Podeli se se mnou nejaky soucasny, pripadne byvaly majitel tohodle ReFa o zkusenosti?
Dekuji!
/EDIT
pratele, kamaradi, majitele ReFek
byl by zajem o male setkani majitelu techto krasnych stroju?
Resp takhle - ono uz se setkani zacina rysovat, jde jen o to, kolik dalsich lidi se prida a jakou formu bude mit.
Termin ani lokace jeste nejsou definitivni.
Tak se zapojte do konstruktivni debaty! :)
/edit
vsichni majitele jsou zvani do debaty o tomto nestarnoucim motocyklu!
/edit2
Link na servisni manual
Naposledy editováno 26.05.2013 22:42:49
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Naposledy editováno 18.05.2013 21:19:32
Koukni na trisku či je původní nebo už jiná. Číslo původní je v servis. manuálu ale už to tu někdo psal myslím 12,5 ale nejsem si jist. Podle manuálu je povoleno přiškrtit trysku o půl otáčky tak zkus. Jakmile to čoudí je to bohaté. Ještě jak je na tom vzduchovej filtr aby nebyl zaprasenej a už nepropouštěl. Pak je to pochopitelné když to nemá vzduch...
Co se týče Wokyho myslím že tu dával někde telefon pro jistotu kdyby někdo jel kolem. Zkusím pohledat a zavolat mu pokud mě někdo nepředběhne...
Já jsem jen ginekolog amatér. Vrtám se v tom jen vzácně, víc jen čtu nebo někomu koukám přez rameno. Jediné co vím bezpečně že týpek tu u nás co mi ho každý doporučoval se vrtal týden a nic ku prospěchu.
Tu je tabulka co tu už dřív někdo dával: http://dkracing.cz/...detail/rf-900-94-97/
Co se týče wokyho našel jsem tu od něj poslední příspěvek z 10.4. kde psal že půjde na 6 týdnů do nemocnice...
http://dkracing.cz/o...order=&stranka=1
a delaji i karburátory RS, ale tam nemaj cenu...
2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Ostuda! Teprve teď jak koukám na ten odkaz jsem si uvědomil, že u těch borcú nakupuju všechno na mašiny už déle než rok
Naposledy editováno 19.05.2013 16:51:19
Jenda_FZR píše: No to mně poser...moc pěkná cena, teď je ještě otázka, jestli se vyplatí jim to dávat na ten dynojet kit s těma starejma membránama, já to dneska študoval púl dne a trhlinu jsem opět nikde nanašel, ovšem z toho co jsem vyčetl se po jisté době vyplatí membrány stejně vymněnit, ovšem co mi přišlo trochu zvláštní je FAKT! že jsem neměl naprosto žádné problémy se zpětnou montáží víka membrány.Lavli psal cosi o dlouhé a nepříjmně živé pružině, ty moje jsou pomněrně krátké a ani na poprvé(myslím poprvé vubec) mi nedělalo problém je strčit zpět. Mělo by nějaký smysl je zkracovat? Jestli to nějaký "tuner" přede mnou nezkoušel nějak poladit... teď si ťukám na hlavu, že jsem to nevyfotil...
Ostuda! Teprve teď jak koukám na ten odkaz jsem si uvědomil, že u těch borcú nakupuju všechno na mašiny už déle než rok
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
tomkai: kolik si řekli za to naladění? cenu uvedenou v ceníku nebo ještě něco navíc? jak budete postupovat?
Jenda_FZR píše: Tak to je hustý, takže lepší si koupit kit a přeházet doma? další otázka je... co s těma membránama? vymněnit i když jsou v pořádku, jen kvuli stáří? nebo stačí nové pružiny?
tomkai: kolik si řekli za to naladění? cenu uvedenou v ceníku nebo ještě něco navíc? jak budete postupovat?
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
tomkai píše: Jenda FZR a volal jsi do toho wemota,jelikoz tam ty membrany meli,nebylo tpo drahy a mam dojem,ze to bylo i se soupetem a jehlou,
Nevolal, zavolám... taky mi nejde uplně o výkon, jde mi spíš o bezproblémový provoz, v sérii to má pro mně dostatečný výkon. Mám KNfiltr a nějakou prúchozí koncovku... nevim co to dělá s výkonem, pro moje potřeby je výkon dostatečnej ale spotřeba je více než dvojnásobná proti GSX600F a to se mi prostě nelíbí, neni to normální, jedná se prostě o nějakou závadu...pokud by to bylo normální, bylo by to nepříjmné ale zkousnul bych to, ovšem tohle normální není, jedná se o závadu a rozhodně to chci odstranit, pokud možno to chci pochopit a umět udělat sám...když na to mám prostor a vercajk - do dnešních dní jsem na karbce nesáhnul, je to silně frustrující pocit když člověk něčemu nerozumí, už ale rozumim těm křivejm xichtúm těch lidí co mi přivezou Oktávku 1,8T která žere 20/100 a diagnostika nic neukazuje a nidko si s tím neví rady.
Jenda_FZR píše: Nevolal, zavolám... taky mi nejde uplně o výkon, jde mi spíš o bezproblémový provoz, v sérii to má pro mně dostatečný výkon. Mám KNfiltr a nějakou prúchozí koncovku... nevim co to dělá s výkonem, pro moje potřeby je výkon dostatečnej ale spotřeba je více než dvojnásobná proti GSX600F a to se mi prostě nelíbí, neni to normální, jedná se prostě o nějakou závadu...pokud by to bylo normální, bylo by to nepříjmné ale zkousnul bych to, ovšem tohle normální není, jedná se o závadu a rozhodně to chci odstranit, pokud možno to chci pochopit a umět udělat sám...když na to mám prostor a vercajk - do dnešních dní jsem na karbce nesáhnul, je to silně frustrující pocit když člověk něčemu nerozumí, už ale rozumim těm křivejm xichtúm těch lidí co mi přivezou Oktávku 1,8T která žere 20/100 a diagnostika nic neukazuje a nidko si s tím neví rady.
no,ja se do toho taky tedy radsi nehrabu,zlatej jeden karburator,ale tady ti poslu odkaz na toho kluka,kam jezdim,je to kousek za Kladnem a ja jsem snim tedy spokojenej a tam mi rfko delali a jak jsem ti psal,jezdim ve dbvou tak kolem 6,5 litruhttp://web.altmanmoto.cz/
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
3 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Jenda_FZR píše: 520 je docela širokej pojem... pak píšeš EK chains ale linkuješ DID 520 ještě slabší než já...abych pravdu řekl mám v tom teď ještě větší zmatek než prve.
zitra kuknu do garaze na krabicku. Retizek co mi rupnul byl DiD, a link je na firmu co od nich beru, nebylo to mineno jako on, enem jako iluszrace. EK řetízek kupuji dle tabulky, co na danou moto patří, tak pokud maš infernet, tak zajisté dohledáš, ale vím ze ta má retezovka stala necelych 5tis, po zkusenosti co levny retez znici, radeji priplatim. Ale samozrejme vetsi cena neznamena vetsi kvalita. Ale ja jsm zastance svobody a kdo chce at si tam da třeba punčochuA take zalezi na stylu jizdy, a jak moc za to tahaš........
Jenda_FZR píše: 520 je docela širokej pojem... pak píšeš EK chains ale linkuješ DID 520 ještě slabší než já...abych pravdu řekl mám v tom teď ještě větší zmatek než prve.
a nepsal jsem že kupuji "ten řetěz" ale že kupuji "tady" a pod "tady" byl odkaz na e-obchod!!! Tak nevím co nechápeš??Naposledy editováno 20.05.2013 02:56:41
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Měl jsem dvě rf - jedna byla US verze, druhá podle jiných hlavních trysek myslím švýcarská. Co si vzpomínám, tak pružiny od membrán byly fakt dlouhý a dávat je zpátky byla pakárna, furt se to kroutilo jak had :) Někde jsem četl, když jsem měl malý Tenere, že někdo zkracoval tu pružinu pro rychlejší reakci na plyn - nezkoušel jsem a myslím, že to nemá smysl.
Měl jsem u obou rf "laďák" - Tenax a Scorpion. U jedný byl i KN filtr - popravdě po výměně za obyč. jsem nezaznamenal žádnou změnu. Jediná změna, co šla poznat, bylo pohnutí s jehlama - o zářez níž nebo vejš a bylo znát, že se buď zesílil "kick" v nízkých otáčkách nebo se zvednul naopak vršek. Membrány - pokud jsou bez poškození, bych neměnil zbytečně. Jako první bych vyčistil karburátory a zkontroloval, jestli je tam všechno jak má bejt (trysky, jehly, opotřebení, hladiny, tovární nastavení). Potom když už tak i synchro. A až bych to všechno měl a pořád to nebylo ono, tak bych teprve vymýšlel dál. Koupit rovnou dynojet a zkoušet to ladit pak, do to bych osobně nešel, pokud bych teda nemusel.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki RF900 cena Suzuki RF 900 | Fandy2 | 6 | 21.10.2020 v 12:29 zdenysrx6 |
Vibrace pri brzdeni predni brzdou [1, 2] Suzuki RF 900 | ineverexist | 44 | 1.7.2019 v 06:47 buel |
Problém s propadem výkonu Suzuki RF 900 | WanDooM | 1 | 16.4.2018 v 12:23 wáca |
oprava spojkove pumpy Suzuki RF 900 | mrakk | 2 | 14.9.2013 v 16:25 Woky |
Display na tachometru Suzuki RF 900 | Bart1101 | 10 | 10.9.2013 v 01:03 Null |