Téma: Výděr cestovního endura
21.6.2013 v 20:19
Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.
Vybírám z těchto moto:
Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.
Zkušenosti, pocity ? Děkuji
Anketa: Kterou preferujete vy
Aprilia ETV 1000
24
Suzuki DL 1000
24
Honda XL 1000
20
BMW GS 1100
12
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
No ja vim ze zachvilu prispechaji zastanci varana a zase bude boj, ale kdo je prvni ma prafdu
Z toho ci si napsal je Enduro akorat Caponord a Bawo. Skoro bych rekl ze Caponorda za rozumnou kacku nesezenes, stary GS s hranatym svetlem z avie myslim jo.
Otazka co chces jezdit za tereny.
Z toho ci si napsal je Enduro akorat Caponord a Bawo. Skoro bych rekl ze Caponorda za rozumnou kacku nesezenes, stary GS s hranatym svetlem z avie myslim jo.
Otazka co chces jezdit za tereny.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
No já jen že sice Strom není žádnej krasavec, ale hodláš se u toho pozorovat, nebo jezdit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Capt.Orr píše: No já jen že sice Strom není žádnej krasavec, ale hodláš se u toho pozorovat, nebo jezdit?
Nebudu stát před výlohou , jen jsem psal můj pohled na věc.
Budu jezdit většinou silnice i nižších tříd a občas polňačku.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Zůstaň věrný Sůze
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Dnes jsou nejrychlejší "Stromáci" ...
Klásek překvapil,jakto že neprefureš svou značku?
Tyhle témata jsou asi věčný.
Řekl bych to jednoduše:Zkušenosti a pocity jiných jsou ti v podstatě k hovnu.Ty budeš jezdit,tobě musí vyhovovat.Vybral jsi samé premianty,ani jedna z nich není průser.Pak už je to o tom,jaké vlastnosti preferuješ.Co skousneš a co ne.
Klásek překvapil,jakto že neprefureš svou značku?
Tyhle témata jsou asi věčný.
Řekl bych to jednoduše:Zkušenosti a pocity jiných jsou ti v podstatě k hovnu.Ty budeš jezdit,tobě musí vyhovovat.Vybral jsi samé premianty,ani jedna z nich není průser.Pak už je to o tom,jaké vlastnosti preferuješ.Co skousneš a co ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Anti> Protoze se mi caponord strasne libi, zvlast v barevnem provedeni leskla cerna a cerny matny ram. A kdyz se tak na to divam, tak jedine co je na mem bmw od bmw je znak na nadrzi a palubce. Jinak je to od vseho neco, tak jako aprilia.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Jak tak vidim tak chces cestovní enduro na silnic ,co tak zařadit TDM 900?Oproti GSu,DL,Varanovy je o dost zabavnější,hravější což si myslim že bys jako přestup s SS ocenil..v "terenu" bys na tom byl v podstate stejně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
KLASEKml> Kdybych chtěl mastodonta(velkého cesťáka),volil bych asi stejně.Z tohoto výběru pocitově nejlepší.Nicméně jsem na tom ani neseděl.
Pro autora diskuze je tady poučné vlákno.Je tam řečeno téměř vše podstatné.
Pro autora diskuze je tady poučné vlákno.Je tam řečeno téměř vše podstatné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
to Max: mas pocit, ze zrovna caponord je len na asfalt? osobne by som povedal, ze po Ktm 990 adv, je to druha motka co je zrovna pre teren najvhodnejsie vybavena, ale zalezi co beres ako teren pre tuto kategoriu. ja som vyjazdeny na MX a viem kam si mozem dovolit ist s takou velkou kravou, polnacky to zvlada na 1, do tvrdeho terenu to nevezmem, pac mi to je luto svihnut o zem. co som sa vozil na inych, tak zrovna capo mi pride najvsestrannejsia motka pre cestovanie. sme sa pred dvoma tyzdnami vratili z RO a po 3300 km som nemal ziadny problem s prdelou ci chrbtom. a jedine co sa mi vysypalo bolo jedno lozisko v prednom naboji. ale to rozhodne nebola zavada Aprilie, jednoznacne oje...na priprava pred cestou z mojej strany . inak slapala ako hodinky. v neakom meste Arges nieco som v pondelok o siestej vecer zohnal servis a za tri hodky bolo vsetko ok. to by sa mi tu nepodarilo vyriesit aj keby som co robil.... tam no problem, vsak ide o biznis.
ludom>
Nejmenoval jsem Caponord jelikož tu motorku neznám..
pekl024> směju se proto ,jelikož vím že je rozdíl mezi opravdovým cestovním endurem(KTM adventure,BWM gs800... a pak tema cestovníma endurama co jsou jen na silnici(XL,DL,TDM....) což je duležité si ujasnit zda chces cestaka ze kterym se dostanes "vsude" a nebo cestovním motorku z vysokym zdvihem pro pohodlí pri horsích cestach...
Naposledy editováno 22.06.2013 10:55:24
Oproti GSu,DL,Varanovy
Nejmenoval jsem Caponord jelikož tu motorku neznám..
pekl024> směju se proto ,jelikož vím že je rozdíl mezi opravdovým cestovním endurem(KTM adventure,BWM gs800... a pak tema cestovníma endurama co jsou jen na silnici(XL,DL,TDM....) což je duležité si ujasnit zda chces cestaka ze kterym se dostanes "vsude" a nebo cestovním motorku z vysokym zdvihem pro pohodlí pri horsích cestach...
Naposledy editováno 22.06.2013 10:55:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Anti> No ja po nem pokukuji uz hodne dlouho. S tehle velkych cestovnich endur ma nejniz posazene sedlo coz je sice fajn, ale i tak si myslim, ze bude na me moc vysoky. Napsal jsem zpravu vsem, co jsou tady registrovani Zlinaci a maji caponordy, jestli bych mohl prijet si zkusit sednout, ale zadna odpoved. Ani si to jeste neprecetli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
KLASEKml> kludnes sa zastav, Vyskov nemas tak daleko, a mozes skusit.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Jak tu někdo psal, varianta TDM je taky zajímavá a 850-ka na vyzkoušení není ani moc drahá.
Za doporučené vlákno děkuji, zajímavé čtení.
Za doporučené vlákno děkuji, zajímavé čtení.
pekl024> Nevím teda kolik do toho chces investovat ale najit 850tku v dobrem stavu je trosku umění a ten kdo jí ma fakt v supr stavu(ne jen popisek u inzerce) ji bud neprodá(jako já) a nebo si ji bude cenit na tolik ze uz zacína spodní hranice 9tek...zaleží kolik do toho chces investovat...jinak 850tka je taky supr kdyz se "doladí" detaily :)
Litrové enduro je správná volba!
Seděl a jel jsem na všem krom té Aprilie, jelikož nebyla k mání, když jsem přecházel ze 650. Navíc jsem měl možnost otestovat Varana a GS 1200 u kámošů (nejen na jednu jízdu).
Za mě asi ta Suzuki ale asi bych se nebál ani toho Caponorda, je v něm motor rotax a ten něco vydrží.
Varan je fajn mašina, ale cenově někde jinde. BMW GS?-nepšišel jsem mu na chuť, je to jako když jedeš autem co má 2kola (můj názor co nikomu nenutím) a navíc kurwa stojí chachtáků jako hrom a když koupíš holobyta a chceš nějaké doplňky tak se Ti protočí panenky.
Seděl a jel jsem na všem krom té Aprilie, jelikož nebyla k mání, když jsem přecházel ze 650. Navíc jsem měl možnost otestovat Varana a GS 1200 u kámošů (nejen na jednu jízdu).
Za mě asi ta Suzuki ale asi bych se nebál ani toho Caponorda, je v něm motor rotax a ten něco vydrží.
Varan je fajn mašina, ale cenově někde jinde. BMW GS?-nepšišel jsem mu na chuť, je to jako když jedeš autem co má 2kola (můj názor co nikomu nenutím) a navíc kurwa stojí chachtáků jako hrom a když koupíš holobyta a chceš nějaké doplňky tak se Ti protočí panenky.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
za mě Bawec protože ho mám Né je pravda, že baworák je docela sterilní a ty emoce mu trochu chybí. Ale laďák všechno napravil. Na druhou stranu ono většina těhle cestovních motorek těch emocí moc nemá. Prostě to je na cestování. Když jsem jel na Varanovi, tak mě moc nabavilo motor točit aby to vůbec jelo a celkově mě nenadchla i když se jelo na ní dobře. V každým případě jsou všechny dobrý a účel splní asi stejnej. A názor že poměr cena/výkon no nevim. Ty ceny jsou docela podobný (bawor bude lehce starší ročník to jo, ale na škodu to není)a u hondy záleží jestli starší karbec nebo už novější stříkačka od roku 2003(bral bych radši stříkačku skrz nižší spotřebu).Toť pouze můj "nezkreslený" názor
Moc pěkný cestovní enduro .. co se pěkně ovládá atd. ... je Triumph Tiger 800 ... sem si to půjčil a je to fakt moooooc pěkný .
Jen se to ojetý ještě ani neprodává .. a nový je zábava za víc jak 200tis :-/ .. což už pro mě nejsou rozumný kačky na zábavu ...
Jen se to ojetý ještě ani neprodává .. a nový je zábava za víc jak 200tis :-/ .. což už pro mě nejsou rozumný kačky na zábavu ...
KLASEKml píše: Anti> No ja po nem pokukuji uz hodne dlouho. S tehle velkych cestovnich endur ma nejniz posazene sedlo coz je sice fajn, ale i tak si myslim, ze bude na me moc vysoky. Napsal jsem zpravu vsem, co jsou tady registrovani Zlinaci a maji caponordy, jestli bych mohl prijet si zkusit sednout, ale zadna odpoved. Ani si to jeste neprecetli.
tak to me docela zajima dej vedet ja jsi dopadl sedlo to ma 82 cm od zeme jeste se da pouzit kit na snizeni http://www.ready2ra...000-CAPONORD-01-40mm a muzes se dostat na nejakych 78 cm a sedlo by slo urcite taky trochu upravit kdyz tak zkus kontaktovat http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=58284 ten si to myslim taky uz snizoval a nezapomen mi dat vedet jak si dopadnul fakt me to zajima klidne i do soukrome zpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
mardock>
no je fakt, že názor na Varana máš zkreslený celkem dost, je fuk jestli jde o karbec nebo stříkačku, ale to véčko má proti o 14 koní slabšímu boxerovi v 1100GS prostě koule a odpich. A s těma otáčkama jsi taky trochu vedle motor toho pobere opravdu hodně a je kultivovanější a méně ucukaný jak třeba u DL-1000.
no je fakt, že názor na Varana máš zkreslený celkem dost, je fuk jestli jde o karbec nebo stříkačku, ale to véčko má proti o 14 koní slabšímu boxerovi v 1100GS prostě koule a odpich. A s těma otáčkama jsi taky trochu vedle motor toho pobere opravdu hodně a je kultivovanější a méně ucukaný jak třeba u DL-1000.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
w.o.l.f.> no jó ale pro ty koně si musíš zajít a navíc je Varan docela těžká mašina, takže ten výkonovej nepoměr se maže. Já tam ty koule nenašel, ale nikomu to nevnucuju.Jestli karbec nebo stříkačka je fuk? Jako i v rozdílu ve spotřebe? A jel si někdy na 1100?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Shinko Adventure Trail 804/805 [1, 2, 3] Aprilia ETV 1000 Caponord | jasp | 61 | 30.10.2024 v 13:47 ZdendaZB |
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |