 fikarbrez |
Nekonečný příběh s Leonardem Aprilia Leonardo 125 | Tomek1 | 11 | 16.12.2020 v 23:26 Tomek1 |
Aprilia leonardo nekonecnej pribeh :( Aprilia Leonardo 125 | vincek666 | 17 | 18.7.2020 v 11:26 dva_hrnce |
Motor tlačí olej do odvětrání Aprilia Leonardo 125 | pikina | 9 | 20.4.2020 v 17:14 krokoš |