globalmoto_kveten





Téma: majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
 
4.6.2013 v 17:09
čau,

nemá někdo v okolí MS kraje první řadu fábky v eresku ??
Uvažuji o koupi na přesrok tohoto automobilu a rád bych se nechal v tomto autě svézt abych věděl co a jak a mohl bu´d dále řešit, nebo hledat něco jiného.

případné zkušenosti s tímto vozem by se hodily, když by majitelé napsali.

Dííík



Naposledy editováno 04.06.2013 22:35:04
Anketa: POŘÍDIT FÁBKU V RSku ?
ano
33%
16
ne
8%
4
úplně jiné auto
59%
29

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:05 | Nahoru | #241
Hele ted mi někdo nabízel rs fabii fakt vkusně - funkčně poladenou, velky brzdy, hp podvozek, větší ic, hybrid turbo atd... Byla drazsi ale ty díly za to staly.... Každopádně jestli hodláš kupovat za rok tak je to mimo... Kdyžtak kontakt na toho dotyčného s tím autem by měl Rod tady z fora , jestli uz neni prodané

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:15 | Nahoru | #242
až po zimě bych právě chtěl, teď musím ještě něco poplatit a po novém roce by už mohla jít na řadu

jinak myslím že v základu xenony neměli, stejně tak jako výhřev sedaček a zadek v elektrice ,??

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:22 | Nahoru | #243
Zadek do elektriky se na FI ani nenabizel

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:25 | Nahoru | #244
Zadní okna v el. ale některý RS měly. Jinak xenony byly v základu, jen na vývoz některý měli halogen.

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:27 | Nahoru | #245
Aha, to jsou mi novinky

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:40 | Nahoru | #246

FE501 píše: Kubát> no oni se motaji kolem tech 12O coz by slo a ten dalsi rok po zime co bych to chtel by to slo jeste niz... ale tridver uz nechci no



no nevím, řek bych, že vysokotlaký vstřikování s variabilním turbem je vhodný pro toho, kdo hodně jezdí a má na to si to koupit nový pak ještě pro ty co sou od fochu a maj možnost si to levně opravit - určo bych při koupi levné ojetiny nepodcenil kontrolu motoru - je tam vysoká pravděpodobnost průseru, v česku zvlášť

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:47 | Nahoru | #247

assassin píše: Hele u bmw je obrovskej rozdíl cen v daném modelu, je rozdíl koupit auto udržované nebo auto kde na tebe padne všechno to co ti před tebou zanedbali. Obrovskej rozdíl děla výbava. Čtyřválce jsou spotrebak, to je následně neprodejny a nijak zvlášť se v tom nesvezes. Ty levnější ale obvykle bývají problémové. Ten dvoulitr uz je šestiválec, ale žere v podstate stejne jako ty větší, takže tam zas nema cenu kupovat ten menší... Nakonec zjistíš ze 30i je stejne ideál :) bmw ma svoje vrtochy a tak nějak musíš vědet ze ho chces a proc. To ze ti ho někdo nadhodil na fóru a ze ho koupíš za stejnou cenu a nepřijde ti tak ošklivý neni ten pravej důvod proc si koupit bawo. Btw ten provoz neni tak drahej jak říkají zlí jazykové, ale samo neni ani stejne levnej jako u skodovky.


U 330i levnej provoz? :):):) Uz jen ta spotreba te sezere 9 litru leda na neutral, oprav me jestli se pletu, a pohadky o 7 litrech, tech sem uz slysel ;) jinak 3 bawo v benzinu taky neni spatna volba ale za dobrej kus je to cenove jinde...

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:49 | Nahoru | #248
to je ten větší intercooler ???



toto je RS s el. i vzadu ale bez výhřevu s xenonama ( je to facelift - podle světel vzadu )

a tohle je taky moc pěkné, v origo stavu ( před faceliftem ) ... takže se dají sehnat do 120 celkem pěkné kusy, spíš bych pak hledal u soukromníků a šel po známosti než z bazaru

Naposledy editováno 05.06.2013 14:52:27

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:52 | Nahoru | #249

wejrcze píše: U 330i levnej provoz? :):):) Uz jen ta spotreba te sezere 9 litru leda na neutral, oprav me jestli se pletu, a pohadky o 7 litrech, tech sem uz slysel ;) jinak 3 bawo v benzinu taky neni spatna volba ale za dobrej kus je to cenove jinde...



ono jako o spotřebu zas tak nejde ( u mě ) nynější astra 1,6 16V jezdím za 8 - 10 a když se tomu trošku šlápne tak jsem na průměru kolem 12cti, takže defakto každé auto by žralo méně, ...

ale chtěl bych s tím autem co si pořídím jet na dovolenou, a prostě nebát se že mě to po cestě sežere, nebo se vysype něco ( hyundai, dacia ,.. .. )

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:54 | Nahoru | #250
FE501> tak pokud spotrebu neresis tak proc ne benzin v bmw se mi libi, ale jak rikam cenove vys za slusnej kus. U ty dovoleny zalezi na tobe ze si to nechas vsechno zkontrolovat popr. opravit :)

Naposledy editováno 05.06.2013 14:55:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 14:56 | Nahoru | #251

FE501 píše: ono jako o spotřebu zas tak nejde ( u mě ) nynější astra 1,6 16V jezdím za 8 - 10 a když se tomu trošku šlápne tak jsem na průměru kolem 12cti, takže defakto každé auto by žralo méně, ...

ale chtěl bych s tím autem co si pořídím jet na dovolenou, a prostě nebát se že mě to po cestě sežere, nebo se vysype něco ( hyundai, dacia ,.. .. )



Na ty BMW 10 roků staré a motory do 2.0 l,co jsi ukazoval zapomeň, a proč ,to nebudu vysvětlovat,škoda času,....kup si tu Fabii..i když popravdě nevím,co to má za význam o tom dikutovat,když to chceš kupovat za rok...to může být situace už úplně jiná,a budeš špekulovat o něčem jiném!

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:01 | Nahoru | #252
2LEKO> on ten čas letí a chtěl bych mít dopředu informace s kterýma budu pracovat, protože vím že to dopadne jako s motorkou, co jsem před Vánoci kupoval...pořád jsem koukal po něčem jiném a nakonec známý prodával YZtko, tak jsem měl den na rozmyšlenou jestli chci nebo ne, takže radši dopředu budu vědět jestli RSko je dobrý kup nebo ne, navíc to auto mám v hlavě několik let, takže se to ten půl rok určitě nezblázní a vydržím

Spotřebu neřeším zas až tak, ale je to taky jeden z vedlejších ukazatelů podle čeho vybírat, takže rád porovnám více kombinací, ať se pak mohu zaměřit na nabídku a vybírat z toho nejlepšího a nesáhnout hned po tom, co najdu první den.

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:04 | Nahoru | #253
jak sem psali, Fiat GP 96kw
FOCUS II 2.0TDCI - dostanes o moc lepsi podvozek ve vetsim, vybavenejsim aute, motor tissi a jede lepe nez FRS ( Osobne vyzkouseno ) ceny dilu lidove

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:06 | Nahoru | #254

xBaryk píše: Che>
Mě by čím dál tím víc zajímal nějakej psychoanalitickej rozbor některejch zdepřítomnej masochistů, včetně mě



nó, to je vcelku jednoduchý charakterizujme si pro jednoduchost oba krajní tábory, mezi nimiž je spousta přechodnejch typů

++++++++

na jedné straně je spokojeně žijící psychicky zdravý člověk, který má fungující život, tj většinou dobrou práci, fungující rodinu, kvalitní partnerku, finanční zázemí, řadu přátel, respekt okolí a další atributy - pro toho je auto nebo motorka nadstavbou fungujícího života, nemá touhu začínat na litru a uvědomuje si, že zasvěceně diskutovat může jen o něčem, o čem něco ví

---------

na straně druhé je zde člověk s psychickými problémy, lidově řečeno mindráky - pro něj je motorka nebo auto něco, čím se snaží vylepšit nedostatečný pocit vlastní hodnoty - jeho život mu nefunguje a on se usilovně snaží tuto nepříjemnou skutečnost napravit pomocí vlastnictví určité značky nebo typu vozidla - pro výrobce představují tito lidé značnou část zákazníků a marketingoví specialisté ve spolupráci s psychology připravují mezi jiným i vozidla, která mají přilákat tuto iracinálně uvažující část zákaznické obce - na diskusních fórech jsou poznatelní podle toho, že se snaží rádoby zasvěceně diskutovat, vyprávějí o tom, jak začli na ss litru a za měsích ho měli v ruce atp.

Naposledy editováno 05.06.2013 15:06:39

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:15 | Nahoru | #255
Proc se nevykecat tady, na sraze by ti kde kdo rozbil tlamu kdybys mlel srance.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:17 | Nahoru | #256

wejrcze píše: U 330i levnej provoz? :):):) Uz jen ta spotreba te sezere 9 litru leda na neutral, oprav me jestli se pletu, a pohadky o 7 litrech, tech sem uz slysel ;) jinak 3 bawo v benzinu taky neni spatna volba ale za dobrej kus je to cenove jinde...



Ja pisu ze nema počítat ze provoz bude stejne levnej jako u nejmenší skodovky, ale naopak ze neni nesnesitelně drahej. 330i dokáže dlouhodobe jezdit za 9... A to relativne svizne. Ja mám starší model, tam byl největší motor(krom M) 328 a jezdím dlouhodobe asi 9,2 co mám zkušenost tak ty novější jsou úspornější, v předposlední generaci (e92) jde jezdi i o litry méně ... Konkretni kus kterej znám jezdi dlouhodobe asi 8,5 ale dotyčný jezdi výrazne rychleji nez ja i nez se smí...

Ty nejnižší spotřeby ala 7l je potreba brát s rezervou, je to obvykle spotřeba klidnou jízdou na dálku.
Každopádně me nepřijde 9,5 dlouhodobe tak moc, kdyz stejným stylem s novějším tdi jezdím kolem 7mi

majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:19 | Nahoru | #257
Clio sport je taky pekny svezeni....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:28 | Nahoru | #258
assassin> no ja nevim jaky novejsi TDi ale napr. 1.6 tdi co mame v rodine tak tam je dlouhodoba 4.6l a ze by se stim po dalnici loudalo opravdu ne :) nic mene kdo resi desetinky, pro me jakakoliv spotreba pod 6 je super pod 5 uz je to luxus...clovek uz pak sakra usetri =D

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 15:34 | Nahoru | #259
FE501> ..tak to by chtelo vyhrat loterii a koupis si tech aut vic. Ja musel koupit jedno (na vic jsem nemel ani prachy ani misto) a v nem zkombinovat nehorazny pozadavky: - 7 mist pro rodinu, skoro dodavka (milion kramu doma), aby to jelo, naftak ne, aby me to bavilo ridit, abych v tom mohl prejet Evropu, vystoupit a jeste neco delat a ne umrit v hotelu na posteli....

... vyhral novej F Galaxy 2.0 SCTI EcoBoost / PowerShift (240 PS) se sportovnim paketem (podvozek, sedacky, naladeni) .... ... ta krabice umi 232 km/h (omezeno), prazdna sedi jak pribita a Zlesicke zatacky na Sumave dovede jezdit dverma napred, i kdyz je to turbobenzinovy predohrab - nevim jak to Fordi udelali, ale umi hodit zadkem ze zatacky. Pochopitelne zere gumy (zimni vic) a v zime ovsem na hodne snehu nebo v brecce nic moc - bez lopaty a retezu dost v prdeli i na rovine. Spotreba cca 7,7 mimo dalnice, 9,3 nase dalnice a 13 dalnice v Reichu co to da... Hodne dela vaha, motor je za prednima kolama a vazi to 1500 kg prazdne. Ovsem kdyz tam sedi 7 lidi + veci na strese... furt to jede.. ale uz je to dodavka, divocit uz nejde.

Jinak kratkej Focus II neni blba rada, mel jsem 1.6tku benzina ZETEC 5tidveraka, 200 km/h chodil taky a podvozek, rizeni a brzdy byly vylozene supr. Za 3 roky 160.000 km bez jedineho problemu (od nova) a tesil jsem se na kazdou cestu v lete / v zime....

... hlavne dobre vybrat slusnej kousek - znacka je fuk.

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 16:52 | Nahoru | #260

wejrcze píše: assassin> no ja nevim jaky novejsi TDi ale napr. 1.6 tdi co mame v rodine tak tam je dlouhodoba 4.6l a ze by se stim po dalnici loudalo opravdu ne :) nic mene kdo resi desetinky, pro me jakakoliv spotreba pod 6 je super pod 5 uz je to luxus...clovek uz pak sakra usetri =D

4,6 podle palubáku, že? To je celkem známé, že realita je jiná. Dle Spritmonitoru je průměr 5,73l, 530d F10 jezdí za 6,9l. 105k vs. 258k. To je ta tvoje VW modla?

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 16:55 | Nahoru | #261

wejrcze píše: assassin> no ja nevim jaky novejsi TDi ale napr. 1.6 tdi co mame v rodine tak tam je dlouhodoba 4.6l a ze by se stim po dalnici loudalo opravdu ne :) nic mene kdo resi desetinky, pro me jakakoliv spotreba pod 6 je super pod 5 uz je to luxus...clovek uz pak sakra usetri =D



..a zase jsme u toho..prostě za 4,6 dlouhodobě nejde jezdit "svížnou" a nebo "sportovní" jízdou..ano rekreační..a co považuji za svižnou,sportovní, jízdu..řazení,akcelerace,předjíždění,vytáčení a krátkodobě rychlostí přes 200 km/h a více!...a tam se pod 8 l nevejde nic!..teoreticky ano,to tvrdí mnoho "expertů"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 17:21 | Nahoru | #262

wejrcze píše: assassin> no ja nevim jaky novejsi TDi ale napr. 1.6 tdi co mame v rodine tak tam je dlouhodoba 4.6l a ze by se stim po dalnici loudalo opravdu ne :) nic mene kdo resi desetinky, pro me jakakoliv spotreba pod 6 je super pod 5 uz je to luxus...clovek uz pak sakra usetri =D



Myslel jsem PD jako je ta Fabie, ta 1.6 uz je commonrail, zas něco jinyho. Ty PD celkem chlastaj, aspon co sem měl tu cest.
Jinak s 2.0 commonrail jsem jezdil v novém passatu a pod sedum v podstate ne a taky sem nejezdil nijak ostre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 18:09 | Nahoru | #263
assassin> zlaté rotačky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 18:39 | Nahoru | #264

dostal94 píše: assassin> zlaté rotačky



No hele máme ji doma (81kW o1)a kdyz mám někam jet tak raději jedu rozezranym trilitrem, takže asi tak :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 19:54 | Nahoru | #265

assassin píše: No hele máme ji doma (81kW o1)a kdyz mám někam jet tak raději jedu rozezranym trilitrem, takže asi tak :)


No vidíš a jí jí mám také v 3kovém golfu variant a ujedu na nádrž (60 l po víčko) do Itálie a zpět (1280 km). Naloženej, 2 dospělí a 2 děti, v Německu cca 110 km/h, Rakousko a Itálie po dálnicích cca 130 km/h, prostě předpisově. Palubní počítač nemám, ale tohle se zpočítá lehko, že.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 20:45 | Nahoru | #266

standamz píše: No vidíš a jí jí mám také v 3kovém golfu variant a ujedu na nádrž (60 l po víčko) do Itálie a zpět (1280 km). Naloženej, 2 dospělí a 2 děti, v Německu cca 110 km/h, Rakousko a Itálie po dálnicích cca 130 km/h, prostě předpisově. Palubní počítač nemám, ale tohle se zpočítá lehko, že.



Hele 110 po dálnici jsem ještě nezkoušel, takže to netuším kolik to pak žere. Me vadi tvrdý sedačky, drncavej podvozek a z toho bruceni dieselu mám bolehlavy... Takže radši si připlatim něco na benzin kdyz me pak neboli hlava

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 21:33 | Nahoru | #267

knedlo píše: xBaryk> 2.2 CDTI mely nekolik svolavacek na vyreseni nekterych problemu nicmene uz funguje


jelikož delám v honde na 2 mesíční praxi (am servis plus Brno Židenice Kulkova 9) tak moc dobře vím ,že žádné svolávačky na motory 2.2 cdti se nekonaly, motor 2.2 cdti byl po svém vzniku roku 2003 dvakrát po sobe vyhlášen motorem roku , což by asi nebylo kdyby se konaly svolávačky , jediné na co se v roce 2003 při vezniku motoru 2.2 cdti konaly byly brzdové válečky na nových accordech toho roku , konkrétne mi prosím napiš naco presne se svolávačky na motory 2.2 cdti vztahovaly , velmi rád se poučím od odborného znalce s bohatými zkušenostmi. a když už (na obranu hondy nebo Japonských značek) se při výrobe neco nedomyslí a jsou stím problémy tak Japonské značky viz toyota , honda apod narozdíl od vašeho slavného Helmutovského koncernu přiznají a stáhnou to a vymeni nevim otom že by v roce 2009 při vzniku tsi s rozvodem řetzem konkrétne u 1.2 tsi 63 a 77kw ktery praskal už kolem 20 000 nejaká svolávačka konala , Vw das helmut si prost chybu nepřizná a rači nechá lidi platit tod jejich politika a případů bylo mnoho nehlede nato že i ve škole na automobilní nás na to upozornovaly jak mistři tak učitelé nebo geniální motor 1.8 turbo 110 a 132 kw tady turba odcházely jak na bežícím pásu ale škoda slov jak mluvit do zdi nebo lidí s mentálním postižením.....

Fakt me nebaví pořád tu nekomu neco vysvetlovat, když se tu na pravdu potom sejde 10 odborníků a z pravdy udelají lež. Takže je pro me na zdejším foru výhodnejší psát jako hucul.Viz. octávka v plné palbe za 1.025.000 kč. Accorda v executive (plná) i type S seženete za 829.000. Už jen to o nečem svedčí.
A to, že nemec musí rvát turba do motorů aby prošli emisními normami a splnili kritérium nárustu výkonu je smešné navzdory tomu, že japonský automobilní průmysl a vývoj se zaubírá smerem vývoje motorů bez turba. Častokrát předčí i ty motory s turbem. Ono je težké vysvetlovat neco nekomu kdo o tom nemá tušení a z pravdy si delá popelník na vajgly.

Ano, já kolikrát taky neco nevím, ale když mi človek dokáže odborne pravdu, uznám ji a podekuji mu, ale ne nadávkami.

Pro příklad, už jsem to tu říkal. VW Caddy 2008, známýmu se před mesícem roztrhal motor, a málem ho to zabilo. R.v. 2008!
Citace textu z časopisu Autotip VW r.v. 2008 2.0 TDi 125 kw DSG - test 100.000km: "24.368 km - výmena podávacího palivového čerpadla kvůli opakovaným výpadkům jeho funkčnosti
27,275 Výše uvedená oprava nepřinesla úspech, a tak došlo na demontáž a výmenu čtyř hlavních komponentů vstřikovací soustavy čerpadlo-tryska" Tak bych mohl pokračovat dále a dále, vzhledem k tomu, že tento příspevek bude zapomenut večností a zdepřítomná vetšina příznivců helmutských aut ho proste přeskočí, nebudu. Snad to postačí - alespoň tem, kteří jsou schopni si z toho neco vzít.

(reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 21:37 | Nahoru | #268
xBaryk> "jelikož delám v honde na 2 mesíční praxi (am servis plus Brno Židenice Kulkova 9"

Díky za info, už vím kam nejezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 21:43 | Nahoru | #269

xBaryk píše: jelikož delám v honde na 2 mesíční praxi (am servis plus Brno Židenice Kulkova 9) tak moc dobře vím ,že žádné svolávačky na motory 2.2 cdti se nekonaly, motor 2.2 cdti byl po svém vzniku roku 2003 dvakrát po sobe vyhlášen motorem roku , což by asi nebylo kdyby se konaly svolávačky , jediné na co se v roce 2003 při vezniku motoru 2.2 cdti konaly byly brzdové válečky na nových accordech toho roku , konkrétne mi prosím napiš naco presne se svolávačky na motory 2.2 cdti vztahovaly , velmi rád se poučím od odborného znalce s bohatými zkušenostmi. a když už (na obranu hondy nebo Japonských značek) se při výrobe neco nedomyslí a jsou stím problémy tak Japonské značky viz toyota , honda apod narozdíl od vašeho slavného Helmutovského koncernu přiznají a stáhnou to a vymeni nevim otom že by v roce 2009 při vzniku tsi s rozvodem řetzem konkrétne u 1.2 tsi 63 a 77kw ktery praskal už kolem 20 000 nejaká svolávačka konala , Vw das helmut si prost chybu nepřizná a rači nechá lidi platit tod jejich politika a případů bylo mnoho nehlede nato že i ve škole na automobilní nás na to upozornovaly jak mistři tak učitelé nebo geniální motor 1.8 turbo 110 a 132 kw tady turba odcházely jak na bežícím pásu ale škoda slov jak mluvit do zdi nebo lidí s mentálním postižením.....

Fakt me nebaví pořád tu nekomu neco vysvetlovat, když se tu na pravdu potom sejde 10 odborníků a z pravdy udelají lež. Takže je pro me na zdejším foru výhodnejší psát jako hucul.Viz. octávka v plné palbe za 1.025.000 kč. Accorda v executive (plná) i type S seženete za 829.000. Už jen to o nečem svedčí.
A to, že nemec musí rvát turba do motorů aby prošli emisními normami a splnili kritérium nárustu výkonu je smešné navzdory tomu, že japonský automobilní průmysl a vývoj se zaubírá smerem vývoje motorů bez turba. Častokrát předčí i ty motory s turbem. Ono je težké vysvetlovat neco nekomu kdo o tom nemá tušení a z pravdy si delá popelník na vajgly.

Ano, já kolikrát taky neco nevím, ale když mi človek dokáže odborne pravdu, uznám ji a podekuji mu, ale ne nadávkami.

Pro příklad, už jsem to tu říkal. VW Caddy 2008, známýmu se před mesícem roztrhal motor, a málem ho to zabilo. R.v. 2008!
Citace textu z časopisu Autotip VW r.v. 2008 2.0 TDi 125 kw DSG - test 100.000km: "24.368 km - výmena podávacího palivového čerpadla kvůli opakovaným výpadkům jeho funkčnosti
27,275 Výše uvedená oprava nepřinesla úspech, a tak došlo na demontáž a výmenu čtyř hlavních komponentů vstřikovací soustavy čerpadlo-tryska" Tak bych mohl pokračovat dále a dále, vzhledem k tomu, že tento příspevek bude zapomenut večností a zdepřítomná vetšina příznivců helmutských aut ho proste přeskočí, nebudu. Snad to postačí - alespoň tem, kteří jsou schopni si z toho neco vzít.


Představ si, ty helmutovskej koncerne, že bráchovi volali ze servisu, že mají svolávačku na vstřiky...tak mu je zadarmo vyměnili. Má najeto s passatem kolem 200 tisíc (je to 2008 s common railem). Nikde jinde jsem neviděl, že by někomu zadáčo vyměnili vstřiky, který byly stejně zralý na výměnu.

Ty dvouměsíční praxo.

1 reakcí na tento příspěvek majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 21:46 | Nahoru | #270
ad. reakce na mě: doporučoval jsem XD místo D, jelikož kdo uvažuje o RS Fábii hledá kompromis -> XD možná lepší na celoroční použití.... a ano vím že je dražší... jen jsem navrhoval

Assassin: jaký je to Clio Sport? Neřídil si náhodou Astru OPC?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist