Začne to tak,že na 1 kvalt to jde vytočit dobře,potom na druhý kvalt to začne při vyšších otáčkách dusit,jako by chtělo chcípnout,poté dám sytič a motor se opět hned rozběhne,akorát nejde pořád vytočit nad cca 6 tis.
Mám takový dojem,že by mohl být ucpaný karburátor.Sundal jsem airbox a když se dívám s vrchu na ty karburátory,jde tam vidět že je tam dost špíny.
Přístup k nim je dost špatný ale snad to bude ono.
Díky.
Někde v místech pod původními budíky je relé (ve schématech by mělo být označeno jako "Air vent control relay"). No a tomu teď chybí signál z budíků. Už si ale přesně nepamatuju, co je potřeba s ním udělat. Jestli ukostřit nebo přivést napájení... To asi budeš muset pošpekulovat sám.
Každopádně, pamatuju si, že v původním stavu s budíkama vždy po otočení klíčku cvaklo. Po úpravě bez budíků už necvakalo :)
1 reakcí na tento příspěvek Při vyšší rychlosti dusí (CBR 600 F)
1 reakcí na tento příspěvek Při vyšší rychlosti dusí (CBR 600 F)
Naposledy editováno 16.04.2013 23:33:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |