Tak kdo ví ať odpoví.
děkuji
3 reakcí na tento příspěvek Kdo jezdí na LPG?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jezdí na LPG?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jezdí na LPG?
K tomu parkování v podzemních garážích - plynaři si poslední dobou nálepky o LPG s auta sundávají ...a když je plnicí ventil šikovně schovaný u plnícího hrdla benzínové nádrže, tak nikdo nepozná, že je auto na LPG...samozřejmě průser by byl, kdyby to začalo hořet ...
Mám Audi 1,8 Avant v plynu...průměrná spotřeba cca 12,4-12,7 L/100 - ale blbne mi tam předek (krokové motorky a asi i membrána v reduktoru a plynovém rozdělovači) - je tam ještě kontinuální vstřik Landi Renzo IGS...no až se ten předek podělá úplně, zajedu asi do Polska a nechám to vyměnit tam...každopádně to těch 12,5 to bere i když jedu stabilně 100 km/h nebo třeba 160 km/h, takže to na dálnici zrovna nešetřím...
Naposledy editováno 25.07.2013 11:36:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jezdí na LPG?
Sefo píše: Zvažoval jsem, ale pak jsem si říkal, že to nemá cenu....a navíc mi to přijde trošku sockařina :)
Ty to mi kdyžtak popiš blíže, v čem to nemá cenu. I na malém motoru (1,4) se mi to zaplatilo za rok, necelý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jezdí na LPG?
Bludevil píše: Ty to mi kdyžtak popiš blíže, v čem to nemá cenu. I na malém motoru (1,4) se mi to zaplatilo za rok, necelý...
Cena přestavby vs úspora, chce to najet poté velký počet km ročně, což zrovna u mě moc neplatí, takže asi tak....
3 reakcí na tento příspěvek Kdo jezdí na LPG?
Mě by zajímalo, jestli někdo umí do obyčejnýho osobáku dát menší nádrž na benzín a tu na lpg dát k ní, protože plánuju auto s kurevsky malým kufrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jezdí na LPG?
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jezdí na LPG?
2stroke píše: Skalik> to by si musel probrat s nějakým plynařem - teoreticky by se tam dala namontovat externí toroidní nádrž - byla by pod autem, dejme tomu v místě, kde je normální benzínová nádrž...ale o takové přestavbě jsem neslyšel...a nebo další možnost - toroidní nádrž místo rezervy a sebou vozit jenom knoty, antipich apod. nebo hodně malé rezervní dojezdové kolo...
V době, kdy se dá k povinnýmu za doplatek cca 300Kč ročně zaplatit full servis asistence to snad ani nemá cenu řešit. Já mám taky místo rezervy, vozím nějakej antipich, ale to snad jen pro formu...
Btw, píchli jste vlastně někdy auto tak, aby hned ušel tlak?
Ta A4 moc velký kufr nemá, ale stejně pro jistotu tu rezervu vozím...je to jistota...
Naposledy editováno 25.07.2013 11:53:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jezdí na LPG?
Jinak koukal jsem na to jak to má auto co chci a to má rezervu pěkně pod autem venku. To mi nepřijde jako safety řešení no uvidíme.
Ještě jsem koukal na nějaký fotky a jedná se o tendle sráč:
Pak standardní provedení kufru:
A po instalaci LPG, koukam, že to moc místa neubralo, tak srát na to a nacpu to do kufru.
Naposledy editováno 25.07.2013 12:09:32
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jezdí na LPG?
Bludevil píše: ..... Btw, píchli jste vlastně někdy auto tak, aby hned ušel tlak?
Jo a hned dvakrát - jednou při podélným parkování jsem si nevšiml na zemi rozbitýho dna z kryglu a ostřej střep mi prořízl gumu zboku (prázdná do 10 vteřin) a podruhý jsem debilně zadním kolem zavadil o obrubník, kterej byl vykloněnej do silnice a o tu hranu betonovou jsem taky prorval bok gumy - opět prázdná do 15 vteřin.. Pak jsem byl kurva vděčnej za rezervu - ale to jen tak naokraj, LPG nemám
Naposledy editováno 25.07.2013 13:40:48
rydlas píše: Heleďte se vy plynaři, už jste si spočítali za kolik LET se vám to vrátí? Celá přestavba, drahý STK... a vůbec všechno... parkovat nesmíte v podzemí... výkon na úrovni Schade 105... děs běs...
1,5 roku...v podzemí nesmí parkovat jenom ti, kteří mají nálepky a nedostatek výkonu doháním vysokým objemem
assassin píše: me tak do roka:) vykon myslim nebude tak mimo.. kdyz pujde o nakej modernejsi system nez hadicka do sani:)
ale stejne zustavam u benzinu, LPG je srabarna, navic bych asi rezervu nechtel dat pryc...
benzín bych nechal u něčeho, u čeho to má smysl...pokud budu mít auto na denní dojíždění, tak s klidem plyn a ať se mi ropáci smějou...já se budu smát jim, až budou dělat vstřiky, turba, čerpadla...
Cuba_GSXR píše: me na tom jen sere, ze nesmis do garazi... to je v praze celkem problem parkovat
to řiká jenom ta cedule..tohle se už řešilo nesčetněkrát..odpověď je ta, že dnešní budovy MUSÍ být vybaveny odvětráváním, takže žádný riziko nehrozídva_hrnce píše: koupil jsem filcku která už měla LPG zabudované, výkon to nikdy nemělo ani na benzín, STK jednou za 2 roky mě nepoloží, zas o tolik dražší to není, parkuju venku a nejbližší podzemku mám cca 25kmod baráku, za 3,5 roku najeto 90tis.km, takže se mi auto zaplatilo už dvakrát a to mám přesně ten systém o kterém mluví assasin: hadička do sání..
zas to má výhodu, že se nemusím hlídat, jedu buď za 9.5/100 s lehkou nohou, nebo za 10/100 a to na 40km nedám kolikrát ani pětku a jedu 100 - 130 km/h..
no a pořád lepší 10 plynu než 7 benzínu, ne o moc, ale na těch 90tis.km už to něco udělá..
jinak ta nádrž bude okolo 7tis. jak už tu padlo i s prací nebo sežeň starší např. v půlce životnosti
2stroke píše: K tomu parkování v podzemních garážích - plynaři si poslední dobou nálepky o LPG s auta sundávají ...a když je plnicí ventil šikovně schovaný u plnícího hrdla benzínové nádrže, tak nikdo nepozná, že je auto na LPG...samozřejmě průser by byl, kdyby to začalo hořet ...
ani to by nebyl problém..spíš by to začalo hořet kvůli benzínu, než plynu