Téma: V-Strom 650
19.4.2013 v 16:51
Rozhodl jsem se pro nákup malého Stroma, ale chtěl jsem se zeptat, zda stojí za doplatek novější model (dvojsvíčka).
Máte někdo reálně zkušenosti, přímé porovnání? Díky.
Předchozí
1 2
Následující

V-Strom 650

19.4.2013 v 17:29 | Nahoru | #1
Mrkni sem. Sám mám novější model. Obecně známé věci: novější má větší rozvor kvůli delší kyvce a máš možnost vybrat nějakej s ABS. Novější má taky překopaný řízení motoru, a co se už tak moc neví je, že třeba musíš mít diagnostiku, abys u něj udělal podtlaky.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650

19.4.2013 v 17:32 | Nahoru | #2
Starší je pocitově živější díky mírnější emisní normě, novější zas méně žere. Max. výkon je totožný.

V-Strom 650

19.4.2013 v 19:23 | Nahoru | #3
Díky chlapi, prošmejdil jsem fórum, všechny diskuze na netu. Nejlepší by bylo, aby byl někdo kdo přesedl po pár sezónách z 2004 na novější 2008 a co by mi doporučil. Načteného toho mám spoustu, projet se mi povedlo jenom na starším modelu. Vyšší spotřeba mě zase tak netrápí, kdyby to bylo 15Kč/100km, tak to je při odhadu sezóny 5000km/sezóna 750Kč za rok. A to mám zpátky na dvou svíčkách navíc, kdybych je měnil co jaro olejem, jako to spousta lidí dělá.

Největší výhodu novějšího modelu vidím v černém rámu

V-Strom 650

20.4.2013 v 18:54 | Nahoru | #4
Tak se koukej po K6 ty mají určitě rám černý a ještě jen dvě svíce. Jen ty starší ročníky musíš lépe prohlédnout budou toho mít dost zasebou. Zaměř se na podvozek ten se často unavuje, proto většina Stromáků tuní pružinama.

V-Strom 650

22.4.2013 v 20:39 | Nahoru | #5
tak snad dnes pořízeno (rok 2004 - stříbrný rám), zítra pro ní jedu a pak česem poreferuji ve svém profilu.

V-Strom 650

22.4.2013 v 20:55 | Nahoru | #6
Tak šťastnou ruku!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

22.4.2013 v 21:32 | Nahoru | #7

lobo6 píše: Starší je pocitově živější díky mírnější emisní normě, novější zas méně žere. Max. výkon je totožný.



kolik žere ten novější model? nezajímá mě kolik udává prodejce, ale kolik to je v reálu ... když píšeš méně než ten starší se kterým se dá jezdit se spotřebou kolem 4L, někdy i pod , to jsem zvědavej dik

V-Strom 650

23.4.2013 v 11:35 | Nahoru | #8
Capt.Orr - díky, snad se to povede. Je to první mašina po deseti letech, tak snad mi to vyjde. Dneska pro ni vyrážím. Nemohl jsem dospat a v kanclu mi židle nikdy nepřipadala tak nepohodlná, jako dnes. Prostě jak malej

ZdenyRider - podle recenzí co jsem vyčetl tak spotřeba by měla být při stejném jízdním stylu mezi 0,25-0,5l nižší. Jak jsem psal výše, v ročním součtu to je pro mě zanedbatelná úspora.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

28.4.2013 v 14:50 | Nahoru | #9

ZdenyRider píše: kolik žere ten novější model? nezajímá mě kolik udává prodejce, ale kolik to je v reálu ... když píšeš méně než ten starší se kterým se dá jezdit se spotřebou kolem 4L, někdy i pod , to jsem zvědavej dik



Měl jsem K6 s pozměněným převodem 16Z pastorkem a jezdil s ním průměr 5,2-5,6 při eko jízdě 4,8 ale měl jsem problém vydržet to šnečí tempo celou nádrž. Na novějším jsem se jenom vozil,jezdil jsem společně s kamarádem a vždy měl nejméně o 0,5L menší spotřebu při srovnatelném tempu.

Se spotřebou pod 4litry ale musíš brzdit kamiony v kopcích

(reakce na) V-Strom 650

28.4.2013 v 16:02 | Nahoru | #10

lobo6 píše: Měl jsem K6 s pozměněným převodem 16Z pastorkem a jezdil s ním průměr 5,2-5,6 při eko jízdě 4,8 ale měl jsem problém vydržet to šnečí tempo celou nádrž. Na novějším jsem se jenom vozil,jezdil jsem společně s kamarádem a vždy měl nejméně o 0,5L menší spotřebu při srovnatelném tempu.

Se spotřebou pod 4litry ale musíš brzdit kamiony v kopcích



nebudu se s tebou hádat, nejezdím ani brzda plyn, ani šnečí tempo, nezlob se na mě ale kolem 5L spotřebu jezdí brácha na litrovým stromu, je fakt že on jezdí pohodičku

V-Strom 650

28.4.2013 v 16:24 | Nahoru | #11
Je jasný, že každej kilometr navíc na nádrž potěší, přesto určitě nejezdím na spotřebu. Mám K8 a můj průměr je cca 5,1 l/100km. Je pravda, že je tam dost studenejch startů. Nejvíc jsem měl průměrku na nádrž 5,5, a nejmíň na jedné delší štrece asi 4,5. Nechápu jak může někdo zajet za 4.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650

11.7.2013 v 08:24 | Nahoru | #12
napsal jsem sem blbost, tak kdyby někoho zajímala spotřeba, tak může mrknout sem:
http://www.spotreby....-strom-dl650-a46164/

Naposledy editováno 11.07.2013 08:52:49

(reakce na) V-Strom 650

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2013 v 08:36 | Nahoru | #13
tommasAHC> průměrnou spotřebu máš 4,77 l/100km nebo ti není vůbec divné, že první tankování máš 14,17 l na 799km a průměrem 1,88???!!

Pokud lidi dělají takové kixy ve výpočtech průměru, tak se pak není divit, že se na netu prezentují nereálnými výsledky.

Naposledy editováno 11.07.2013 08:36:55

V-Strom 650

11.7.2013 v 08:45 | Nahoru | #14
jé, díky, vidíš, chyba. Já jsem to moc neřešil, první tankování vždycky hodí nesmysl, ale tady mám fakt chybu já, protože to nemělo najeto 14406 ale o něco víc. Díky za upozornění, dám do kupy a zase to sem hodím

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650

11.7.2013 v 13:27 | Nahoru | #15
K tý spotřebě, já na SV650s K3 (téměř totožnej motor) měl dlouhodobou spotřebu okolo 6 litrů (hodně města), při vyjížďkách po okreskách 5,5 až 6,5. Ale když jsem jel v létě přes Evropu, tak žádný šnečí tempo (na spotřebu jet jsem neměl náladu) a celková spotřeba byla snad okolo 4,5 litru, hodně naloženej, jel jsem přes Alpy, užíval jsem si to a na některejch úsecích jsem se dostal i na 3,9 litru na 100km, tak docela koukám, že se Vám tu zdá jet se Stromem pod 5 neuvěřitelný. A to to říkám, jako člověk, co na SVéčku "zvládl vytvořit" spotřebu i 9 nebo 10 litrů na 100km.

(reakce na) V-Strom 650

11.7.2013 v 13:53 | Nahoru | #16
mufman> takže při okreskách jsi měl 5,5-6,5, ale po Evropě a žádné šnečí tempo + jsi byl ještě nabalený jsi měl 4,5? Trochu divné, ne?

V-Strom 650

11.7.2013 v 13:59 | Nahoru | #17
Vikendovy jezdeni po okreskach bylo nastartovat studenou masinu a jit se "projizdet" takze ac ne extra palba, tak stejne tempo vyssi. Pri ceste pres Evropu to znamealo rano nastartovat studenou motorku, ktera pak byla celej den zahrata (500-850km) a tempo po okreskach bylo 100-130km/h. Ale co bych Ti tady sliboval nebo obhajoval, takhle to bylo a pochyby jiných na tom nic nezmění. Tebe zase asi vic presvedci tohle:

http://www.spritmoni...n/detail/501777.html

Muzes si tam projit kazdy jednotlivy tankovani, co jsem kdy s tou motorkou udelal.

Edit: Ted na to tak koukam, a musim se opravit, nejnizsi jsem mel 4,3l/100km.

Naposledy editováno 11.07.2013 14:02:36

V-Strom 650

11.7.2013 v 14:07 | Nahoru | #18
já mám dvousvíci a při rychlosti kolem stovky jedu za čtyři, ale je to opruz běžně za 5 - teď tam budu dávat 17ku kolečko, taxem zvědav

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650

11.7.2013 v 14:39 | Nahoru | #19
Myslím si že žádná "velká" motorka pokud se trochu jede se nemůže dostat na průměr 4l/100km.
A pokud to někdo tvrdí, buď neumí počítat nebo jezdí jak s vajíčkama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

12.7.2013 v 08:24 | Nahoru | #20
Danny350> jj je to tak - konkrétně se stromíkem se dá jet za čtyři litry - ale znamená to jet 90 až 100, tak dva milimetry plynu a bez velkejch kufrů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

14.7.2013 v 21:32 | Nahoru | #21

Che píše: Danny350> jj je to tak - konkrétně se stromíkem se dá jet za čtyři litry - ale znamená to jet 90 až 100, tak dva milimetry plynu a bez velkejch kufrů



nemusíš jet 90-100 se spotřebou 4-4,5L klidně i 140, je fakt že tam mám 17z kolečko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

14.7.2013 v 21:36 | Nahoru | #22
ZdenyRider> s tou 15kou to při větší rychlosti žere - sem zvědav jak to bude se 17kou - už ji mám koupenou a budu ji tam dávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

14.7.2013 v 21:37 | Nahoru | #23

Che píše: ZdenyRider> s tou 15kou to při větší rychlosti žere - sem zvědav jak to bude se 17kou - už ji mám koupenou a budu ji tam dávat



je to línější, ale na delší cesty lepší protože se to tak nevytáčí

(reakce na) V-Strom 650

14.7.2013 v 21:38 | Nahoru | #24

ZdenyRider píše: je to línější, ale na delší cesty lepší protože se to tak nevytáčí



přesně to od toho čekám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

14.7.2013 v 21:42 | Nahoru | #25
ZdenyRider> je fakt,ze bys tento "detail" mel uvest sam a hned a ne az po x prispevcich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

14.7.2013 v 21:56 | Nahoru | #26

fockewulf píše: ZdenyRider> je fakt,ze bys tento "detail" mel uvest sam a hned a ne az po x prispevcich...



se na to nikdo neptal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

15.7.2013 v 07:45 | Nahoru | #27

ZdenyRider píše: se na to nikdo neptal



jasně, já udělám na 600 ccm+ motorce spotřebu 2,5l na sto a nebudu psát, že vrčela na volnoběh na vozíku, protože se na to nikdo neptal.

Spotřeba se má udávat v origo stavu, pokud byly provedeny jakékoli modifikace, je slušnost se o nich zmínit automaticky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

15.7.2013 v 18:48 | Nahoru | #28

fockewulf píše: jasně, já udělám na 600 ccm+ motorce spotřebu 2,5l na sto a nebudu psát, že vrčela na volnoběh na vozíku, protože se na to nikdo neptal.

Spotřeba se má udávat v origo stavu, pokud byly provedeny jakékoli modifikace, je slušnost se o nich zmínit automaticky.



Většinou ji vozím v transitu a někdy to radši chcípnu ať to nežere víc jak 4L

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

15.7.2013 v 19:44 | Nahoru | #29

ZdenyRider píše: Většinou ji vozím v transitu a někdy to radši chcípnu ať to nežere víc jak 4L

letadýlko má pravdu...

a odpověď typu "se na to nikdo neptal", to fakt nemůžeš myslet vážně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650

15.7.2013 v 20:36 | Nahoru | #30

selkie píše: letadýlko má pravdu...

a odpověď typu "se na to nikdo neptal", to fakt nemůžeš myslet vážně



smrtelně vážně tak nemám napsat ještě co tankuju za letecký benzín, co tam je za gumy, čím to umývám, čím mažu řetěz, jaký tlak v pneu, atd?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist