Naskytl se mi zajímavý kup téhle krasavice (1998). Jediné zkušenosti s motorkou mám z autoškoly (yamaha xj600n). Výška 189, váha muší. Jezdit budu v 99% sám. Původně jsem pokukoval po XJ600N, ale je na mě zřejmě malá a údajně i brzo omrzí. Na pohodovou jízdu do 150 km/h má výkonu a krouťáku myslím dost,tak by určitě pár let sloužila. Z šestistovek ještě připadl v úvahu bandit. Nejlíp je určitě motorky vyzkoušet, ale s téměř nulou zkušeností a v tomto počasí... Budu rád za každý postřeh a zkušenost s gsx750, hlavně o jízdních vlasnostech, záludnostech při jízdě apod. Že je to držák a reznou nádrže už vím.
Těším se na každej váš názor !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma pro začátečníka?
Jeff píše: 100vka> kazdy modelovy rok ma nejaka vylepseni. Nejedna se ale o nic prelomoveho, jsou to spise drobnosti.
Zezacatku vyroby byly vepredu mekci pruziny ,jine potahy sedel, napisy SUZUKI na nadrzi ve forme samolepek. Pozdeji se preslo na plastove nalepovaci napisy atd.
Modely do roku 2000 jak pro koho maji vyhodu moznosti instalace KN filtru, Dyno + ladene koncovky, kdy tyto upravy maji smysl.
Po roce 2000 z duvodu zmen a prechod na nove emmisni normy uz tyto upravy az tak dobry efekt neprinasi.
Otazka je, co od masiny cekas. Zdali chces jezdit na standardnim tovarnim stroji, nebo investovat financni prostredky.
Ja osobne jsem zastancem originalniho stavu a radeji bych volil rocniky ke konci vyroby.
Nadrz bych jak pises vyfoukavanim neopravoval - obrovske tlaky a nejsem si jisty co by to s nadrzi udelalo. Nejdriv bych oslovil par firem, ktere se timto zabyvaji.
a to ladení by me zajímalo, co jsem tady čet tak s papírákem to má lepší výsledky, ale zas bych rád životnost kn, tohle budu resit az bude tepleji, musím koupit dyno kvuli vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
Ale to je 1200, tam nejake ladeni pro bezneho vlastnika nema nejaky extra prinos.
U 750 by se mohl mirne zlepsit prubeh vykonu mezi 4-6 tis otackami. Ikdyz podle grafu z DK racingu to neni az tak zasadni, aby se vyplatilo investovat takovou sumu.
To uz bych uvazoval o 1200, kde je prubeh krouticiho momentu podstatne o necem jinem. Od 2500 otacek linearni nastup jako u elektromotoru.
Takto uvazovat se vyplati u lidi, kteri jeste nevlastni 750.
Abych se vratil k 750 do roku 2000, tak si myslim ze ma smysl poridit i samotny KN, pripadne dyno a ladit, kdyz uz mas ladak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma pro začátečníka?
Laďák je údajně bez nějaké vložky (skelné) a za jízdy prý občas střílí z výfuku, snad při řazení. Mohlo střílení z výfuku souviset s tím, že hodně stáhnul volnoběh na nějakých 800-900? Taky je to docela kravál, ale to asi ten laďák. Na co tam ta vložka vlastně je? Vypadla, nebo se oddělává pro efekt? A jak může víc průchozí výfuk souviset třeba se spotřebou, vliv na motor apod. ? Majitel to tak koupil a neví.
Naposledy editováno 16.03.2013 20:55:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |