Tak dnes jsem se pustil do kuchání koncovky. Vzhledem k tomu kompromisu uvnitř, kterej mi nedal spát, jsem se rozhodl, že to udělám jinak. Buďto seženu laďák, a nebo to udělám sám, uvidím co vyjde levněji. Pro obrázek, sériovej laďák Gianelly ale co, aspoň mám štítek s hom. E3 od gianelyho..
plánuju dovnitř dát perforovanou trubku o průměru svodu, a zbytek vyplnit vatou (otázka: ale nebude tam vaty moc ?) případně koupit dva válce z perforovanýho plechu, s vnitřním průměrem svodu, mezi to 1-2 cm vaty, a zbytek prostu si nastavit opěrnýma tyčkama nebo něčím aby mi to držželo ve středu koncovky..
samozřejmě, že to všechno opět budu muset svařit, s tím se počítá. Na kryty přední a zadní navařím ocelovej/nerezovej kroužek kterej provrtám s koncovkou a zanýtuju, tak abych to kua nemusel příště řezat..
Co myslíte Vy? nějaký rady, tipy?
Díky, Baryk.
Naposledy editováno 19.04.2013 21:32:01
Kdyžtak se poptej tohohle uživatele.
Minimálně ti udělaj přepláštění laufu a uvidíš,že bude vypadat minimálně o 100% líp a ceny maj taky lidový Kámošovi dělal laufy na TLko a je dodneška maximálně spokojenej
ještě mě napadlo udělat perforovanou trubku, která by nazačátku měla průměr svodu a nakonci průměr koncové krytky, ta je o pár cm větší, tzn. že by z toho byl konus. Jakej by to ale mělo výsledek ?
Naposledy editováno 20.04.2013 19:29:43
Na brzdě si to odladím pravděpodobně v září, jelikož tam chci dát KaN a budu mít strach z chudé směsi..
Naposledy editováno 21.04.2013 13:05:39
Tak jinak, máš proto nějaký technický vysvětlení? Mě teda nepřišlo, že by to nahoře jelo míň naopak, a nezkoušejte nic z pocitem !
Vidím, že nejlepší bude nevymejšlet pičovi.y a dát tam perforovanou trubkuš rovnou na průměr svodu, a kolem vatu, finíto.
Naposledy editováno 22.04.2013 21:29:00
ja mam arrow kterej ma jen trubku, prumer myslim 60mm. spotreba velka, hluk extremni, tah neumim porovnat s jinym vyfukem jsem na tom nikdy nejel.
No, řekl bych, že při pouhé výměně koncovky směs nebude až tak potřeba ji ladit. Při výměně svodů už ano, a při výměně filtru s jinou propustností 100% ano. Koncovkou akorád zmenšíš zpětný tlaky působící protip vyfukování výf. plynů. Takže výf. plyn rychleji opustí výfukové potrubí, což by mělo mít za následek snažší vytáčení, rychlejší odezvu, a vyšší výkon ve vysokých otáčkách, uznávám, že logicky by to vespod mělo mít menší krouťák, a bude jiný průběh výkonu. Pro přesnej graf, by to chtělo brzdu. Ale proč píšu, že ladit nebude třeba: protože když válec saje tak je výfuk zavřený, doba hoření tedy bude ovlivněna směsí, která zůstane původní, až se výfukový ventil otevře tak plyny v potrubí nebudou mít takový odpor a rychleji ho opustí. Z toho viz. výše (rychlejší vytáčení atp)
Každopádně je prostě pro motor holá trubka nejlepší. Nebavím se o emicích ani o ničem podobným.
Takže abysme si řekli o čem se přesně bavíme, chceš mi říct že když dám "laďák" tak bez dolazení nebude mít význam ? To si pak myslím, že ano, když bych dělal svody nebo filtr tak na karburaci beru, musím odladit, to ale už má význam a smysl, na pouhou koncovku si myslím, že ne.
,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |