Pár motorek mám už v merku, ale píšu to sem z důvodu, kdyby měl někdo geniální nápad, co dalšího zahrnout do výběru. Konečnou selekci si už zvládnu sám po ošahání/projetí
S ohledem na to koleno ale hledám moto, kde nebude trpět zbytečně ostrým úhlem, bude co nejvíc chráněné pro případný pád (lehli jsme na Z750S a tam je ta podsedlovka vysloveně nešikovně a nese na úrazu svůj kus práce). Z toho vychází převážně cendura nebo velké naháče staré školy jééénže. Jezdíme spolu přes sezónu prakticky denně přes Prahu do práce, takže bych nerad něco vysloveně nekultivovaného v nízkých otáčkách a neobratného v koloně (i když to se vždycky nějak udělá).
Další a neméně důležité je, aby s tou motorkou byla trochu prdel... Blbě se to popisuje, ale jednoduše aby motor měl chuť blbnout a ne jen přesun z bodu A do bodu B. Dosažitelná rychlost alespoň 210/220+, pružnost při jízdě ve dvou.
Zaměření jen silnice, 40% město + 40% výlety ve dvou, zbytek blbnutí v jednom pro vyčištění hlavy.
Je mi jasný, že jdou požadavky dost proti sobě, takže z toho vyleze kompromis.
Cenový strop 100tis (za méně se zlobit nebudu), já mám cca 180cm a 90kg, mladá 160cm a 55kg.
Zatím mám ve výběru:
ETV Caponard 1000 - vesměs podle mého splňuje vše, ale mám trochu zakořeněný obavy z italky... možná neopodstatněné
Multistrada 1000 DS - zajímací, ale šeredná jak noc... nutno uznat, že čim déle o ní přemýšlím, tím míň mi vzhled vadí Taky strašák v podobě makarónů...
DL 1000 V-strom - nic moc recenze, všude se chválí malej stromek... jenže mi to papírově přijde ukrutně slabé, zvlášť pro dva. Tudíž velkej je zajímavější kandidát, tam rozhodne chování ve městě, od kterého čekám problémy.
TDM 900 - umí všechno... ale působí tak nějak... že uspokojí, ale nenadchne. Rozumově jasnej favorit, ale emočně je na chvostu.
GSX 1400 - naháče jsou pro mě srdcovka... a tenhle parní válec bych bral asi nejraději, ale u naháčů je ten posez sportovnější... U GSX mi ještě přijde nejpříznivější, zvlášť do roku 04, kdy měl dva laufy, alespoň podle fotek vypadají ty výfuky i stupačky níž.
Zavrhnul jsem:
CB 1300 - sportovni posez
NT 700V - motor
Varadero - nic mi nerika a bojim se u ni nudy
Transalp - motor
Versys - U té jsem ještě na vážkách, všude ji chválí... ale pořád mi přijde 650 pro dva mrtvá...
ZRX 1200 - sportovni posez
Tiger 955i - šeredka a stupačky hodně vystrčené od motorky, ale možná bude stát za okouknuti
Nemá cenu řešit počet válců a že jde o úplně odlišné motorky - jen si procházím, čemu má smysl se věnovat nějak víc.
Koukam, že mám za sebou slušně dlouhej elaborát, tak díky za trpělivost, pokud to někdo přelouská... a za každej rozumnej názor
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
čydlo> neřeším teď aktuálně, předpokládám koncem sezóny, nebo během zimy. Nicméně STčko mi uplně uteklo, zkusím něco přečíst.
thor> CBFko mě vůbec neláká, i když k tomu asi žádnej logickej důvod nemám...
(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
Koukám že čydlo stále neprodal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce
Každopádně s TDMkem jsem měl čest jen s 850 a navíc na chvilku 3 roky zpět - vzhled, zvuk ani jízdní projev moc krev nerozproudil. Nicméně nechci dělat závěry po takhle krátký "zkušenosti". Jestli se pletu, tak jedině dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce
Ivos> Super :) Porovnával jsem včera v tom sw od Briana úhel kolen na jednotlivých moto a Ducna z toho vychází dokonce o chlup lépe než Caponard, což čumim... Jen kdyby nebyla tak vošklivá
Prim píše: seikos> To, co jsem psal, jsou jenom moje myšlenkové pochody na základě recenzí, videí a pročtení fóra atp - neměl jsem rozhodně možnost sedět na všem, co mám ve výběru Naopak to beru tak, že se snažím zúžit seznam, který si pak projedu.
Každopádně s TDMkem jsem měl čest jen s 850 a navíc na chvilku 3 roky zpět - vzhled, zvuk ani jízdní projev moc krev nerozproudil. Nicméně nechci dělat závěry po takhle krátký "zkušenosti". Jestli se pletu, tak jedině dobře
900 je úplně jiná liga než 850
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
Mám pocit, že občas trochu kecá.
2 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
hendrik píše: Co takhle litrový fazer? Nebudu vychvalovat vlastní mašinu ale jezdíme ve dvou,výkon stačí a ovladatelnost ve městě dobrá,na solo vyblbnutí perfektní. Zbytek je na tobě.
V těchto vodách bych zase já raději doporučil z1000sx . Nevím tedy, jak je to s pohodlím spolujezdce, ale v recenzích i to docela chválí...
1 reakcí na tento příspěvek Vybero moto - pohodli spolujezdce
TDM až tak moc cestovní není (ke srovnání), ale zas taková nuda taky ne....velmi universální moto.
TDM mi na začátku při výberu zklamala, ale moc se mi líbila , tak jsem nakonec koupil krasavici 02´ a zvyk jsem si a nemu si vynachválit, fakt bych neměnil. Jezdím za 4,5-5l
Stačí pár úprav, širší řidítka + zvednout a lehce k sobě, central stojan, přešít sedadlo.... je to jiná motorka jak na začátku .
Osobně kup moto do 80 tis (TDM se vejdeš) a za zbytek vybavení, případný.servis.
Projeď si všechny a uvidíš kam Tě srdce potáhne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce
Mohl bys prosim rozepsat, cim Te zklamala? V profilu zminujes cukani v nizkych otackach, jinak riditka a sedlo bych nebral jako vyrazny problem. Zatim na papire je favorit velkej Stromek nebo Caponard
(reakce na) Vybero moto - pohodli spolujezdce
Prim píše: Sidonius78> Ono cestovani... Tak bych tomu v mem pripade nerikal. Jezdime s mladou vylety po CR, kdyz uz dojde na neco delsiho a za caru, na 99% to bude panska jizda O pohodli spolujezdce mi jde z jinych duvodu, viz vyse.
Mohl bys prosim rozepsat, cim Te zklamala? V profilu zminujes cukani v nizkych otackach, jinak riditka a sedlo bych nebral jako vyrazny problem. Zatim na papire je favorit velkej Stromek nebo Caponard
Nebylo to tak hrozný, první jízda mi připadala nudná, trochu bez emozí, nejakej silnej zátah , ale asi to bylo tím, že naposled jsem měl FZS600, 5let bez moto a mezi tím jsem jezdil na ZRX1100 a to je asi tím. Motor táhne rovnoměrně bez děr, nějak velkej kopanec tam není.
Jezdím už na pohodu a jsem spokojenej, nechtěl jsem žádnou velkou "krávu", TDM je vcelku lehká motorka a vyhovuje(na KTM SMT990 prostě nebylo, to už je ale něco jiného)
Osobně se mi DL1000 nelíbí,jednak ta váha tam už bude a ta je více na pohodové cestování.
Prostě se svez a uvidíš, každej chválí svoji
Nejlepší na TDM je její univerzální použití, hlavně podvozek a brzdy chválím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Shinko Adventure Trail 804/805 [1, 2, 3] Aprilia ETV 1000 Caponord | jasp | 61 | 30.10.2024 v 13:47 ZdendaZB |
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |