2 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
takže tisíckrát omílaná pravda , neřeš km, omrkni stav
2 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
...já třeba prodal XJ600 rv 1995 s 98500 km na budíkách -a šlapalo jak hodinky, při koupi o tři roky dřív mělo 63 tisíc, podle cestovatelských nálepek možná klidně o sto víc
...to ovšem byla nevýkonná cestovní motorka, narozdíl od tvého výběru.....Kawasaki FZR ovšem neznám...
edit: a hele, píšu moc pomalu
Naposledy editováno 23.06.2013 02:38:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
FishX3 píše: ...asi si naběhneš, tak budu jeden z prvních a hodných - poznáš prd, podle stavu. Mladej mi jezdí na XJ co má snad 200tkm
takže tisíckrát omílaná pravda , neřeš km, omrkni stav
Vím, že si asi naběhnu, ale moje finanční možnosti mi stejně nic jiného nedovolí...ale to je celkem fuk, než i na tohle seženu nějakou tu kačku, tak se na ty ceny dostanou možná i nějaké ty "dvoutisícovky" Navíc, na počet km, které já najezdím (jsem pořád v práci ) by mi mohla slušná mašina sloužit ještě pěknou řádku let...osobně vlastním "pětadvácu" a okolo sebe mám kluky od půllitru výš...jezdíme sice fakt piánko (kochačky), maximálka je taky dostačující, ale velké problémy mám při předjíždění určitě víš o čem mluvím, proto potřebuju něco, co bude dobře "tahat" už od spoda... takhle se mi to zdá i po mých zkušenostech dost nebezpečný - pořád odhadovat, jestli to stihnu. Už dvakrát se mi stalo, že jsem to nestihl a přitom protijedoucí byl pěkně daleko...není to nic příjemnýho...
1 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
E: nesmyslny pismenko
Naposledy editováno 23.06.2013 16:03:36
1 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
bartaklev píše: ...osobně vlastním "pětadvácu" a okolo sebe mám kluky od půllitru výš...jezdíme sice fakt piánko (kochačky), maximálka je taky dostačující, ale velké problémy mám při předjíždění určitě víš o čem mluvím, proto potřebuju něco, co bude dobře "tahat" už od spoda... takhle se mi to zdá i po mých zkušenostech dost nebezpečný - pořád odhadovat, jestli to stihnu. Už dvakrát se mi stalo, že jsem to nestihl a přitom protijedoucí byl pěkně daleko...není to nic příjemnýho...
...na jezdění piánko si opatři něco klidnějšího - napadá mě třeba SVčko od Suzuki, pokud GSX tak eFko, ta GSXRa dostávala asi pořádně za uši všechna, s Hondami ti neporadím, u Yamahy na tom FZR bude podobně jako ostatní prehistorické ´supersporty´, XJ ti bude asi málo takže si přihřeju polívčičku s Fazerem
...anebo po stopětadváce nějakou pětistovku, ty jsou za pár kaček a posun to bude taky, aspoń na čas...
Naposledy editováno 24.06.2013 02:14:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
bartaklev píše: miguel323> ...moc se mi tu líbilo jedno CBRko z 90 let, ale káknul jsem si z 84000 nalítanejch kiláků...proto jsem tu zeptal, jak to vlastně je a jak pozoruju, asi jsem udělal chybu, že jsem po ní nešel...
u všeho musi zvažovat i cenu...jak jsem psal my koupili XJ za 15 a to je částka u který akceptuji nepříjemné překvapení ... 25kW ... motka na 2 roky
1 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
Nebudu prolízat bazar, ale čítám že takhle stará motorka stojí tak 30 tisíc. Za tu cenu nemůžeš v zásadě počítat s tím že dostaneš něco slušnýho na ježdění. Dyť ta analogie platí stejně jako u aut. Jak dlouho myslíš že ti dneska vydrží jezdit 30 let starý sportovní auto bez toho aby bylo potřeba do něj rvát strašný peníze?
Jako ano, samozřejmě že se dá narazit na zachovalej kousek, ale je to hóóódně velká haluz a k silnicím se prostě málokdo chová slušně tak aby byl předpoklad že to přežije padesát let.
Jelikož nemáš prachy ani na pořízení, nebudeš je mít ani na servis a opravy až se to začne srát a takhle stará motorka se začne srát to je bez diskuse. Máš vůbec představu kolik stojí jen provoz takové šestky? Já třeba na CéBRu ojel dvě zadní gumy za sezónu (tj. 7.000,- Kč jen gumy bez přezutí). Být tebou, vzal bych nějakýho držáka jako CB 500, GS 500 atd. prostě jednoduchou motorku s dobrou pověstí a malýma nákladama na provoz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
Pak bych rozhodně doporučoval Hondu. Měl jsem ji a je to fakt držák, pokud se k tomu lidi před tebou chovali aspoň trošku slušně. Se Suzama mám ty zkušenosti že strašně reznou.
Kawu a klavír jsem nikdy neměl takže tady neporadím.
Kamikadze-Ace píše: mám starší litr-1996 a 89 000 km kámoš má GSXR 600 2005 a 84 000km co chceš vedět dále :) bezproblému úbytek výnu neznatelný jen je znát váha proti novým bikům hlavně třeba v mostě na cílovce
Rozumím, tak to by bylo fajn, kdyby se mi takhle zadařilo...a chápu i tu váhu v cílovce...
Danny350 píše: bartaklev> tak pokud je to kvůli designu tak pak platí ta první možnost co jsem psal, a nebo se smířit s tím že to bude třeba na chvílu.
Pak bych rozhodně doporučoval Hondu. Měl jsem ji a je to fakt držák, pokud se k tomu lidi před tebou chovali aspoň trošku slušně. Se Suzama mám ty zkušenosti že strašně reznou.
Kawu a klavír jsem nikdy neměl takže tady neporadím.
...jasnačka a díky, já si myslím, co se týká koroze, že to bude jako se vším - stará poctivá práce v pohodě oproti dnešnímu šetření na matroši...teď jsem koukal na Suzu GSX 750F z 97 roku a i při zvětšení fotek na ní moc koroze právě nebylo ...pro případné rejpaly nekoukal jsem na plasty... Ale je naprostý fakt a dávám Ti v tom za pravdu, mně se také nejvíc zamlouvá Honda CBRko
1 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
Motor dostal rozvody včetně napínáku,seřízení ventilů a karbeců,hned po koupi.
Řetězovka a nějaký spotřební materiál se nedá ani počítat a kdybych jsem si nevyhlídl jinou mašinu neměnil bych.
U Hondy je potřeba počítat s problémem dobíjení! Dle mého názoru to není nic co by někoho zrujnovalo
Gumy vydrželi opravdu okolo těch 7 tis.což pro mne byla zhruba půlka sezony a cenovka byla tuším okolo 6 tis. Kč .Taky mám radši starší typy motorek,tak držím palce ať máš štastnou ruku při výběru
Subi. píše: Měl jsem cbrko z 93ho s 90 tis. na tachu. mechanicky bez větších problémů.
Motor dostal rozvody včetně napínáku,seřízení ventilů a karbeců,hned po koupi.
Řetězovka a nějaký spotřební materiál se nedá ani počítat a kdybych jsem si nevyhlídl jinou mašinu neměnil bych.
U Hondy je potřeba počítat s problémem dobíjení! Dle mého názoru to není nic co by někoho zrujnovalo
Gumy vydrželi opravdu okolo těch 7 tis.což pro mne byla zhruba půlka sezony a cenovka byla tuším okolo 6 tis. Kč .Taky mám radši starší typy motorek,tak držím palce ať máš štastnou ruku při výběru
Pro mne dobrá zpráva, díky ! Já osobně jsem ze starých CBRek taky hotovej...jsou u mne na 1. místě, tak doufám, že se mi zadaří...ale popravdě - nepohrdl bych ani Suzou GSX Fkem, ale už rok 98... ;), ty starší modely prý jsou moc citlivý na písty a vačku...
Naposledy editováno 25.06.2013 22:01:59
1 reakcí na tento příspěvek čtyřvál 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
bartaklev píše: Dííííky moc všem za rady, nalítaných kiláků se už tolik nebojím, ale rozhodně se budu vyhýbat prodejcům, co budou tvrdit, že zrovna jejich motka má při svém stáří nalítanejch okolo 40tkm a motka je tutově v cajku... raději poctivých 70 - 80tkm, ale těm lidem alespoň budu moct důvěřovat...tak mi držte palečky ;) a ještě jednou: DÍKY MOC !!!
No ja koupil z italie dotaženou a měla po 12ti letech 16tis.... věřte nevěřte, nenašel jsem za těch 60tis co jsem na ni udělal za následující 3,5 roku nic, co by mi to vyvrátilo ... takže zas opatrně s tím podezřením...prostě vem někoho kdo si to poslechne , projede a zkoukne. vycházej ze stavu nikoli papírů nebo keců kolem.
Naposledy editováno 27.06.2013 10:21:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čtyřvál 600ccm
Kdyz to melo pred tebou 20honicu masticu co ani volej nemni pac je drahej a zbytecny pak mas vysledek.